![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Tijdens de Franse Revolutie werd er in naam van de Rede gemoord. Ik ben daar tegen. Ik ben meer voor een heropvoedingsaanpak �* la Stalin. Niet dodelijk, maar wel grondig. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Citaat:
LOL |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Ik begin er al spijt van te krijgen dat ik ooit op communistisch gezinde partijen heb gestemd. In het vervolg zal ik daar eens twee keer over nadenken...
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Citaat:
Vreemd. Alleszins, ge zijt altijd welkom bij de communisten, zolang ge zweert de Rede en de Waarheid te zullen verdedigen. Meer moet ge niet doen. Denk er nog eens over na. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De mensen die dergelijke misdadige praktijken bedenken en aan anderen opdringen, mogen inderdaad opgesloten worden, massamoordenaar Bush op kop.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Amerika RULEZZZ
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 07:03. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Dankzij die religieuze freaks en hun seksproject wordt eenderde van het geld door het toilet gespoeld. Bravo!
Misschien moeten ze eens beginnen aan seksuelen voorlichting in plaats van onthouding.
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moest iedereen zich onthouden van sex buiten het huwelijk, is aids (op een paar uitzonderingen van verkeerde bloedtransfusies) binnen de kortste keren uitgeroeid. Dat is een wiskundige zekerheid.
Wie zijn hier de massamoordenaars? Paulus. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe bedoelt u trouwens, door het toilet spoelen? Is dat zoiets als in brand steken? Geld door het toilet spoelen...is dat niet goed voor de inflatie trouwens? Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 07:53. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
omdat ze door hun praktijken in feite de Aids-epidemie aanzwengelen? Stop alle homos ook maar in dat gevang dan.Dat zijn nu wel totaal het tegenovergestelde van die ultra conservatieven, maar uiteindelijk vertegenwoordigen ze dezelfde kwaal (ontspoorde seksualiteit), met dezelfde gevolgen (verspreiding van Aids).Het is gekend dat uitersten elkaar aantrekken.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen verband tussen wat geleerde professoren,goedwillende sociale werkers,en "gelovigen" bij elkaar dromen als "gewenst gedrag" en de werkelijkheid....
Dat is in de VS zo,en dat zal hier ook wel zo zijn zeker..... Nog niet zo heel lang geleden ,toen de gemiddelde leeftijd van de meeste mensen niet zo ver boven de 40 uitkwam was het NORMAAL dat er "dingen" gebeurden zo,tussen de 15 en 20 jaar.... Ach er werd zelfs driftig getrouwd beneden de 20 jaar (bij vrouwen toch).... De priester op zijn kansel kon daar toen ook niks aan doen....(hij zeker niet het is de aard van het beestje |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad. Maar het is niet omdat 'de leugen' altijd en in alle culturen bestaan heeft, dat 'de waarheid' minder waardevol is. Moest iedereen zich onthouden van sex buiten het huwelijk, is aids (op een paar uitzonderingen van verkeerde bloedtransfusies na) binnen de kortste keren uitgeroeid. Dat is een wiskundige zekerheid. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
[quote=Starkan;2829344][quote=Ambiorix;2829294]Ik denk dat Amerika dat voor zichzelf moet uitzoeken. Laat ze maar eens goed ondergedompeld worden in het wereldje van de "neocons". Als dit zo voortgaat is het zelfs goed mogelijk dat de VS uiteenvalt, en dat de kusten (East & West) zich afscheiden van het (ethisch) conservatievere mid- en southland.
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 4 augustus 2007 om 09:12. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
[quote=Ambiorix;2829686][quote=Starkan;2829344]
Citaat:
Als de Amerikanen dat een betere situatie zouden vinden, wat is dan het probleem tout court? wel lachen natuurlijk....ik zie de EU nog veeeeeeeel rapper ten onder gaan, om van belgie nog maar te zwijgen. Enfin, ge moet daar geen verzuring achter zoeken, dat zijn posititieve evoluties. Hoe lang ben jij trouwens al in de VS geweest? Of lees je gewoon te veel extreem linkse pulpboekskes? Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 09:18. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
Maar voer die onzin aub hier niet in. En btw, wat een verzuurd bericht toch.. maakt het uit of ik in de VS ben geweest? mijn broer is daar geweest ja.. so? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 4 augustus 2007 om 09:24. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|