Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2007, 17:50   #21
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.r. Bekijk bericht
Van een Turkse hoorde ik dat er een miljoen moslims waren in België. Zullen wel niet van Nederland, Frankrijk of Italië afkomstig zijn ?
En die Turkse is verbonden aan één of andere universiteit die dat haarfijn heeft onderzocht en naar wiens onderzoek u ons ongetwijfeld kunt linken, om aan te tonen dat die Turkse (en bijgevolg ook u) niet gewoon uit haar nek zit te kletsen?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 17:53   #22
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
de laatste alinea zegt het helemaal. Deze cijfers zijn niet gebaseerd op afkomst maar op de 'aangepaste' papiertjes.

Wat denk je dat de grootste groep zou zijn indien men rekening hield met regularisaties, snelbelgen en gezinsherenigingen?
Ook de Nederlanders?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurycane Bekijk bericht
Wat als en hoe zou, feit is dat Nederlanders, Fransen en Italianen de grootste groep vormen en daarmee uit. Je kan bij alles vragen stellen en alles beginnen verdraaien en doen om toch maar iets te vinden dat in U kraampje past.

Weet je trouwens wel dat Staf Neel zelf papieren in orde brengt voor "illegalen" om te kunnen trouwen, en dit enkel om stemgewin ? Toen ik ging vragen op een trouwfeest wat is het nu eigenlijk, moeten ze binnen of buiten heeft hij zijn frakske aangeschoten en is er vandoor gegaan !
Wel, ik ben Staf NEEL niet, ik weet niet of die mens dat doet (je kan ons misschien wel vertellen om welke mensen dat ging en welke contacten in de diensten en regeringspartijen Staf NEEL kan 'dwingen' om dit te doen. Ik zit altijd wel om een paar goeie connecties verlegen...) en kan.
Ik kan inderdaad bij alles vragen stellen en sterker nog, hardop zeggen waar er vals gespeeld wordt.
Vrije meningsuiting, nooit van gehoord zeker?
En als dat u een troost is, in mijn persoonlijke kennissenkring zijn er heel wat 'vreemdelingen' van zowel Europese als nietEuropese afkomst.
Er zijn er zelfs een paar niet Europeanen bij die op mij gestemd hebben.
En ook dat is die mensen hun vrije keuze.

Indien je dat wil veranderen zal uw strekking toch met een nieuwe Stalin , Hitler of Mao moeten uitpakken hoor.
Schertsfiguren als Mister Havanna en zeker jij zullen dat nooit klaarspelen... en gelukkig maar!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2007, 17:53   #23
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Wat denk je dat de grootste groep zou zijn indien men rekening hield met regularisaties, snelbelgen en gezinsherenigingen?
Ook de Nederlanders?
Zou best wel eens kunnen, ja!
Oud 13 augustus 2007, 18:10   #24
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Zou best wel eens kunnen, ja!
In het Brussels gewest bij aanvang van de 21e eeuw...
Inwoners van:
[FONT=Berkeley-Book][SIZE=3]
Buitenlandse nationaliteit
van oorsprong/ Nationalité
d’origine étrangère
451 142

dat is dus in amper 19 gemeenten en al een 6 jaar geleden...

Allemaal Nederlanders natuurlijk, vandaar dat Nederlands in de hospitalen en gemeentelijke besturen, OCMW's en zo verder dan ook al jaren de voertaal is in Brussel hé!

Jij bent toevallig geen voorstander van de legalisatie van drugs?
Ik weet het wel, off topic... maar het zou wel het één en ander in uw reacties verklaren...
[/SIZE][/FONT]
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 13 augustus 2007, 18:25   #25
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In het Brussels gewest bij aanvang van de 21e eeuw...
Inwoners van:
[FONT=Berkeley-Book][SIZE=3]
Buitenlandse nationaliteit
van oorsprong/ Nationalité
d’origine étrangère
451 142

dat is dus in amper 19 gemeenten en al een 6 jaar geleden...

Allemaal Nederlanders natuurlijk, vandaar dat Nederlands in de hospitalen en gemeentelijke besturen, OCMW's en zo verder dan ook al jaren de voertaal is in Brussel hé!

Jij bent toevallig geen voorstander van de legalisatie van drugs?
Ik weet het wel, off topic... maar het zou wel het één en ander in uw reacties verklaren...
[/SIZE][/FONT]
De cijfers sloegen op België, niet op Brussel.

Ik hoef u niet eens te vragen waar U dan wel voorstander van bent. Dankzij uw onhandige poging tot argumenteren, en vooral: uw denigrerende reactie, had ik dat zelfs zonder dat lelijke geblokte leeuwtje al door.
Oud 13 augustus 2007, 18:31   #26
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De cijfers sloegen op België, niet op Brussel.

Ik hoef u niet eens te vragen waar U dan wel voorstander van bent. Dankzij uw onhandige poging tot argumenteren, en vooral: uw denigrerende reactie, had ik dat zelfs zonder dat lelijke geblokte leeuwtje al door.
ja hoor...

http://statbel.fgov.be/figures/d21_nl.asp

Leef u eens uit...
Oud 14 augustus 2007, 10:08   #27
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
de laatste alinea zegt het helemaal. Deze cijfers zijn niet gebaseerd op afkomst maar op de 'aangepaste' papiertjes.

Ook de Nederlanders?

Wel, ik ben Staf NEEL niet, ik weet niet of die mens dat doet (je kan ons misschien wel vertellen om welke mensen dat ging en welke contacten in de diensten en regeringspartijen Staf NEEL kan 'dwingen' om dit te doen. Ik zit altijd wel om een paar goeie connecties verlegen...) en kan.
Ik kan inderdaad bij alles vragen stellen en sterker nog, hardop zeggen waar er vals gespeeld wordt.
Vrije meningsuiting, nooit van gehoord zeker?
En als dat u een troost is, in mijn persoonlijke kennissenkring zijn er heel wat 'vreemdelingen' van zowel Europese als nietEuropese afkomst.
Er zijn er zelfs een paar niet Europeanen bij die op mij gestemd hebben.
En ook dat is die mensen hun vrije keuze.

Indien je dat wil veranderen zal uw strekking toch met een nieuwe Stalin , Hitler of Mao moeten uitpakken hoor.
Schertsfiguren als Mister Havanna en zeker jij zullen dat nooit klaarspelen... en gelukkig maar!
Ja van mensen met 608 stemmen moeten wij dan weer serieus veel schrik hebben, niet dus.

En vrije meningsuiting is iets positief, zelfs al komt er een hoop nonsens uit zoals bij U. Staf Neel dwingen zeg nu zelf, dat is toch een uiterst belachelijke uitspraak !? En ja U kan vertellen waar er vals gespeeld wordt. Vraag mij alléén af of U dat ook verteld waneer U partijtje vals speelt ?

En verlegen om goede contacten. Denk toch dat je oud en volwassen genoeg bent om zelf eens naar Staf Neel te bellen met de woorden Kazachstan en Seefhoek.
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 15:36   #28
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

En al gebeld met U vriendje ?
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be