![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk toch echt wel dat er wat meer talent zit in het Blok dan dit triumviraat. Eerlijk is eerlijk.
#23 |
|
![]() Meneer Dewinter, hoe zit het nu met de evolutie van de interne werking van het Vlaams Blok???
#24 |
Vreemdeling
|
![]() [/quote]
En een bijvraagje: Terecht klaagt het VB het gebrek aan ethiek aan van sommige politici, zoals bvb. met de VISA schandalen. Op welke manier voorkomt het VB dat VB mandatarissen als ze er de kans toe krijgen zich ook zouden bezondigen aan corruptie ? En nog een bijvraagje: De politieke top van het VB bestaat uit professionals, politieke raspaarden. Als ik echter verslagen van bvb. gemeenteraden doorneem, of standpunten van lokale VB mandatarissen hoor, dan valt me toch een serieus niveauverschil op. Dus: op welke manier selecteert het VB zijn lokale mandatarissen (gemeente, steden, provenciaal, etc) en hoe garandeert het VB dat deze selectie aanleiding geeft tot een degelijk bestuur (als het VB er de kans toe krijgt uiteraard) ?[/quote] Sommige mandatarissen hebben hogere studies gevolgd en zijn bekwaam om zich in te werken in ingewikkelde technische dossiers. Zulke mandatarissen vind je evengoed bij het Vlaams Blok. Het Vlaams Blok beschikt echter ook over mensen zonder hoog opleidingsniveau, maar die wel veel contacten hebben in hun wijk of dorp. Zij hebben soms meer voeling met de bevolking: ook dergelijke mensen zijn nodig in een raad. Te veel intellectuelisme is misschien ook niet goed. Op die manier kan men vervreemden van de man/vrouw in de straat. De lokale lijsten voor de verkiezingen worden vastgelegd door de lokale afdeling, die terzake over de quasi volledige autonomie bschikken. Zij kennen de kandidaten immers het best. De hogere besturen (arrondissementeel of partijbestuur) komen slechts tussen indien het lokale bestuur er zelf niet uitgeraakt. FDW |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() En een bijvraagje: Terecht klaagt het VB het gebrek aan ethiek aan van sommige politici, zoals bvb. met de VISA schandalen. Op welke manier voorkomt het VB dat VB mandatarissen als ze er de kans toe krijgen zich ook zouden bezondigen aan corruptie ?
En nog een bijvraagje: De politieke top van het VB bestaat uit professionals, politieke raspaarden. Als ik echter verslagen van bvb. gemeenteraden doorneem, of standpunten van lokale VB mandatarissen hoor, dan valt me toch een serieus niveauverschil op. Dus: op welke manier selecteert het VB zijn lokale mandatarissen (gemeente, steden, provenciaal, etc) en hoe garandeert het VB dat deze selectie aanleiding geeft tot een degelijk bestuur (als het VB er de kans toe krijgt uiteraard) ?[/quote] Sommige mandatarissen hebben hogere studies gevolgd en zijn bekwaam om zich in te werken in ingewikkelde technische dossiers. Zulke mandatarissen vind je evengoed bij het Vlaams Blok. Het Vlaams Blok beschikt echter ook over mensen zonder hoog opleidingsniveau, maar die wel veel contacten hebben in hun wijk of dorp. Zij hebben soms meer voeling met de bevolking: ook dergelijke mensen zijn nodig in een raad. Te veel intellectuelisme is misschien ook niet goed. Op die manier kan men vervreemden van de man/vrouw in de straat. De lokale lijsten voor de verkiezingen worden vastgelegd door de lokale afdeling, die terzake over de quasi volledige autonomie bschikken. Zij kennen de kandidaten immers het best. De hogere besturen (arrondissementeel of partijbestuur) komen slechts tussen indien het lokale bestuur er zelf niet uitgeraakt. FDW[/quote] Lolbroek ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Meneer Dewinter, waarom antwoordt u niet op mijn vraag?
#27 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gerda Van Steenberghen Bert Schoofs Frieda Brepoels Kurt Ravyts Joris Van Hauthem... allemaal bekwame sprekers en beslist geen uilen in hun vak. |
||
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Volgens mij is het Frieda Van Themsche. ( of hoe het ook gespeld wordt) Frieda Brepoels is dacht ik NV-A.
![]() |
![]() |