Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2007, 18:23   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Sjonge, jonge...is dit modieus? Het lijkt wel of die dame haar pyama aan heeft!
ik zie het ook niet hoor, maar kom... uniform is uniform hé. Raar dat de dame nu verplicht in broek rondloopt... magdawel van de zedigheidscommissie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 19:29   #22
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ik heb veel meer respect voor slotkloosters. Daar leven ze tenminste met hun eigen geld.
Ah, weinig respect voor de Walen dan? Dat had ik echt niet gedacht van jou!

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 19:33   #23
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Het is wel duidelijk dat het minste greintje kleur er uit moest om neutraal over te komen...

Djiezes, een geluk da ik ni alle dagen zo naar mijn werk moet.

Ze hebben die mensen toch wel opslag gegeven daarvoor?

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 21:02   #24
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Saai, eentonig en fantasieloos.

En dat moet een weerspiegeling zijn van de inspiratie van een internationaal bekend mode-ontwerper?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 september 2007 om 21:04.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 21:12   #25
marjan
Burgemeester

Standaard Die hoofddoeken zijn er healaas al....

De onthaalbediende van het kabinet van Katleen van Brempt draagt een opvallende hoofddoek. Ook aan de loketten van de VDAB zitten dames? met grote zwarte hoofddoeken, waardoor
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 21:12   #26
marjan
Burgemeester

Standaard Die hoofddoeken zijn er healaas al....

De onthaalbediende van het kabinet van Katleen van Brempt draagt een opvallende hoofddoek. Ook aan de loketten van de VDAB zitten dames? met grote zwarte hoofddoeken, waardoor het
Oud 19 september 2007, 21:14   #27
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjan Bekijk bericht
De onthaalbediende van het kabinet van Katleen van Brempt draagt een opvallende hoofddoek. Ook aan de loketten van de VDAB zitten dames? met grote zwarte hoofddoeken, waardoor
kalm blijven marjan, kalm blijven
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 21:50   #28
marjan
Burgemeester

Standaard

De onthaalbediende van het kabinet van Katleen van Brempt draagt een opvallende hoofddoek. Ook aan de loketten van de VDAB zitten dames(?) met grote zwarte hoofddoeken, waardoor het neutraliteits- en gelijksheidsbeginsel ernstig worden geschonden, in functie van Vlaamse ambtenaren van moslimorigine die hun religie zien als een absolutisme dat hen het 'recht' geeft om niet de Vlaamse overheid te vertegewoordigen, maar zichzelf en hun ideologie. De burger dient weer eens in te binden voor moslimeisen die blijkbaar BOVEN de rechten van niet-moslims staan.

Ook in het Museum van Schone Kunsten van Antwerpen (een instelling van de Vlaamse Overheid) loopt een baliebediende en suppoost rond in uniform en met het hoofd gewikkeld in een zwarte lelijke hoofddoek (in Marokko zijn hoofddoeken verboden voor museumpersoneel en voor ieder die een uniform draagt). Daarmee lijkt ze weggelopen uit één van de schilderijen van de Vlaamse primitieven (16de eeuw).

Terwijl onze Vlaamse en Waalse politiekers ruzie maken, gaat de islamisering onderhuids en sluimerend verder en dit allemaal onder het motto van diversiteit, multiculturaliteit en pluralisme (maar het dient allemaal om één bepaalde religie die op zich erg bekrompen is, ultrarechts en niet open voor het 'andere' te promoveren en voorrechten te geven die de rechten en vrijheden van anderen beknotten.

Laatst gewijzigd door marjan : 19 september 2007 om 21:56.
Oud 19 september 2007, 21:51   #29
marjan
Burgemeester

Standaard

De onthaalbediende van het kabinet van Katleen van Brempt draagt een opvallende hoofddoek. Ook aan de loketten van de VDAB zitten dames(?) met grote zwarte hoofddoeken, waardoor het neutraliteits- en gelijksheidsbeginsel ernstig worden geschonden, in functie van Vlaamse ambtenaren van moslimorigine die hun religie zien als een absolutisme dat hen het 'recht' geeft om niet de Vlaamse overheid te vertegewoordigen, maar zichzelf en hun ideologie. De burger dient weer eens in te binden voor moslimeisen die blijkbaar BOVEN de rechten van niet-moslims staan.

Ook in het Museum van Schone Kunsten van Antwerpen (een instelling van de Vlaamse Overheid) loopt een baliebediende en suppoost rond in uniform en met het hoofd gewikkeld in een zwarte lelijke hoofddoek (in Marokko zijn hoofddoeken verboden voor museumpersoneel en voor ieder die een uniform draagt). Daarmee lijkt ze weggelopen uit één van de schilderijen van de Vlaamse primitieven (16de eeuw).

Terwijl onze Vlaamse en Waalse politiekers ruzie maken, gaat de islamisering onderhuids en sluimerend verder en dit allemaal onder het motto van diversiteit, multiculturaliteit en pluralisme (maar het dient allemaal om één bepaalde religie die op zich erg bekrompen is, ultrarechts en niet open voor het 'andere' te promoveren en voorrechten te geven die de rechten en vrijheden van anderen beknotten.

Laatst gewijzigd door marjan : 19 september 2007 om 21:53.
Oud 20 september 2007, 00:36   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ik heb veel meer respect voor slotkloosters. Daar leven ze tenminste met hun eigen geld.

Ga dat ook eens vertellen tegen die profiteurs uit Laken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 11:07   #31
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Laat ons nu niet overdrijven, hé Circe.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:40   #32
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Ben jij niet een klein tikkeltje obsessief als het over islam en hoofddoeken gaat?
Een tikkeltje?!?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:56   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

We zullen het rap weten zeker hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 september 2007, 07:56   #34
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik denk dat hier hoofddoeken ruiken een beetje kort door de bocht is. Het zijn een soort hostessen en check er de luchthavens maar op na... die arme vrouwen moeten dus ook van die sjaaltjes dragen. Niet om aan te zien, maar blijkbaar is het een ongeschreven regel.

Voil�*. Had ik het niet gedacht; een sjaaltje rond de hals. Niks hoofddoekjes . Over de modieusheid van kledij voor vrouwen kunnen mannen misschien wel hun mening kwijt, maar de vrouwen zullen uiteindelijk wel zelf beslissen. Toegegeven, knap is volgens mij anders. Dit terzijde.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 08:15   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
En hoeveel heeft deze overbodige grap eigenlijk gekost?
zelf betaald met Vlaams geld hé... niet komen zagen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 08:17   #36
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Voil�*. Had ik het niet gedacht; een sjaaltje rond de hals. Niks hoofddoekjes . Over de modieusheid van kledij voor vrouwen kunnen mannen misschien wel hun mening kwijt, maar de vrouwen zullen uiteindelijk wel zelf beslissen. Toegegeven, knap is volgens mij anders. Dit terzijde.
zo'n sjaaltje is rap misbruikt hé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 13:07   #37
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bij het grijze uniform hoort ook...
Grijs. De nationale kleur van België. Wat een inspiratie toch.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2007, 14:27   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ik had het nog niet gezien en baseerde me op "een opvallende sjaal"... nu zo'n grijs foularreke zoals op de volgende foto kan ik moeilijk opvallend noemen.

Ik had in feite zo'n hele vierkante meter sjaal in gedachten. Met dat foularreke kunnen ze nu wel hun haardos niet inpakken hé.

Oud 21 september 2007, 20:26   #39
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
'k Weet 't. Maar dan je evengoed van halskettingen zeggen. Foei zeg.
Oud 21 september 2007, 20:41   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik had het nog niet gezien en baseerde me op "een opvallende sjaal"... nu zo'n grijs foularreke zoals op de volgende foto kan ik moeilijk opvallend noemen.

Ik had in feite zo'n hele vierkante meter sjaal in gedachten. Met dat foularreke kunnen ze nu wel hun haardos niet inpakken hé.
Kon toch ook de bedoeling niet zijn hé. 'k Vrees dat het glazen plafond in het Vlaams parlement anders vlug tot het verleden zou horen.

Maar ik vind ze niet mooi die pakjes. Zelfs niet voor de venten. Dat die vrouwen niet staken begrijp ik niet. je ziet met moeite het verschil tussen een man en een vrouw. unisex ?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be