![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zeg niet dat we er niks van moeten aantrekken; maar mijn probleem ermee is dat gij denkt dat alleen dwang helpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Simpel tegen de muur en weg ermee.
Dat is mss hard maar we zijn een SamenLeving. Dingen die NIET willen SamenLeven horen NIET in de SamenLeving. Mensen die na een fout wel willen SamenLeven kunnen dan werkelijk worden geholpen door de begeleiders.
![]() |
#23 |
|
![]() Ik vind dat de samenleving haar bek moet houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() persoonlijk laat ik iedereen met rust.Maar wat als zulke jongeren mij komen lastig vallen?Mij willen bestelen en/of afranselen?Laten doen? Wachten tot ze klaar(gekomen) zijn?
Als u een oplossing hebt voor die jongeren staan mijn ogen wijdopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() de gevolgen zijn dat die jongeren, zogauw ze gepakt worden, naar een gesloten instelling zullen gaan.Een "kindergevangenis", om ze gewoon te maken aan de "échte" gevangenis, voor eens dat ze 18 zijn.
Laatst gewijzigd door forumspook : 25 september 2007 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() En zo gaat het steeds weer beter met de samenleving; hoe meer der in den bak zitten hoe beter want dan lopen ze niet vrij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() nog beter zou het zijn, als die jongeren zich beter gedroegen, en studeerden om later een job te vinden.Inplaats van zich te vervelen in de gevangenis, en andere mensen te belastigen als ze vrij rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Misschien moeten burgers meer lef hebben om zich te verdedigen en niet zwak over te komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Neen hoor: het zal saai moeten zijn om zich voor te bereiden op de saaie vowassenwereld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() als u vind dat hun ouders en vrienden randdebielen zijn, dan zouden we die kinderen eigenlijk al heel vroeg uit hun leefmilieu moeten verwijderen.Voor als ze beginnen met de ezel uit te hangen. Ze dus veel vroeger in instellingen plaatsen, om ze daar degelijk op te voeden.En hun ouders, vermits dat toch maar randdebielen zijn, de ouderlijke macht ontnemen.En oh ja: indien het toevallig allochtonen zijn, die ouders: uitwijzen, wegsturen, verbannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Voor mij is dat geen probleem, maar iedereen kan niet strijdvaardig zijn,en/of heel sterk.Iedereen bezit geen fysieke moed, en/of is voldoende getraind om met jonge booswichten op de vuist te gaan.En het is niet omdat iemand zwak, of angstig van natuur is, dat men hem mag mishandelen.Neem bvb oudere mensen, vrouwen, jonge kinderen, die kunnen tegen die jonge schurken niet op.Dus dan moeten die zich alles maar laten welgevallen?Of moeten we ons vrouwvolk opsluiten, zoals de moslims doen? Of allemaal met een vuurwapen rondlopen, zoals in het Wilde Westen?Hoe ziet u dat? Hoe zit het met uzelf trouwens? Klaar voor uw eigen veiligheid in te staan? Zonder hulp van Oom Agent?Denk er eens over na: een wereld zonder enige autoriteit.Wat zou er dan gebeuren volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is altijd de machtshebbers die problemen maken van iets om een reden te hebben van bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |