![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Wegens poging tot moord, want daar komt het op neer, vind ik deze straf nog wat licht.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]()
![]() |
#27 |
|
![]() Och, gevonden na de zoekopties wat uitgebreid te hebben:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...200+euro&meta= Maar de andere artikelen gaan dan weer toch over iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
![]() Natte poes kost dader 200 euro Een man die op negentien mei een terroriserende buurtkat een natte vacht bezorgde, moet een boete van tweehonderd euro betalen. Tot die uitspraak kwam de Almelose rechter gisteren. De 36-jarige Enschedeër L was er flauw van dat er de hele tijd dezelfde poes rond zijn vijver struinde. Nadat de man hierover had geklaagd bij de wijkagent maar daar werd weggehoond, besloot hij de kat een nat pak te bezorgen. De eerstvolgende keer dat L het katje in zijn tuin betrapte, pakte hij het beestje op en smeet het in de vijver. Hierop liep de man weg. Anderen moesten eraan te pas komen om de kat uit het water te redden. Boadicea vbmenu_register("postmenu_2964886", true); Europees Commissaris Geregistreerd: 29 maart 2006 Locatie: Antwerpen Berichten: 6.394 ![]() Pff, ik had hier iets anders verwacht. Ik dacht dat het om een bezoekje aan een luxeprostituée ging. In ieder geval: een plantenspuitje is geen slecht idee om katten ergens van weg te houden. Ik vind dit een overdreven vonnis, al was de reactie wat overdreven. Anderzijds begrijp ik dat die man evenveel van zijn vissen houdt, als de buren van hun kat. __________________ Gezocht: politici met humor! Bent u ook die stijve, trieste planten in de Wetstraat beu? ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 29 september 2007 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou ja... ik denk dat nu ook eigenlijk. ![]() Je kan google trouwens instellen om "leeftijdsvriendelijk" te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() mensen ouder dan 45 zouden niet meer op het internet mogen komen. Die horen naar VTM te kijken
![]() |
#32 |
|
![]() Jongens , toch...
'Kga ffkes naar Satriani luisteren.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 29 september 2007 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op dit forum zitten heel wat 45-plussers (ben er zelf nog 15 jaar van verwijderd hoor) die heel goed weten wat ze zoeken op het internet en hier op het forum hun mannetje staan. Ik twijfel over jou: 1. totaal wereldvreemd 2. te jong om te weten wat er leeft in de wereld 3. wil provoceren. Damn... hier zitten heel wat 45-plussers en de meesten hier zijn erg open en strijdvaardig. Wat een puberaal idee dat enkel tieners diepgang hebben. Ga ff chatten met Baseballpolitieker voor diepgang... die heeft ook de diepgang van jeugdpuistjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() In ieder geval: 200 euro is veel voor een "gewone" huiskat, maar vrij goedkoop voor een raskat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kom dan nochtans altijd op de sites uit waar ik dan wel naar op zoek ben
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad.
Nederlanders zijn gek. Er bestaat daar ook al een partij voor de dieren. En die heeft nog zetels in het parlement ook. Boeh. Laatst gewijzigd door Sjaax : 29 september 2007 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |