Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

Discussietools
Oud 21 februari 2004, 20:25   #21
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD
Als men teweel noten op zijn zang heeft,
zingt men teveel maar vergeet men te eten,
of te zorgen voor zijn eigen kroost.
Ik zie het verband niet tussen uw gedichtje en de discussie in deze thread.
wb is offline  
Oud 22 februari 2004, 09:46   #22
snofla
Banneling

Standaard

De ware filosoof (met of zonder academische titel) herkent men o.a. aan de nederigheid tegenover het Zijn, aan de eeuwige, creatieve twijfel over de eigen opvattingen. Vermeersch echter is één van de meest arrogante en apodictische 'publieke commentatoren' die ik ken. Aan zijn gezicht alleen al kan men zien dat hij vindt dat zijn opvattingen voor geen twijfel vatbaar zijn. Hij mag dan doctor in de filosofie zijn, een filosoof is hij niet.
snofla is offline  
Oud 23 februari 2004, 12:53   #23
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Dewinter
Ik verzet mij inderdaad tegen de huidige multiculturele chaos, die ganse wijken en streken onleefbaar maakt, maar Vermeersch leidt daar ten onrechte uit af dat ik voor de uitsluitend blanke samenleving pleit. Dat is onjuist: ik wil een beperkt aantal vreemdelingen toelaten zich te assimileren in onze samenleving, met overname van onze waarden en normen, maar ik verzet mij tegen de huidige ongecontroleerde immigratie waarbij vooral de opmars van de islam grote problemen oplevert omdat, zoals Vermeersch terecht zelf aangeeft, veel van deze mensen tegengestelde morele normen hebben aan de onze.
Dan doet Vermeersch de moeite om een ganse tekst te schrijven over het rassendiscours van FDW, en dan begint die laatste doodleuk over 'cultuur'. Voor de slechte lezers: FDW herhaalt enkel het officiële partijprogramma van het Blok. Dat het vroeger niet om 'cultuur' ging, maar om 'ras', vergeet FDW even, ook al staat het in de tekst van Vermeersch. Zolang het Blok geen mea (maxima) culpa slaat voor haar zonden, zal ze nooit een aanvaardbare partner worden.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be