![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig van Goris, maar iedereen weet dat de beslissing eerder ingegeven is door onvrede over zijn lage plaats op de lijst en zijn niet-verkiezing dan door hogere motieven.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat vind je van De Waele zijn brief?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onrealistisch, vrees ik. Zoals zo dikwijls heeft De Gucht wellicht gelijk, maar hij zal pas later gelijk krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij zou met deze uitspraak wel eens het einde van de besprekingen kunnen uitgelokt hebben, was dat zijn bedoeling?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie blijft er trouwens nog over in de kieskring leuven? Zowel Ceyssens als daems zijn verbrand en op de terugweg en de grote coming men is weg.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Alé succes ermee dan. Ik heb trouwens horen vliegen dat er nog VLD'ers zouden overstappen.
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U kan van mij niet vragen om de regimepers te steunen met een abonnement.
Ik lees wekelijks pallieterke, maandelijks doorbraak en steun "de zes"..de rest haal ik van het internet en van mensen zoals jij... ![]() Maar effe terug: ik ken Stef een beetje van vroeger... Ik zal voorlopig niet op hem stemmen maar als hij iemand nodig heeft voor zijn plakploeg dan mag hij altijd bellen... ![]()
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de Pest voor Vlaanderen?! Daar waar alle ontevreden bubbels uit arren moede hun uitvalsbasis van maken? ![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1 ) Maar bij de laatste verkiezingen moest hij op de Vlaams-Brabantse Kamerlijst plaats ruimen voor een vrouwelijke kandidate en genoegen nemen met de zevende plaats op de Senaatslijst. Hij geraakte, zoals verwacht, niet opnieuw verkozen. 2) In het verleden heb ik ook altijd bewezen dat ik een heel loyaal politicus was. (zucht) Acht jaar lang heb ik André Flahaut uit de wind gezet. Ik kan je verzekeren dat dat vaak bijzonder raar aanvoelde. Ik deed dat voor de partij en voor de regering, maar dan vroegen mijn contacten binnen Defensie en Buitenlandse Zaken mij achteraf wel: 'Heb jij dat echt zo gezegd?' Als ik mij dan toch eens een beetje kritiek veroorloofde, kreeg ik de hemel (in dit geval Guy Verhofstadt, red.) meteen op mijn kop."
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
ah wat, als je echt tot inkeer bent gekomen, en je hebt je niet schuldig gemaakt aan oneerlijke praktijken, kan ik alleen maar zeggen dat de deuren van het Vlaams Belang voor je openstaan.
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() On topic: ik herinner me nog de toespraak van De Waele in Overijse (ondertussen al weer een tijdje terug) en toen haalde die ook fors uit. 't Is een typische burger-vader: goed, hij heeft een kleur maar dat hindert hem niet in contacten met andere mensen en hij zegt wat hij vindt dat hij moet zeggen. Alleszins meer ruggegraat dan die omhooggevallen Berlarse 'international'.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|