![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit zijn de feiten: - de NVA mag even niet mee aan de formatietafel - de formatie zal definitief niet meer gaan over de staatshervorming - de kamervoorzitters zullen de "communautaire zaken" even aanpakken; je weet toch wie dat zijn? Wie is er hier bespottelijk? Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 november 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het word idd tijd dat ze leren dat je een doorn niet kan verwijderen zonder de ander pijn te doen en te laten bloeden. En dat men zich daar niet moet voor verontschuldigen, de andere had niet in de doornstruiken moeten gaan lopen. België zal dus pas genezen als er harde heelmeesters komen langs Vlaamse kant, anders zal België sterven aan de infecties van de wondes. En koudvuur is nog steeds niet te bestrijden en krijpt in heel het lichaam tot het de hersens en het hart heeft bereikt. De wonde BHV en staathervorming is ontstoken en zal dus hard moeten aan gepakt worden of het zal de dood van de patient tot gevolg hebben. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hey Bart Dewever hoe zit het jong?
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 9 november 2007 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het feit dat de koning dit mocht zeggen, met medeweten van Leterme (kan niet anders) en dat de NVA niets zegt, is enorm veelzeggend. ze gaan hun verkiezingsbeloften (splitsing BHV zonder toegevingen, grote staatshervorming) als een bijzonder harde en grote boemerang in hun gezicht krijgen, wat er ook nu gebeurt. enkel een splitsing van het kartel kan hun gezicht redden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien kan zelfs een kind 2+2 samentellen. Je partij moet beter kunnen dan dat.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad,
kortaf zegt dat dit 'feiten' zijn. Dat zijn helemaal geen 'feiten', maar 't een en 't ander erg ingekleurde interpretaties. In een andere draad gaf ik al een voorbeeld: als in deze formatiepogingen soms al eens geprobeerd werd om Meingein-180° te weren uit de vergadering, dan vergaderde men met vier delegatieleiders. Dus bartje het weverke buiten aan de deur, schouder aan schouder met M-180° ... maar toch werd in de kommissie gestemd. Hallo !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- de NVA mag even niet mee aan de formatietafel - de formatie zal definitief niet meer gaan over de staatshervorming - de kamervoorzitters zullen de communautaire zaken "aanpakken" Tenzij er een groot media-complot tegen de NVA aan de gang zou zijn, kan je maar beter de feiten weerleggen in plaats van te spinnen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een formatie mogelijk zou zijn zonder kommunautaire dinges, dat lijkt me straf: er zaten kommunautaire angels in elk deeltje van elk hoofdstuk van elk item dat behandeld werd. Remember de hete patatten die nog moesten aangepakt worden ... De voorzitters moeten iets doen. Wat presies dat zullen ze te horen krijgen dit weekend te Laeken. Waarschijnlijk in het Frans. Maar wat presies, dat weet ik nog niet. Gij blijkbaar wel. Maar ja, zoals ge al gerefereerd hebt naar de "franstalige pers", daar moet ik mee schaterlachen. Ik wacht op objektieve informatie. Eerst en vooral vanwege de formateur, dan vanwege het kartel, dan vanwege de leiding van de nva. Daarna zal ik in dit forum mijn gedacht daarover zeggen. In 2009 zal ik stemmen. Tenzij ik eer sterf, zal ik nog Vlaams-nationalist zijn en alzo ook stemmen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Schoofzak, Zorro en anderen, kunnen jullie niet lezen?
Citaat:
Het hele artikel: Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 november 2007 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ook een stadslegende of de vrucht van "hysterische journalisten"?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de regering zich niet met de staatshervorming gaat bezig houden, wat gaan jullie dan in die regering doen? De staatssecretaris van Suiker & Visvangst, toegevoegd aan vice-premier Milquet, leveren?
|
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Minstens krijgen ze het ministerie van suikertrekken.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien dit klopt, dan heeft CD&V zijn eigen doodsvonnis getekend.
Want de Vlamingen zijn het beu dat hun vertegenwoordigers steeds op de kieën gaan voor de Walen. Bij de volgende federale regeringsonderhandelingen zullen zij er niet bij zijn. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 9 november 2007 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dus geen BHV splitsing en geen staatshervorming wil Reynders nu ook nog een knieval pour les francophones hebben. Vanmiddag zou NVA een persconferentie geven. Ik vind het héél stil op de VB website: volgens mij zijn ze daar allemaal collectief aan het ejaculeren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dit zich voortzet, zie ik in 2009 maar 1 coalitie mogelijk: VB samen met LDD ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |