![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 11 november 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik legde u geen woorden in de mond, maar ik stelde u een vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Eén voorbeeldje dat men misdadigers van allochtone afkomst goedpraat? Eéntje maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik ben niet van plan om nu nog te gaan snuffelen in de rijke, gevarieerde linkse lectuur, maar gaat u nu beweren dat linksen nog nooit een allochtoonse misdaad hebben goedgepraat (bv. de rellen in Amsterdam en de linkse reactie daarop)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Je vertelt prietpraat, ventje. Het zijn niet de linksen, die de wet niet eerbiedigen, maar de veroordeelde bende van vreemdelingenhaters: de leiders van het VB... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Mijn probleem niet, de beste broodjes komen van de Pinky in Leuven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe vaak hebt ge hier nie staan roepen dat Guido De Moor zelf schuldig was aan zijn eigen dood ! Erger nog, dat hij die arme allochtoontjes had uitgedaagd en het daardoor zelf had gezocht ! Erger nog, dat het een misdaad was die arme jongetjes van doodslag te beschuldigen door het gedrag van die criminele racist die De Moor in jouw zieke geest is ! Wat konden die kansarme sukkeltjes anders doen dan die stoute meneer tot pulp slaan ? Gelukkig stemt er geen kat voor je ziekelijk gedachtengoed, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Awel dat vind ik nu zo onbegrijpelijk. Al is die man verder een doodbrave, 'gematigde' moslim, dan nog vind ik het onbegrijpelijk dat hij zich niet realiseert waarom de Islam hier zo'n slechte naam heeft. Als ik een brave kerkganger zou zijn in een moslimland dat sinds kort een massa christenen over de vloer heeft gekregen, waarvan er onredelijk veel criminele feiten plegen/ in de SZ hangen en waarvan de meest extremistische aanslagen plegen op de lokale bevolking, dat laatste als een uiting van hun geloof ziend, dan zou ik toch wel beseffen waarom moslims geen al te best beeld van het christendom hebben... Ik vind dat hoogst verontrustend dat dit bij veel moslims blijkbaar helemaal het geval niet is. Kunnen zij alles enkel vanuit hun eigenstandpunt bekijken? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 november 2007 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Dit is inderdaad waar alle linksen toe oproepen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Dat is wat rechts zonder enig protest doet. Hoor je het VB-geboefte daar over klagen? Weet je dat het bedrag dat gestolen wordt door de dieven, met toestemming van de minister veeeeel groter is dan de beruchte transfers? Hoor ik daar één blokker over klagen? Niet zwanzen hé. Rechts is en blijft de verdediger van de sterken tegen de zwakken, maar ze doen dat in grote stilte, de ogen zedig geloken. En als het er op aankomt gaan ze nog zeggen dat de Dieven "links" zijn, zo kan men al anticiperen op de antwoorden van een aantal forumzotten. Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 november 2007 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() MADRID - Bij gewelddadige confrontaties tussen jonge antifascisten en neonazi's zijn zondag in Madrid een dode en minstens acht gewonden gevallen, zo meldde de Madrileense politie.
De gevechten vonden plaats in de zuidelijke wijk Legazpi, waar aanhangers van de extreemrechtse partij Nationale Democratie een betoging hadden georganiseerd. In het metrostation Legazpi raakten ze slaags met een groep antifascisten. Een van de linkse jongeren kreeg een fatale messteek in de hartstreek. Onder de gewonden is ook een politieagent. Een van de gewonden verkeert in levensgevaar. rbo Bron De standaard Voila, nog maar eens het extreem-rechts krapuul aan het werk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() u vraagt, wij draaien: http://forum.politics.be/showthread.php?t=96528 de gekkin-auteur begint wel met een 'ik wil het niet goedpraten' maar wat volgt is één lange brij van goedpraterij. Ik kan ook zo afkomen van 'ik ga niet dom doen' en dan achteraf toch op de sossen stemmen.... met beleefde groeten, sn00py |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() U vraagt er één u krijgt er één, het geval GDM.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Tja,die betoging. Ieder jaar in leuven heeft het vb toestemming om te betogen maar uw vrienden kunnen het niet laten om steeds tegen te betogen en wat gebeurt er;yep,het zijn nochthans uw vrienden die steeds keer op keer beginnen uitlokken en met stenen en dergelijke beginnen te gooien naar de vb'ers. Ze wilden de held uithangen en zullen die rechtsen uitgedaagd hebben,dan moet je achteraf niet komen zeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan men beter even wachten tot de daders opgepakt zijn?
Stel je voor dat het turken/marokkanen/roemenen etc.. zijn die wat slogans hebben gespoten om de politie op een verkeerd been te zetten? Ineens wordt het dan géén racistische overval meer, en mag het terug als fait divers worden geklasseerd. Verkochten ze soms ook blikjes bier in die broodjeszaak? toch best even wachten met commentaren, anders staat Tom Naegels met de billetjes bloot!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 november 2007 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() 1 ding is een feit;vlamingen of vb'ers of niet;ik keur zo'n dingen niet goed.
|
![]() |
![]() |