![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie denken die zotten wel dat ze zijn! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat maakt de lol alleen maar groter. Wadde, ik schenk er me nog ene uit. Proost.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan is de geldkoe weg.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'k durf wedden dat ge dat niet meer kunt uitspreken. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2007 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
zoals ik het versta: in naam van de democratie, de democratie afschaffen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Algerije is nu de modelstaat in het universum Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2007 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover zouden die kunnen gaan als de staatshervorming toch al in CostaII zit? ![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En met dat inmiddels veel te veel verkrachte woord "dialoog" moeten ze ook niet meer afkomen. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu is het (bang ?) wachten op de reactie van Vandeurzen en vooral Dewever?
Stel je voor dat Leterme achter de schermen gaan zeggen is : "stel dit en dat (cfr citaat in het begin van de draad) voor en dan gaan wij na een beetje (gespeeld ?) protest akkoord met (een deel van) die voorstellen" Brrrrr... |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Ik vermoed dat zonder dialoog bhv er nooit doorkomt... . Ik wacht af.
#32 |
Banneling
|
![]() Super nieuws!!! Het laatste wat nu mag gebeuren is dat de Walen gaan plooien, als ze dat niet doen loopt alles op wieltjes, de Vlamingen mogen zelfs nog toegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Reynders deze avond in Ter Zake zei '' Het hoeft niet noodzakelijk een benoeming van de burgemeesters te zijn, een uitbreidng van Brussel zou ook al een oplossing zijn''. Dat weet je al genoeg waarop ze nog steeds afsturen. En dat noemen zij dan een onderhandelende oplossing. ![]() ![]() Ik vraag mij trouwens af waar zij de pretentie vandaan halen zich te moeien in een zaak die een Vlaamse bevoegdheid is. Wij bemoeien ons toch ook niet hoe zij hun burgemeesters benoemen. Het is godverdomme toch al ver gekomen - sorry voor het taalgebruik - dat de Vlaamse regering rekenschap moet geven aan een stelletje arrogante franssprekende klootzakken die weigeren de souvereiniteit van de Vlaamse gemeenschap te erkennen. Dat ze zich moeien in hun eigen huishouden, daar hebben ze al werk genoeg aan. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Terug onderhandelen. NON, NON, NON, NON
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad dat denken ze. Zij zijn het voor meer dan 175 jaar geweest en begrijpen niet dat er een nieuwe generatie Vlamingen is die de knechtenrol niet meer aanvaarden. En toch vrees ik dat wij een prijs zullen betalen. De Vlamingen gaan eventueel plat op hun buik liggen om onder de lat te geraken. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |