Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2007, 18:37   #21
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadee Bekijk bericht
GELIEVE PERSOONLIJKE VETES NIET OP DIT FORUM UIT TE VECHTEN.
En als je het al vier jaar wel doet, gaan we je over tien jaar eens een bannetje geven van een week.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2007, 23:58   #22
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revenge Bekijk bericht
Eind 2005 werd ik door een agressieve cafehanger in Oostende van mijn barkruk gemept omdat de jaloerse Dader dacht dat ik zijn vrouw hingen afpakken..
Ik smakte tegen de grond,verloor een tand van mijn kunstgebit en verloor en lichte hersenschudding opliep.
De cafe baas reageerde met de Gekende dader huiswaarts te sturen en de politie op de hoogte te stellen die een proces verbaal opmaakte..
De politie rade mij aan de 900 te bellen voor nader onderzoek en zorgen.. Heel dit geval resulteerde in een tandarts bezoek en enkele dokters bezoeken.
De politie liet me weten dat ik de onkosten notas diende bij hen binnen te brengen.De dader liet weten dit alles te betalen.. Het voormalig onkosten notatje was toe n 129 euro.
Toen ik de politie liet weten dat dit bedrag niet het eind totaal was,contacteerden ze de dader opnieuw een presenteerden hem de volle rekening 250 euro, waarop de dader repliceerde* Dit is teveel,laat de zaak maar voorkomen!!!!!!!!
Rond 2007 contacteerde ik telefonisch het parket waarbij men mij liet weten dat de zaak nog moest voorkomen.. Heden nam ik opnieuw contact op met het gerecht en liet men me schriftelijk weten dat de zaak geseponeerd is, ik heb nu een brief ter inzage van het dossier geschreven..
Kan men heden hier in dit Apeland zomaar iemand van zijn stoel kloppen zonder gevolg!!!!
Wat kan ik nu nog doen????
Dergelijke marginale plaatsen en -mensen niet meer opzoeken.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2007, 02:56   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revenge Bekijk bericht
Eind 2005 werd ik door een agressieve cafehanger in Oostende van mijn barkruk gemept omdat de jaloerse Dader dacht dat ik zijn vrouw hingen afpakken..
Ik smakte tegen de grond,verloor een tand van mijn kunstgebit en verloor en lichte hersenschudding opliep.
De cafe baas reageerde met de Gekende dader huiswaarts te sturen en de politie op de hoogte te stellen die een proces verbaal opmaakte..
De politie rade mij aan de 900 te bellen voor nader onderzoek en zorgen.. Heel dit geval resulteerde in een tandarts bezoek en enkele dokters bezoeken.
De politie liet me weten dat ik de onkosten notas diende bij hen binnen te brengen.De dader liet weten dit alles te betalen.. Het voormalig onkosten notatje was toe n 129 euro.
Toen ik de politie liet weten dat dit bedrag niet het eind totaal was,contacteerden ze de dader opnieuw een presenteerden hem de volle rekening 250 euro, waarop de dader repliceerde* Dit is teveel,laat de zaak maar voorkomen!!!!!!!!
Rond 2007 contacteerde ik telefonisch het parket waarbij men mij liet weten dat de zaak nog moest voorkomen.. Heden nam ik opnieuw contact op met het gerecht en liet men me schriftelijk weten dat de zaak geseponeerd is, ik heb nu een brief ter inzage van het dossier geschreven..
Kan men heden hier in dit Apeland zomaar iemand van zijn stoel kloppen zonder gevolg!!!!
Wat kan ik nu nog doen????
Ik maakte twee keer iets dergelijks mee in Antwerpen: verkeersagressie, de eerste keer twee man in een Mercedes, de tweede keer één in een Porsche: de politie weigerde de klacht: "ne leasingauto, dor kunnen waai ni wete wie dat da is." Ik identifiëerde dan zelf die Mercedes: ja, op naam van een kleine pvba. De firma werd failliet verklaard voor het proces voorkwam.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be