![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stakingen moeten kunnen | |||
Nee,alles zonder stakingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,41% |
Ja,stakingen als drukkingsmiddel |
![]() ![]() ![]() |
48 | 88,89% |
De bazen zijn oppermachtig en beslissen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, zeer leerzaam inderdaad die USSR.
![]() |
#382 |
|
![]() dat is precies wat de donkerblauwen ook zeggen. Sociale zekerheid is niet nodig. De mensen zullen wel spontaan liefdadig genoeg zijn voor de gebrekkigen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 augustus 2007 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
|
![]() idd heel leerzaam. leerzaam genoeg om te besluiten dat het communisme een veel grotere vijand is van de armen dan het kapitalisme.
het kapitalisme is voor veredeling vatbaar. Ik mag in het kapitalisme als arme luis hier tenminste op het internet mijn beklag doen tegen de kapitalisten. In de ussr had ik daar al lang voor in siberie gezeten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 augustus 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
|
![]() Ha, jij denkt dat mensen jou vrijwillig gratis zullen blijven voederen? Even verder doordrukken, de zaak laten overnemen door dieren waarna jij in een mensentuin ter bezichtiging wordt in leven gehouden.
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen zij de huidige loonkost aankunnen en er zelfs mee concureren tegen China en dergelijke ?? En gaan ze de belastingen dan ook aanpassen ...? Zo gaat het niet enkel meer om een bedrijf , dat bedrijf staat dan wel in een wereld dat het niet aankan ... Bekijk die mensen hunne belastingbrief maar eens ..
![]() |
![]() |
#386 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook niet moeilijk.. als men praktisch nooit gewerkt heeft... ![]() En vakbonden in kleine ondernemingen gaat catastrofaal zijn voor de tewerkstelling... Dus goed voor U en de overige cappers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben beneiuwd hoeveel van die uitgebuitenen nu solidair zijn met de daklozen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister
|
![]() Hangt af van wat jij als winst kernmerkt maar men zou kunnen stellen dat een menselijkheid winst bij mij voorkeur geniet.
![]() |
#392 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#393 | |
|
![]() Citaat:
In geval van het basisinkomen zou iedereen kunnen kiezen om zich bezoldigd of onbezoldigd al of niet voor iets in te zetten In het systeem dat jij voorstaat zou iedereen verplicht zijn om "vrijwillig" voor elkaar te werken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 september 2007 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Minister
|
![]() Moedermelk is toch gratis!Waarom zou de rest niet gratis kunnen?
![]() |
#395 |
|
![]() indien je ook maar één week ervaring had met collectivisme in de praktijk guerin dan zou je weten dat het absoluut noodzakelijk is om de motivatie in de groep niet naar de kloten te laten gaan dat elk individu uit overtuiging en volledig vrijwillig meedoet.
vanaf dat je er eentje tussen hebt zitten die impliciet of expliciet verplicht of tegen zijn zin meedoet kan alles voor iedereen naar de kloten zijn binnen een echte liberale samenleving is vrijwillig en spontaan collectivisme onbeperkt mogelijk - doch niet verplicht
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 september 2007 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat basisinkom zal er toch niet komen in ons "democratie"en wie zegt dat het niet zou komen in een anarchistische samenleving,weet jij dat? Is een basisinkom niet iets als een zekerheid om te overleven?Dan is een dak,eten en drink krijgen gelijk te stellen aan een basisinkom maar dan in natura.
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
![]() ja dag jan ik hoef geen onnozele krollekes hoor ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 september 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() Men kan natuurlijk bananen verplichten recht te groeien...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Minister
|
![]() Karikaturen zijn leuke dingen...