![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet mijn persoonlijke ongefundeerde mening, Jan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn standpunt over abortus is nog op geen enkel moment veranderd, Paulus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan ontkennen natuurlijk. Keihard blijven ontkennen. Is het niet Raf? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 maart 2011 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haal eens even een drietal uiteenlopende standpunten van mij over abortus aan, Paulus?
![]() |
![]() |
![]() |
#3986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is amper derdig seconden werk en is heel de kwestie meteen prettig geregeld. Tenzij je liever onduidelijk bent natuurlijk. Ieder zijn meug. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 maart 2011 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om uw bewering hard te maken dat ik "voortdurend van standpunt verander", wat dus niet het geval is.
![]() |
![]() |
![]() |
#3988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn standpunt is duidelijk vor iedereen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoordt daar eens op, en dan herbekijk ik mijn standpunt. Als het enkel blijft bij een mening, dan hebt u gelijk. Gaat u actie ondernemen, dan tja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het rechtvaardig vinden mocht de overheid, het opnemen voor het kind en voor de vaders die hun kinderen kwijt zijn. Iemand moet het opnemen voor de weerloze onschuldigen slachtoffers. De straffen voor het doelbewust doden van medemensen zijn reeds bekend. Uiteraard kan men slechts verzachtende omstandigheden pleiten als men zich eerst schuldig verklaart. Maar dit alles binnen een kader van 'we doen alles om zoveel mogelijk menselijk leed te voorkomen'. Uiteraard beschouwen we daarbij het ongeboren kind als volwaardig mens. We zorgen ook voor maximuum begeleiding van ongewenste zwangeren. Wat Jan zou doen, weet ik niet. Dat moet je aan hem vragen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 maart 2011 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3993 |
Banneling
|
![]() Ben ik blij dat mensen als Paulus aan de zijlijn staan in de huidige ethische debatten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u praat hier over mensen schuldig bevinden, aan wat, een misdaad ? Omdat mensen beschikken over hun eigen lichaam. Ik blijf erbij, geweld is gerechtvaardigd als de persoonlijke integriteit van een vrouw wordt bedreigd door gelovige gekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik ook. Ik vraag me dan ook af waarom je er eindeloos naar blijft vragen, terwijl je maar al te goed weet wat mijn standpunt is en waar je het kan vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet mijn standpunt over abortus, Paulus. Dat moet zèlfs jij wel kunnen inzien...
![]() |
![]() |
![]() |
#3998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is juist, dat deze onschuldige weerlozen in een beginfase van hun ontwikkeling het lichaam van iemand anders nodig hebben om te overleven. Maar dank zij iemand die dat ook voor ons over gehead heeft, zijn wij er allemaal. Ook u. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoo voospelbaar. Je ziet uit de reacties van verschillende mensen, toch ook wel dat je nogal verwarrend overkomt. Mij lijkt het logischer dat jij je standpunt een duidelijk formuleert, want zoals je merkt uit de reacties ben ik niet de enige die jou onduidelijk vindt daarover. Dat is amper derdig seconden werk en is heel de kwestie meteen prettig geregeld. Tenzij je liever onduidelijk bent natuurlijk. Ieder zijn meug. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |