![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ook verschillen in strafpunten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 maart 2011 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het echt zo triestig met u gesteld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3963 |
Minister-President
|
![]() 14 jarige vinden dat gewoon lekker en tof, een echte eetbare flippo volgens hen.
![]() |
#3964 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met uw lidgeld-theorie zit je echter wel goed..... offerande hier, schaalomhaling daar, een paar offerblokken, en vergeet het stoelgeld niet. Als katholiek/christen moet je inderdaad betalen om je geloof te kunnen volgen. ![]() Een jaar terug was ik op een begrafenis. Ik ben naar de offerande gegaan, en ik legde 2 hoestpastilles in het schaaltje ipv geld. Die priester bekeek mij geshoqueerd, ik heb gewoon eens vriendelijk gelachen naar hem en mijn schouders opgestoken. Tja, sorry, ik had niks van kleingeld bij me. Wat denkt die vent dan? Dat ik een briefje van 20 euro in zijn schaal ga leggen? Goe zot ja! Trouwens , het zijn zij die altijd zeggen dat "men moet geven naar eigen vermogen"....wel behalve die 2 Vicks snoepjes had ik niks anders in mijn zakken zitten wat ik kon missen.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 16 maart 2011 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga geen hostie halen, ik sta zelfs niet recht in een kerk als een priester daarom vraagt , en bij een begrafenis weiger ik een kruisteken te maken met gewijd water over een kist. Ik groet wel het lichaam door mijn hoofd te buigen of door nog iets tegen de overledene te zeggen . Als u dat stoort, so be it....
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 16 maart 2011 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 |
Minister-President
|
![]() Voor mij was dat het tijdsein om mijn jas alvast dicht te gaan doen en mijn schoenen terug te zoeken onder mijn stoel omdat de eucharistieviering dan eindelijk op zijn eind liep
![]() |
#3967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn hier intussen serieus van het onderwerp afgeweken.
Nog altijd geen wetenschapplijk gefundeerd standpunt over op welk moment de bevruchte eicel nu mens wordt.... ... voor diegenen die denken dat dit niet het geval is van bij de conceptie. Tjanh?! Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maalt daar ook om?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, mensen die zich graag met andermans zaken bemoeien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3971 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3972 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen "iemand anders", Paulus.
![]() |
![]() |
![]() |
#3973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is slechts uw persoonlijke ongefundeerde mening zonder enige consensus zelfs.
En dat telt niet. Dat kan ik niet aanvaarden als instrument om te weten of de bevruchte eicel nu al een mens is of het nog moet worden. Er is eveneens geen consensus over het feit vanaf welk moment dat zogenaamde 'iets' dan wel 'iemand' zou geworden zijn. Ook daarom kan uw persoonlijke ongefundeerde mening tellen noch wegen als argument. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetgever volgde zelfs Hitler's ongefundeerde mening weet u; wat bewijst dat de wetgever, zeker over morele en ethische kwesties, het vaak bij het verkeerde eind heeft. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Proficiat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3978 |