![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Helaas, dat is niet het geval, je weet dat zelf ook, dus stel je niet zo aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U gelooft toch niet echt dat uw bijdrage aan dit forum voor meer openheid in Vlaanderen zorgt? Anders moeten we ons echt zorgen maken om u.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar waar ik 'mijn' hapjes in alle rust kon verorberen zijn nu ingepalmd door geuren en kleuren die mij niet liggen. Ik wordt dus weggepest waar ik vroeger thuis hoorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar met moslims ook? Bronnetjes aub. Zal ik bronnetjes posten van �*l de keren dat de zeldzame blanke kerel die met een moslima iets begon, op z'n bek kreeg, voor zover dat dat in de pers kwam natuurlijk. Laat net dat het probleem zijn. Hun onwil.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 19 juli 2011 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maakt u geen zorgen.
![]() |
![]() |
#427 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben niet zo kleinsteeds als gij.
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om zoiets prachtigs te bekomen nemen we allemaal maar wat graag de niemandalletjes erbij van verhoogde criminaliteit, ontheemding van de autochtonen, een totalitaire religieuze ideologie, overlast, verkrachtingen, berovingen, onveiligheid, werkloze allochtonen op onze kosten, muilkorfwetten en ga zo nog maar een tijdje door.
![]() |
![]() |
#429 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie je wel, je geniet ervan dat ik buitengepest wordt! Waarom ga je die geuren en kleuren niet plukken waar ze vandaan komen in plaats ze van mij hier op te dringen? Van kleinsteeds gesproken: Alboreto houdt van al die kleuren en geuren en dus mag de rest ophoepelen! Als ik wil genieten van die kleuren en geuren zal ik wel op vakantie gaan naar die langden. In mijn straat wil ik het niet. Ophoepelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
Maar we leven in een samenleving. Sommigen kunnen niet tegen de geur van frieten, maar moeten daarom alle frietkoten weg? Sommigen kunnen niet tegen de geur van bloemen, dus bloemen weg? We leven met z'n allen in een veranderende wereld, en of ge het nu leuk vindt of niet, ge kunt niet altijd uw goesting krijgen, zo werkt het niet. Soms moet ge compromissen sluiten, soms krijgt ge eens uw goesting. Ge kunt wel hopen dat ze ophoepelen, maar niemand kan hen daartoe verplichten, net zoals niemand u kan verplichten op te hoepelen. Maar als ge ergens problemen mee hebt in uw* straat, dan staat het u vrij zelf op te hoepelen. Dat was wat ik wou aangeven. *De straat is niet van u, maar van de gemeenschap
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 juli 2011 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
|
![]() Citaat:
Maar soms wel en dat is maar normaal. Citaat:
Geweld is nooit goed te keuren, ook niet bij Moslims.
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel in een spagaat zitten, doet dat geen pijn? Kun je jezelf niet beter met eigen tegenstrijdigheden bezig houden dan bij anderen met kanon op vermeende muggen schieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#435 |
Minister
|
![]() Een kanon met een hele kromme loop.
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie dat graag, het keldert de geloofwaardigheid van de persoon die de drogreden gebruikt.
![]() |
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=420 http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...opic.php?t=798 http://exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juli 2011 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u ziet niet dat uw geloofwaardigheid totaal gekeldert is wanneer je Vlaanderen achterlijk en bekrompen noemt maar tegelijkertijd Belgie dan weer een van de beste landen vindt om in te wonen en ondertussen weigert die tegenstrijdigheid toe te lichten omdat je discussiepartner" dat toch niet zou begrijpen".. ondertussen zien mensen zoals u zichzelf als strijders voor de nobele zaak, sta me toe op te merken dat u in uw houding naar anderen toe weinig respectvol bent, dus hoe de wereld het licht moet verwachten van dergelijke schimmige figuren is me onduidelijk..het is nog wachten op uw argumenten om eigen tegenstrijdigheden toe te lichten en dan liefst zonder de vlucht dat anderen daar volgens u te lomp voor zouden zijn..
|
![]() |
![]() |