![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet de mohammedanerij echter als een collectieve geestesziekte worden beschouwd, dan hebben ze het niet in de hand. Maar dan moeten ze niet klagen als wij het probleem zonder hun instemming gaan aanpakken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allé nu hé, waarom zou iemand niet mogen babbelen over nazisme omdat hij/zij toevallig een Turk is? Kom wel niet af met de Armeense genocide, de Turk van nu heeft er net zo min mee te maken als de Duitser van nu met de joodse genocide.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij bent degene die ons een lesje komt leren over nazi's. De uitspraak over de Armeense genocide laat ik voor jouw rekening. Tot dat niveau verlaag ik me niet. Probeer dus niet de zaken om te draaien. Je hebt niet eens verontwaardiging uitgedrukt over de moordpartij door Turken op dat meisje. Nee, het enige wat jou interesseert is de zaak te minimaliseren. Voor mij is het woord 'eremoord' dat jij gebruikt het Turkse equivalent van 'Arbeit macht frei'. Het drukt uit dat de eer van de Turken is geschonden door dat meisje. De schuld leg je bij haar. Hoe laag kan je vallen? Ik ontken jou het recht om over de nazi's te komen spreken. Lafaards aan de kant die ons proberen een schuldgevoel aan te praten verdienen geen enkel respekt. Je schrijft dat Turken vandaag niks te maken hebben met genocide, evenmin als de Duitsers. Maar je komt hier wel een smerige draad openen over de nazi's, gericht aan Vlamingen. Ik heb met Duitsers gesproken en gediscussieerd over de Duitse kwestie. Een famillielid van mij is terechtgesteld door Duitsers in het Rijnland wegens sabotage van de economie van het derde rijk. Sedertdien, onder de indruk van de wijze waarop ze omgaan met hun verleden, verdienen Duitsers mijn respekt. Kom dus niet een potje beledigen onder het mom van 'boehoehoe mama kijk 's wat ze met ons gaan doen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is hier dan de Nazi in huis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#427 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om het over de 'discussievatbaarheid' van de gemiddelde moslim nog maar even niet te hebben. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filmpje werd gemaakt door Geenstijl.TV en een mooie gezonde Hollandse dame. De quizvraag van vandaag : hoe lang voor ze haar een hoer noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"dit is echt een kanker mongool dit" http://www.youtube.com/watch?v=YG_8mkw5CSs Je moet ze gewoon laten praten, ze maken zichzelf meer dan belachelijk genoeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat het gezamelijke IQ met moeite boven het zeepeil uitkomt.
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt het alleen dus over het neonazisme dat peanuts is. En daar ga je effe je stokpaardje van maken. Je bedoelt dus dat een Turk kan praten over het neonazisme maar een neonazi of iemand anders mag niet praten over de Armeense genocide? Als ik in een debat of een discussie het nodig acht om tegen het grootste doetje van Duitsland iets te zeggen over de Joodse genocide; dan doe ik dat. En als ik tegen een 'vreemdeling' (sorry, maar allochtoon mag niet meer gebruikt worden) toevallig bezig ben over de Armeense genocide en die van Stalin (in één hapje, en dat gebeurt soms in een discussie), dan ga ik hem eerst niet vragen of hij Turk is.Ik zal wel merken of die persoon intellectueel capabel is om een discussie te voeren. Meestal knel daar het schoentje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
N.B.: van mij mag je gerust allochtoon zeggen, ik vind dat een mooie woord.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als dat echt zo nodig is om dat expleciet te moeten uiten: Ik druk hier mijn verontwaardiging uit voor alle moorden die in de wereld gebeuren, Dergelijke feiten kan ik niet minimaliseren, heb ik ook niet gedaan. Ik heb nergens de schuld bij haar gelegd. Ergens anders kunnen ze u vervolgen voor laster. Ik kan alvast niet lager vallen dan u. En al je andere vuilspuiterij vind ik wel erg kwetsend, ik hoop dat niemand dat ernstig neemt. Mij excuses aan iedereen omdat ik mij nu kwaad moet uitddrukken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() No offence, 't is je vergeven, maar nu doorvoel je ook eens wat Vlamingen al bijna 70 jaar voelen, als die voor de zoveelste keer uitgekreten worden voor nazi's door linkse regeringsfascisten en de laatste dertig jaar hierbij flink bijgestaan door allochtonen.
|
![]() |
![]() |