Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2014, 08:42   #421
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het verwezelijke ervan moet wil binnen je mogelijkheden blijven.
En het geld in beide richtingen.
Jou dromen zijn haar bevelen.

En als dat je gevoel niet is binnen je relatie, begin dan zeker niet aan kinderen.
Want hun dromen zijn dan niet enkel jou bevelen, maar zelfs de enige dromen die je nog mag en kan hebben.
Ik zal het anders formuleren:
Ga jij graag winkelen met je vrouw, zo vijf uur aan een stuk winkel in winkel uit om uiteindelijk terug naar de eerste winkel te gaan om daar toch maar dat kleedje te kopen. Als je denkt dat je er van af bent kan je mee naar de tearoom een toast cannibal eten en weet je dat dat je avondeten gaat worden.
Ga je ff een piske doen en je doe mooi de wc-bril omhoog omdat je geen spetters er op wil, vergeet hem eens terug naar beneden te doen, in plaats van content te zijn dat je zo proper bent, krijg je verwijten omdat je de bril niet terug omlaag hebt gedaan, zijn die vrouwen niet groot genoeg om die bril ff zelf omlaag te doen zonder commentaar.
Heb je een zoon die voetbalt, denk maar niet dat je op de training of matchen er veel plezier zal aan beleven, tijdens de training is de kantine gesloten en zijn er geen papa's te zijn alleen taxi-mama's. Tijden de wedstrijden zijn de mama's er bij niet om de match te volgen hoor nee hoor, roddelen onder elkaar in de kantine en o wee de papa die een pint durft te drinken.
Zeg maar eens dat je niet mee wil gaan winkelen, zeg maar eens dat je eigenlijk liever met je zoon alleen naar de voetbal wil en ga zo maar verder.
Een gehuwde man kan meestal alleen maar rust vinden door list, leugens en bedrog.
Dus of de minnares of blijven plakken om tot jezelf te komen, want vanaf het moment dat je thuis door de voordeur stapt weet je dat je je eigen leven niet meer leidt maar je schikt naar de wensen van mevrouw. De kerk in het midden houden noemen ze dat dan.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 april 2014 om 08:44.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 09:20   #422
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ga jij graag winkelen met je vrouw, zo vijf uur aan een stuk winkel in winkel uit om uiteindelijk terug naar de eerste winkel te gaan om daar toch maar dat kleedje te kopen. Als je denkt dat je er van af bent kan je mee naar de tearoom een toast cannibal eten en weet je dat dat je avondeten gaat worden.
Ga je ff een piske doen en je doe mooi de wc-bril omhoog omdat je geen spetters er op wil, vergeet hem eens terug naar beneden te doen, in plaats van content te zijn dat je zo proper bent, krijg je verwijten omdat je de bril niet terug omlaag hebt gedaan, zijn die vrouwen niet groot genoeg om die bril ff zelf omlaag te doen zonder commentaar.
Heb je een zoon die voetbalt, denk maar niet dat je op de training of matchen er veel plezier zal aan beleven, tijdens de training is de kantine gesloten en zijn er geen papa's te zijn alleen taxi-mama's. Tijden de wedstrijden zijn de mama's er bij niet om de match te volgen hoor nee hoor, roddelen onder elkaar in de kantine en o wee de papa die een pint durft te drinken.
Zeg maar eens dat je niet mee wil gaan winkelen, zeg maar eens dat je eigenlijk liever met je zoon alleen naar de voetbal wil en ga zo maar verder.
Een gehuwde man kan meestal alleen maar rust vinden door list, leugens en bedrog.
Dus of de minnares of blijven plakken om tot jezelf te komen, want vanaf het moment dat je thuis door de voordeur stapt weet je dat je je eigen leven niet meer leidt maar je schikt naar de wensen van mevrouw. De kerk in het midden houden noemen ze dat dan.
Ik ga zelfs shoppen met mijn petedochter van 14 en een koffie gaan drinken en taartje eten horen daar gewoon bij.
Ik bel zelfs speciaal naar mijn zusters en nichtjes als ik ga winkelen.
Niks was leuker dan met mijn ex en dochters te gaan shoppen.
Ik zocht zelf de kleedjes uit om door hen te laten passen en dan te showen.
Ik mag zelfs vandaag niet meer mee van mijn jongste dochter als zij gaat shoppen.
Mijn oudste dochter heeft nog geen 10 minuten nodig om haar keuze te hebben gemaakt als ze met mij gaat shoppen.
En de vrouwen in mijn familie hebben niet graag dat IK mee ga shoppen.
Want zij worden gek van mij.

Bij mij thuis moet niet enkel de bril omlaag gedaan worden na het gaan plassen, maar zelfs het deksel terug dicht zijn.
Het is gewoon een reflexs om na het doorspoelen even je hand te gebruiken om dat deksel dicht te doen.
Je word daar echt niet moe van.

Je gaat dan ook niet naar de training en wedstrijd van je zoon zijn voetbal op te lullen over koetjes en kalfjes of om samen met je vrienden pinten te pakken, maar om hem te plezieren.

Van drank blijf je af als je met een wagen op stap bent. Zelf niet 1 pintje.

En je hebt in je leven een keuze gemaakt.
Je hebt zelfs een belofte afgelegd bij je huwelijk.
Het is de plicht van beide partners zich aan die belofte te houden.

Als je en vrouw wil die enkel luistert naar wat jij te zeggen hebt en met haar benen opengaat als jij het wil.

Blijf dan singel en ga naar de hoeren en begin zeker niet aan kinderen.
Hoe zou jij het vinden als je vrouw er een minnaar op na zou houden?
Je zou ook niet kunnen lachen.

Laatst gewijzigd door Jantje : 2 april 2014 om 09:22.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 09:52   #423
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote]
Citaat:
Pure horror. Maar wel je eigen fout. Mijn madam weet dat ze me maximum drie keer per jaar meekrijgt naar winkels, absolute maximum duurtijd = 2 uur. Om het leefbaar te houden stelt ze zelf na een uurtje voor om ergens op een terrasje een goeie Leffe te gaan drinken. Dan is het ventje terug blij, en kan hij het nog een uurtje volhouden.
Belangrijk : altijd & duidelijk op voorhand weigeren om één voet in een tearoom binnen te zetten. Dat is voor ouwe sokken en kakmadammen.
Citaat:
Pantoffelheld...

Citaat:
Jij ligt echt onder de sloef hee ? Mijn madam en ook diegene van mijn maten weten heel goed dat we niet meegaan tenzij we op ons gemak een pintje kunnen pakken. Daarover discussiëren is zinloos. Gewoon doen wat je wil. Interesseert het jou wat zij drinkt ?

Citaat:
Ken je Al Bundy ?

Citaat:
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 09:55   #424
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik ga zelfs shoppen met mijn petedochter van 14 en een koffie gaan drinken en taartje eten horen daar gewoon bij.
Ik bel zelfs speciaal naar mijn zusters en nichtjes als ik ga winkelen.
Niks was leuker dan met mijn ex en dochters te gaan shoppen.
Ik zocht zelf de kleedjes uit om door hen te laten passen en dan te showen.
Ik mag zelfs vandaag niet meer mee van mijn jongste dochter als zij gaat shoppen.
Mijn oudste dochter heeft nog geen 10 minuten nodig om haar keuze te hebben gemaakt als ze met mij gaat shoppen.
En de vrouwen in mijn familie hebben niet graag dat IK mee ga shoppen.
Want zij worden gek van mij.

Bij mij thuis moet niet enkel de bril omlaag gedaan worden na het gaan plassen, maar zelfs het deksel terug dicht zijn.
Het is gewoon een reflexs om na het doorspoelen even je hand te gebruiken om dat deksel dicht te doen.
Je word daar echt niet moe van.

Je gaat dan ook niet naar de training en wedstrijd van je zoon zijn voetbal op te lullen over koetjes en kalfjes of om samen met je vrienden pinten te pakken, maar om hem te plezieren.

Van drank blijf je af als je met een wagen op stap bent. Zelf niet 1 pintje.

En je hebt in je leven een keuze gemaakt.
Je hebt zelfs een belofte afgelegd bij je huwelijk.
Het is de plicht van beide partners zich aan die belofte te houden.

Als je en vrouw wil die enkel luistert naar wat jij te zeggen hebt en met haar benen opengaat als jij het wil.

Blijf dan singel en ga naar de hoeren en begin zeker niet aan kinderen.
Hoe zou jij het vinden als je vrouw er een minnaar op na zou houden?
Je zou ook niet kunnen lachen.
Ben jij eigenlijk wel hetero vraag ik me af.
Huwelijksbelofte!!! Hoeveel percent van de huwelijken mislukken nu ook al weer?
En gehuwde vrouwen met een minnaar, ik zou ze niet graag allemaal 1 boterham geven. Wist u bv. dat in Brussel de eerste werkdag na nieuwjaar alle hotelkamers volgeboekt zijn door onze ambtenaren.
Een vrouw die luistert naar haar man!!! Weer zo een grap, ik probeer hier juist te vertellen dat het de man is die gehoorzaam moet zijn en zichzelf moet opzij zetten om madam te plezieren.
BTW ik ga zaterdag met mijn dochtertje winkelen en een ijsje eten, en straks doe ik haar naar de muziekles en vanavond naar de training en dat allemaal zonder madam en zeker niet op commando maar omdat ik het graag wil.
Oud 2 april 2014, 09:55   #425
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk Bekijk bericht
Hangt er vanaf, mijn ouders hebben hier zeker niet zoveel geld aan uitgegeven. Ben nooit op wintersport geweest, naar de kliniek of dokter. Al mijn kleren waren 2dehands en ik reed met mijn fiets gekocht op de veiling voor 10 euro elke dag naar school(zo'n 12km heen en terug).
heel flink. Wil dat zeggen dat je je vader ontslaat van zijn plicht om zijn kinderen te onderhouden?

ik ga mijn kinderen niet in armoe laten leven omdat hun vader zijn plicht verzaakt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 10:02   #426
Hoomer

Standaard

[quote=Pandareus;7083209]
Citaat:

Pure horror. Maar wel je eigen fout. Mijn madam weet dat ze me maximum drie keer per jaar meekrijgt naar winkels, absolute maximum duurtijd = 2 uur. Om het leefbaar te houden stelt ze zelf na een uurtje voor om ergens op een terrasje een goeie Leffe te gaan drinken. Dan is het ventje terug blij, en kan hij het nog een uurtje volhouden.
Belangrijk : altijd & duidelijk op voorhand weigeren om één voet in een tearoom binnen te zetten. Dat is voor ouwe sokken en kakmadammen.

Pantoffelheld...

Jij ligt echt onder de sloef hee ? Mijn madam en ook diegene van mijn maten weten heel goed dat we niet meegaan tenzij we op ons gemak een pintje kunnen pakken. Daarover discussiëren is zinloos. Gewoon doen wat je wil. Interesseert het jou wat zij drinkt ?

Ken je Al Bundy ?

Ho maar ik heb het niet over mezelf hoor, ik heb het meer over hoe vrouwen het wensen en over de pantoffelhelden, buigen of barsten en na een paar jaar barst het. Einde huwelijk en de miserie kan beginnen.
Over mezelf, ik heb een relatie hoor maar woon alleen, bij mij geen madammen meer in mijn huis, behalve mijn dochtertje uiteraard.
Oud 2 april 2014, 10:46   #427
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben jij eigenlijk wel hetero vraag ik me af.
Zeker weten.

Citaat:

Huwelijksbelofte!!! Hoeveel percent van de huwelijken mislukken nu ook al weer?
Omdat men problemen niet meer oplost, maar ontloopt.

Het is tegenwoordig gemakkelijker om te scheiden, dan om een rijbewijs te halen.

Citaat:

En gehuwde vrouwen met een minnaar, ik zou ze niet graag allemaal 1 boterham geven. Wist u bv. dat in Brussel de eerste werkdag na nieuwjaar alle hotelkamers volgeboekt zijn door onze ambtenaren.
En moeten we dat goedkeuren?

Citaat:

Een vrouw die luistert naar haar man!!! Weer zo een grap, ik probeer hier juist te vertellen dat het de man is die gehoorzaam moet zijn en zichzelf moet opzij zetten om madam te plezieren.
Binnen een relatie is er geen baas.
Binnen een relatie werkt men in overleg.

Maar ja, als meneer liever pinten gaat drinken dan het gras af te rijden, dan is het normaal dat madam na een tijdje met natte voeten te hebben rondgelopen omdat het gras te hoog staat, boos is.

Jij wil toch ook dat je eten op tijd op tafel komt en dat het klaargemaakt is.
Jij wil toch ook dat het huis netjes is en dat ze de vloer kuist.
Jij wil toch ook dat je hemd gewassen en gestreken in je kast hangt als je het wil aandoen.

De meeste vrouwen doen dat zonder dat hun partner er iets over moet zeggen.
Het is dan ook normaal dat de man andere taken uitvoerd zonder dat zij daar moet over zagen.

Of denk je dat je vrouw voor haar plezier achter jou rug het bad gaat uitkuisen.
Dat ze voor haar plezier met haar handen in het vuile dwijlwater zit.

Citaat:

BTW ik ga zaterdag met mijn dochtertje winkelen en een ijsje eten, en straks doe ik haar naar de muziekles en vanavond naar de training en dat allemaal zonder madam en zeker niet op commando maar omdat ik het graag wil.
Pas op, straks vind je dochter het normaal dat je met haar gaat shoppen en kan je met haar 5 uur van winkel naar winkel lopen, om dan toch het kleedje uit de eerste winkel te kopen.
En krijg je slechts een broodje gezond als avondeten.
Straks vind ze het normaal dat jij op een bankje zit te wachten tot zij klaar is met haar training en roddelen met haar vriendinnen.

Je dochter word na een tijdje immers ook een vrouw en ze heeft voor de helft de gene van haar moeder die nu baas speelt over jou.
Straks heb je dus een nog grotere commandant dan je vrouw, namelijk je dochter.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 11:19   #428
Hoomer

Standaard

Citaat:
Zeker weten.

Omdat men problemen niet meer oplost, maar ontloopt.

Het is tegenwoordig gemakkelijker om te scheiden, dan om een rijbewijs te halen.

En moeten we dat goedkeuren?

Binnen een relatie is er geen baas.
Binnen een relatie werkt men in overleg.

Maar ja, als meneer liever pinten gaat drinken dan het gras af te rijden, dan is het normaal dat madam na een tijdje met natte voeten te hebben rondgelopen omdat het gras te hoog staat, boos is.

Jij wil toch ook dat je eten op tijd op tafel komt en dat het klaargemaakt is.
Jij wil toch ook dat het huis netjes is en dat ze de vloer kuist.
Jij wil toch ook dat je hemd gewassen en gestreken in je kast hangt als je het wil aandoen.

De meeste vrouwen doen dat zonder dat hun partner er iets over moet zeggen.
Het is dan ook normaal dat de man andere taken uitvoerd zonder dat zij daar moet over zagen.

Of denk je dat je vrouw voor haar plezier achter jou rug het bad gaat uitkuisen.
Dat ze voor haar plezier met haar handen in het vuile dwijlwater zit.

Pas op, straks vind je dochter het normaal dat je met haar gaat shoppen en kan je met haar 5 uur van winkel naar winkel lopen, om dan toch het kleedje uit de eerste winkel te kopen.
En krijg je slechts een broodje gezond als avondeten.
Straks vind ze het normaal dat jij op een bankje zit te wachten tot zij klaar is met haar training en roddelen met haar vriendinnen.

Je dochter word na een tijdje immers ook een vrouw en ze heeft voor de helft de gene van haar moeder die nu baas speelt over jou.
Straks heb je dus een nog grotere commandant dan je vrouw, namelijk je dochter.
Ik zal het nog eens 1 keer uitleggen speciaal voor u.
Ik ben een alleenstaande vader, ik kook, was en plas zelf ik heb geen hulp nodig.
Niemand commandeert me, geloof me maar.
Ach ja, ik drink niet en kom niet op café.

U bent toch diegene die geen kinderen wou, maar zich door zijn madam liet overtuigen.
U bent toch alleen met uw kinderen achtergebleven?
Teveel overlegd binnen het huwelijk of zo?

U hoeft mij geen les te spellen.
Oud 2 april 2014, 13:19   #429
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Ik denk dat ik inderdaad maar geen kinderen neem als ik dit hier allemaal lees.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:22   #430
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Kinderen zijn ook een rijkdom en kunnen erg leuk zijn, het is een cliché maar zo is het. zonder kinderen word je gegarandeerd alleen oud.

Kinderen in BelgiË worden veel te veel beschermd. In feite kunnen ze overal mee, ze zullen er geen trauma aan overhouden maar net een leuke en leerrijke tijd. Geen toeval dat Obama zowat in heel de wereld gezeten heeft toen hij opgroeide.
Man, als ik geen kinderen wil, dan wil ik er geen. Punt uit.
Oud 2 april 2014, 13:23   #431
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder woorden;
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 13:38   #432
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belgische vrouwen zijn inderdaad extreem veeleisend over het algemeen. Alles moet gebeuren volgens hun draaiboek. Daarom heb ik geen Belgische genomen. In Zwart-Afrika (die Arabische zijn lang niet zo onderdrukt als iedereen hier denkt) is de man heer en meester, moet de vrouw voor de kinderen zorgen en voor inkomen, want als de man z'n loon krijgt gaat dat direct naar pinten en hoeren. In bed is het "erop en erover", wanneer de man daar zin in heeft. Rijke mannen nemen meerdere vrouwen, al dan niet officieel.

Is niet bij iedereen het geval gelukkig, maar je verstaat waarom bijna alle zwarte Afrikaanse vrouwen een blanke man willen, ook de beter opgeleide en deze uit rijke families.

Anderzijds zie je dat er erg veel single 30+ vrouwen zijn in België, en erg veel Belgische mannen die met een buitenlandse (Russische, Thaise, etc.) trouwen.
Belgische vrouwen zijn niet lelijker dan andere, dus het zal aan hun mentaliteit liggen...
Oud 2 april 2014, 13:42   #433
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Man, als ik geen kinderen wil, dan wil ik er geen. Punt uit.
ieder z'n eigen keuze.
Oud 2 april 2014, 13:43   #434
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Om eerlijk te zijn: ik begrijp totaal niet wat vrouwen zo leuk vinden aan winkelen. Ik heb er een BLOEDHEKEL aan. Ik ga nooit winkelen, maar heb mijn vaste kledingwinkel waar ik een aantal stuks kies en maak dat ik ermee weg ben.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 april 2014, 13:48   #435
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Om eerlijk te zijn: ik begrijp totaal niet wat vrouwen zo leuk vinden aan winkelen. Ik heb er een BLOEDHEKEL aan. Ik ga nooit winkelen, maar heb mijn vaste kledingwinkel waar ik een aantal stuks kies en maak dat ik ermee weg ben.
En mijn vriendin heeft mij net het plezier van mooie kleren uitkiezen laten kennen. Vroeger had ik daar een bloedhekel aan en kon het me niets schelen wat ik aanhad.
Overigens dat shoppen is niet onoverkomelijk, dat mag een man wel eens doen om een vrouw plezier te doen. Waar ik wel een probleem mee heb met veel Belgische vrouwen is dat ze bazig zijn en altijd hun eigen wil willen doordrijven. Ook maken ze dikwijls drama's van wat eigenlijk kleine details zijn. Verwende nesten dus...

Laatst gewijzigd door tomm : 2 april 2014 om 13:49.
Oud 2 april 2014, 14:09   #436
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En mijn vriendin heeft mij net het plezier van mooie kleren uitkiezen laten kennen. Vroeger had ik daar een bloedhekel aan en kon het me niets schelen wat ik aanhad.
Daar heb ik het niet over. Ik loop gewoon niet graag heel de stad door op zoek naar dat éne stuk.
Ik heb mijn vaste (kwalitatieve) winkel, en reken erop dat ZIJ de juiste keuze maken, zodat ik enkel uit hun collectie moet kiezen. En dat lukt me best.

Oud 2 april 2014, 15:47   #437
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat vind ik nogal drastisch.

Zelf heb ik altijd spijt gehad dat ik geen échte BOM moeder was. Dan had ik van die ex geen last gehad, en zou mijn leven rozengeur geweest zijn. Vanaf dat hij gestorven is, ging er voor ons drie een hemel open.
Tja, ik vind het bejubelen van de dood van de vader van je kinderen getuigen van weinig smaak.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 15:48   #438
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Tja, ik vind het bejubelen van de dood van de vader van je kinderen getuigen van weinig smaak.
inderdaad. De realiteit overtreft soms de smaken en zeden.

Oud 2 april 2014, 15:51   #439
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Overigens dat shoppen is niet onoverkomelijk, dat mag een man wel eens doen om een vrouw plezier te doen. Waar ik wel een probleem mee heb met veel Belgische vrouwen is dat ze bazig zijn en altijd hun eigen wil willen doordrijven. Ook maken ze dikwijls drama's van wat eigenlijk kleine details zijn. Verwende nesten dus...
Jij vindt vrouwen die weten wat ze willen dus verwende nesten? Misschien druk jij als 'pater familias' liever je wil door om je eigen mannelijke ego 'n boost te geven?

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 2 april 2014 om 15:52.
Oud 2 april 2014, 15:55   #440
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De realiteit overtreft soms de smaken en zeden.
Overduidelijk, maar of dat dat een goede zaak is? Het gebrek aan respect, zelfs al was het maar in het belang van de kinderen die er uiteindelijk van afstammen en dat voor een stuk meedragen, is veelzeggend, beschadigend en wat mij betreft verwerpelijk.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be