![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() lol.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Test ze maar op mij zou ik zeggen. Ongeneeslijke ziekstes zijn een deel van het leven. Ironisch genoeg, werden vele van die ziektes in laboratoria ontwikkeld. Of verspreid via de bio-industrie.
Laatst gewijzigd door Dycore : 28 augustus 2007 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over "mogen" en "niet mogen"! Tegenover wie moet er verantwoording afgelegd worden ofzo?? Ik ga dat hypothetisch ruimte-ras toch niet verb�*eden om ons tot slaaf te maken? Ik ga dat niet eens kúnnen waarschijnlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
Gij zou dus Dutroux doden, en die laatst levende tijgers levenslang opsluiten achter tralies? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 28 augustus 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om consequentie in jou mening. Laatste maal, jij zegt dat wij het recht hebben om het simpele feit dat we het kunnen. Awel jij vind dus ook dat ze het recht hebben indien dat ras het met ons zou kunnen. Dat is jou mening, of niet misschien? Probleem is dat jij nooit akkoord kan gaan dat jou familie en jezelf misbruikt en gefolterd word omwille van tests die zij doen omdat ze het gewoon kunnen. Conclusie: de mens heeft geen recht om dieren te mishandelen en pijn te doen lijden. Ze doen het wel maar ze hebben het recht niet, net zoals een superieur ras dat niet heeft om bij de mens te doen, om net dezelfde redenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik zelf niet op vlak van vissen in hoeverre zij een bewustzijn hebben, pijn lijden en op instinct leven, daar weet ik niet genoeg over. Opnieuw haal je weer 1 vb aan. Het gaat niet enkel over vissen.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 augustus 2007 om 17:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk zou ik liever de tijger redden en zeker niet opsluiten maar omdat ik denk dat als tijgers weer massaal aanwezig zijn op deze aardkloot ze weer mishandelt gaan worden zou ik deze laatste tijger rustig laten inslapen zodat de mens ze nooit meer kan afslachten. Ik ben tegen pijn lijden van dieren, of ze nu in grote aantallen aanwezig zijn of niet. Aantal doet er niet toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
![]() ALS, MS, Alzheimer, Parkinson, muco werden in laboratoria ontwikkeld? Net nu ik dacht alles al gelezen te hebben...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de indianen na, die in harmonie leven met de bossen, zou ik ze er uit jagen. Dictatoriaal ja, onmenselijk ja...maar het kan me niet schelen. De schoonheid van een woud overtreft elke menselijke creatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
|
![]() Citaat:
ergo kunnen pijn voelen ergo (volgens Illwill) niet meer vangen. Een visje van 7mm groot mag niet uit het water gevist worden volgens Illwill. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 28 augustus 2007 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
ER IS GEEN VERANTWOORDING ER IS GEEN ALGEMEEN JURIDISCH KADER sjeeez lees mijn bericht hierboven nog eens en quote mij zin voor zin en weerleg die zin voor zin. Ik ben uw vaag en abstract rond-de-pot-gedraai beu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
|
![]() Citaat:
Snapt ge? net zoals de dieren ook niet "akkoord" zijn met het feit dat ze aan de mens onderworpen zijn. Is dit nu écht te moeilijk voor Illwill? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 28 augustus 2007 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |