![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt dat je mijn gelijk zo uitgebreid in de verf helpt te zetten. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bravo Raf, weer een interessante draad naar de kloten geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Heb ik het goed? Verwijt je Raf nu dat hij zijn eigen replies niet leest? Sterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bespaar me je selectieve verontwaardiging, wil je? Ga je beklag liever doen tegen je schuimbekkende vriendinnetje, die voor de -tigste keer met loze verwijten en beschuldigingen een draad naar de kloten heeft geholpen. Maar dan horen we jou niet hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zei: bravo Raf, weer een interessante draad naar de kloten geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Vreemdeling
|
![]() Persoonlijk vind ik dat soort van 'neutraliteit' je reinste onzin. Het is een absurd streven naar het zuivere, wat niet eens bestaat. Onze westerse maatschappij wordt net gekenmerkt door pluralisme. Mijn toogmakker mag zich helemaal in het zwart kleden, zijn baard laten groeien en 'Godflesh' op zijn shirt dragen, ik mag mijn nonchalante chique dragen enz.
De actie van deze moslima's is dan ook eenvoudigweg bedoeld om het absurde van zulke maatregelen aan te tonen. Waarom zou een katholiek geen kruisje mogen dragen? Maakt dat geen deel uit van die zogenaamde Vlaamse 'cultuur'? Zo mag een moslima van mij ook een hoofddoek dragen, want dat hoort bij ons westers pluralisme. Het feit dat hier door molims blijkbaar heviger wordt gereageerd op zulke verboden en ook het feit dat hier misschien meer moderne moslima's hoofddoeken dragen, heeft alles te maken met de positie waarin onverdraagzamen en racisten deze mensen induwen. Net zoals stilaan alle Walen denken dat alle Vlamingen separatisten zijn, zo denken ook stilaan alle moslims dat wij racisten zijn. Sinds begin jaren 90 is het zo dat je als kleine Mohammed of Rachida het huis verlaat, je geconfronteerd wordt met bokshandschoenen of bezemstelen, met daaronder "Eigen volk eerst". Ik vermoed dat ze goed genoeg beseften dat dat 'eigen volk' niet op hen bedoeld was. Een integratiebeleid bestond toen nog niet eens. Vandaar dat zij op zichzelf zijn gaan plooien en hun eigen 'identiteit', scherper zijn gaan aflijnen. Vandaar dus ook de opkomst van de hoofddoek en de hevigheid waarmee hij verdedigd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Draden waarin het sluipend gif van de islamisering wordt aangekaart worden altijd naar de vaantjes geholpen door een (gelukkig miniem) clubje van extremistische dhimmies waarvan Rafke de leiding genomen heeft. Waarschijnlijk omdat hij de ongekroonde koning wil blijven van de cultuur van de politiek correcte bekrompenheid, hetgeen zich onder meer vertaald in zijn onophoudelijke scheldpartijen en infantiel gespam (inclusief frequente schuimbekaanvallen naar het voorbeeld van Zijn epileptische profeet) tgo andersdenkenden. Het opmerkelijke aan figuren als Raf is dat ze zich uitsloven om het islamitische obscurantisme met om het even wat te vergoeilijken, maar eenmaal je hen met hun neus drukt op het labeltje dat moslims zelf bedacht hebben om uitslovers van zijn soort te kwalificeren, ze plots last hebben van een enorm schaamtegevoel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamisering kan enkel als Vlamingen ('autochtonen') zich gaan beginnen bekeren. Maar dan massaal, hé.
Anders zie ik niet hoe die 3.6% (Enfin, laten we afronden naar 5%) Belgen ons land gaan veroveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks mee te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom, niet flauw doen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen jammer dat je je verwijten niet kan onderbouwen wanneer je daarom gevraagd wordt. Verder dan wat hersenloos gescheld raak je niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij stelt helemaal niks vast.
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij blijft volharden in je kinderlijk, inhoudsloos gespam.
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |