![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat de Amerikanen blijkbaar een veel slechtere opleiding hebben als de West-Europese legers. Leren die Amerikanen dan niet uit de uitwisselingsprojecten met die andere legers?
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...big mistake.... Een leger kan dat niet doen als het constant,moet vechten....de "afdreiging" die ervan uitging vervaagd,ongeacht hoe groot en geequipeerd dat leger wel is.Op den duur dient geweld niet om de politiek te helpen maar dient de politiek om geweld te vergoelijken.... Leg dat maar uit als de Natie niet in imminent en dodelijk gevaar is.. ![]() Franse legionaires worden spaarzaam ingezet,met zeer nauwkeurige opdrachten.En blijkbaar is Frankrijk zo handig op politiek en diplomatiek gebied dat dit niet lang moet duren en dat dit met wat "demi-brigades" opgelost raakt.... Daar mogen ze elders (ik denk vooral aan Londen,dat het eigenlijk,voordat Tony Blair aan de macht kwam,ook zo deed) eens een puntje aan zuigen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe ga je deze beide zaken uitschakelen voor welke speelgoedjes? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus ze gaan het westen niet aanvallen. Wat is je punt nu eigenlijk dan? Ze kunnen het westen aanvallen maar doen het niet...? Wat is het probleem dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt wapens die tot op 3 km nog perfect hun doel raken. Jij maakt er gewoon iets belachelijks van. Jij haalt er 1 vuurwapen uit dat dat bereik heeft en dan zeg je dat een kruisboog beter is. Al de rest laat je naast je liggen. Het herladen bv, alle pijlen die je gaat meesleuren, wat zowiezo dus beperkt is...je gebruikt gewoon stukjes maar in de praktijk slaat het nergens op. Wat wil je nu dat ik zeg...je hebt een kruisboog uit de speelgoedwinkel die 2 meter schiet...dus een gewoon handpistool is beter? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill, iemand met mijn militaire opleiding blaast je gewoon op enkel met de producten die jij in je eigen huis hebt.
Daar komt bij dat ik de technische kennis heb om je alarmsysteem uit te schakelen voor het afgaat. En ik heb slechts 200gr plastic nodig om half de provincie Antwerpen te ontvolken en kan dit dan nog doen zonder dat iemand mij ooit kan tegen houden, of zelfs zonder dat iemand het ooit op tijd zou opmerken. En ik denk dat jij eens hoog nodig moet gaan stoppen met te denken dat de USA militairen supermannen zijn, want dat zijn ze helemaal niet, ze zijn even kwetsbaar als de andere militairen. En daar komt bij dat je blijkbaar helemaal niet op de hoogte bent van wat er aan stille wapens bestaat. Ik hoop dat jij de USA militairen als ruggesteun krijgt als het er ooit op aan komt, en niet ik zelf of mijn kinderen. Want het aantal bevriende militairen dat door Amerikaans vuur is gedood ligt enorm hoog tegenover die van de rest van de wereld. En waar de elite troepen actief zijn is voor een groot deel militair geheim, sommige van hun acties zijn immers illegaal en andere zo krapuleus dat de wereld ze niet wil weten. En elite soldaten zijn geen bodybuilders, maar eenvoudige jongens die een doorgedreven trainer hebben doorstaan. Jongens die helemaal niet opvallen tussen de bevolking. Jongens die je helemaal niet zou aangeven dat ze elite soldaten zijn. Bodybuikders zien er stoer uit, maar verliezen door hun spiermassa enorm aan snelheid en zijn in gevechten dus niet bruikbaar, zij zijn gewoon lomp gewicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Daar heb je geen militaire opleiding voor nodig maar gewoon het internet. 2. Je weet niet eens welke systeem ik in huis heb. 3. Doet wederom niet terzake. ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Jij bent degene die niet op de hoogte is van wat er aan stille wapens bestaat. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Stop met onzin te spuien, je maakt jezelf belachelijk. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 1 oktober 2007 om 10:24. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() Om jantje eens goed in de grond te boren,geef ik hier een link naar een studie over de (on)kwetsbaarheid van het vliegdekschip.
http://lexingtoninstitute.org/docs/591.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Om de superioriteit van moderne technologie te bewijzen,nog een link naar een filmpje waarin een B2 in één aanval 80 doelwitten uitschakelt.
http://fr.youtube.com/watch?v=oV-5MQ...related&search= |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Uitleg en cijfers over het tot zinken brengen van een vliegdekschip met duizenden waterdichte schotten en een bepantserde romp ontbreekt nog steeds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |