![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwijgen we nog over de taalverschillen. Zelfs Noord- en Zuid-België kunnen elkaar niet luchten en de grote hoop vertaan elkaar zelfs niet. Klappen we nog maar over een totaal van een goede 300 km. Europa wordt alleen geprezen door ministers en hun gevolg omdat ze er dik hun zakken aan kunnen vullen en idioten met grootheidswaanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro pro pro pro voor de slipsing van Vlaandere en Wallonië, maar als dat er moet toe leiden dat Vlaanderen zich dan weer onder het juk van Nederland gaat begeven, dan sluit ik me GEGARANDEEEEEERD mee aan bij de Begicisten, zonder fout!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens de informatie over Spinoza is zijn locatie Breda, dus volgens mij weet u niet bij welke provincie Breda hoort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Breda behoorde tot de Generaliteitslanden. En de Generalteitslanden wilden niet echt bij Holland horen. Ze werden manu militari bij Holland ingelijfd.Breda ligt in het katholieke zuiden van uw land. En in die zin kan Henri1 wel een punt hebben. Namelijk dat het katholieke Breda initieel toch liever bij het Zuiden had willen horen dan bij het protestantse Noorden.
Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2009 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() Misschien, maar toen niet. Toen werd u toch maar met geweld ingelijfd door Holland. Maar daar zwijgen de 'hollanders' zedig over. Zelfs de overwonnen, zoals u, kussen uiteindelijk de zoom van hun overweldigers. Wij Vlamingen hebben teminste standgehouden. Nu, ik kan u wel begrijpen. Het is allemaal altijd niet zo fraai de geschiedenis van Holland en zijn Oranjes enerzijds en de Generaliteitslanden anderzijds.
Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2009 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Staatssecretaris
|
![]() Die was voor een herziening maar heeft dat niet gedaan. Een erg groot verschil....
![]() |
#452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Ik spreek niet over die strijd. Ik spreek over een andere Vlaamse strijd. Uiteindelijk zijn we niet gezwicht maar hebben we onze gewoonten en taal weten te behouden. U bent allemaal 'verhollandst', met een kleine uitzondering voor de Limburgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() Laat me niet lachen. Jullie voorouders draaien zich om in hun graf als ze zouden zien wat er van jullie is geworden. Nederlanders hebben zich vrij kunnen ontwikkelen in een eigen staat. Vlamingen worden al eeuwen geknecht, en hebben daardoor andermans cultuur moeten aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2009 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Vlaanderen en Nederland na een splitsing van België dichter naar elkaar zullen toegroeien lijkt me iets dat op termijn onvermijdelijk zal zijn. Misschien wordt je dan maar beter onmiddellijk Belgicist, kwestie van er helemaal zeker te zijn dat die toenadering er nooit zal komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kan men niet afspreken dat de uitdieping onverwijld moet starten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |