![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reist ge veel? Welke landen?
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar doet u dan eigenlijk een poging voor??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
|
![]() Citaat:
Als ge een beetje meewerkt, dan lukt het wel denk ik.
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar welke landen ik bezocht hebt is totaal niet relevant aangaande jou tegenstrijdige uitspraken over Belgie en Vlaanderen, kom je nog over de brug met die toelichting of lukt het niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze voorouders hebben na veel bloed en tranen zweten een sociaal beleid opgebouwd waarvan duizenden, miljoenen zelfs , vreemde invallers en gelukzoekers vandaag schaamteloos misbruik van maken, honend lachend met onze " achterlijkheid ". En degenen onder de autochtonen die beginnen te morren en zich boos maken, wel, dat zijn degenen die bekrompen zijn zeker ? Laatst gewijzigd door den dinges : 20 juli 2011 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
|
![]() Citaat:
Gij uw zin. ![]()
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ik hieruit kan besluiten dat 'den dinges' volkomen gelijk heeft met zijn bewering. Ik keek nochtans uit naar Uw 'toelichting'. Die spagaat moet werkelijk vreselijk pijnlijk zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
|
![]() Citaat:
Simpel
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert dat Vlaanderen achterlijk en bekrompen is en vervolgens dat Belgie wel een van de beste landen is om in te wonen; Wanneer u wordt gevraagd die tegenstrijdige bewering toe te lichten weigert u omdat ik dat " toch niet begrijp" om vervolgens te sommeren op te geven welke landen ik al bezocht heb, omdat u anders uw vreemde uitspraken niet kunt toelichten! ![]() En dan ligt het volgens jou aan mensen die niet willen, waar u geen tijd meer aan kunt verliezen, ik vrees dat je broek op je enkels hangt en je inderdaad geen moeite meer hoeft te doen ze op te trekken, dat is echter een gevolg van je eigen houding binnen deze discussie en niet van onwil, gebrek aan intelligentie,onvermogen, achterlijkheid of bekrompenheid van je gepsrekspartner..misschien toch eens nadenken over enige zelfkritiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe dan eens mijn best om het uit te leggen en dan gaat ge u een beetje pretentieus en denigrerend gaan gedragen. Zeg me eens waarom ik me moe zou maken om mensen zoals gij ter wille te zijn. Het moet van twee kanten komen, alice. Misschien, als ik wat meer tijd heb kom ik hierop nog terug. Tot dan blijft ge op uw honger zitten en kunt ge de virtuele boom in ![]()
![]() |
![]() |
#458 |
Minister
|
![]() Neeje van de sossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welke landen heb jij al bezocht? Bobbejaanland? Het Land Van Ooit? Disneyland? Phantasialand?
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U doet helemaal niets, en het is evenmin degenererend u erop te wijzen dat waar ik al of niet op reis ben geweest niet als verplichte rapportage door u kan worden opgelegd om uw eigen vreemde uitspraken over Vlaanderen en Belgie toe te lichten! En dan moet ik ook nog gaan uitleggen waarom u totaal de mist in gaat en uw broek op uw enkels hangt? ![]() Erg eenvoudig hoor Albo, je uitspraken als zou Vlaanderen bekrompen en achterlijk zijn getuigen van vooroordelen en haat, waarom kun je enkel zelf vertellen, dan weer beweren dat Belgie een van de beste landen is om te wonen en je daarom niet verhuisd is nu net waaar mensen een hekel aan krijgen; je haat en minacht Vlaanderen en ziet er geen graten in dat te uiten, maar de voordelen van dit land zijn meer dan welkom en daarom blijf je dus...dat is een houding die respectloos is tegenover Vlaanderen en Belgie, en of jij nu veel gereisd hebt of niet doet totaal binnen dit onderwerp niet ter zake, evenmin moet ik alvorens antwoord te verwachten aan jou rapporteren welke landen ik bezocht.. Dan nog wat gaan zeuren over eens bekijken wanneer je tijd zou hebben je eigen vreemde uitspraken over Vlaanderen en Blegie toe te lichten en ondertussen opmerkingen te maken over je gesprekspartner die honger mag lijden en de boom in kan, doen toch wel een vremde kant zien van een wereldverbeteraar die zegt aanwezig te zijn om zo bij te dragen tot meer mensenlijkheid in de wereld... We kunnen dus afsluiten; je houding in deze discussie is er eentje van gebakken lucht, opgepompte eigendunkt en kortzichtige uitspraken waarvoor je jezelf niet durft te verontschuldigen, je eigengereidheid bovendien nog te denken dat JIJ de wereld verbetert door anderen op je vermeend racisme of discriminatie te wijzen( blijkbaar geldt al dat moois NIET VOOR VLAMINGEN) is een vorm van pathetiek die je mogelijk beter voor andere forums bewaart, vergeet niet eerst even je broek nog op te trekken! Nog een fijne dag Albo! ![]() |
|
![]() |
![]() |