![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoedanook is dat niet echt de essentie van deze discussie, is het wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft mijn mening over het hierboven besproken onderwerp kan ik enkel over twijfelgevoelens spreken. Ik vind dat het erg belangrijk is dat bloedontvangers niet het slachtoffer van de met HIV besmette gevers worden. Het is uiteraard wel jammer dat hulpvaardige homo's zonder ook één ziekte en die het ook steeds veilig en met dezelfde persoon, hun goede wil niet kunnen tonen aan zij die hulp nodig hebben (denk maar aan AB negatief, dat vind je niet zomaar). Ik zou niet weten hoe het Rode Kruis het zou moeten benaderen. Het is wél een feit dat het een dure grap is telkens het bloed te hercontroleren van een in het begin 'clean' bevonden persoon en men kan de controle niet leggen op het seksuele gedrag van een homo. Het percentage HIV-besmetten ligt tenslotte hoger bij hen, wat hen ook vatbaarder maakt sinds de besmetting enkel cataliseert als het percentage hoger komt te liggen. Kortom, ik weet het niet. Al vind ik het jammer dat voor de zoveelste keer HIV weer de dader is. HIV is werkelijk één der grootste plagen van vandaag en de toekomst.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 december 2004 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#444 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit = ontucht... tja dan is het maar zo zu, zal het zeker niet laten van slapen dat ik ontucht zou plegen, mijn geluk gaat nog altijd voor zu en ik durf te beweren dat dit helemaal geen ontucht is; iemand graag zien die nu toevallig van hetzelfde geslacht is.
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja goed zo, als kinderkes van het lager zo eens op stap gaan en de juf of de meester zegt dat ze de handjes moeten vasthouden en stel dat het nu een klas is met allemaal jongens... tja.... dan zal dat ook wel niet mogen hé, want het zijn jongens het zal dus wel erotisch zijn.
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor échte christenen is het ook ontucht om heteroseksualiteit te plegen zonder de doelstelling kinderen te verwekken. Als de vrouw geen kinderen kan krijgen, sorry maar dan leef je aseksueel als het aan God lag... ![]()
![]() |
![]() |
#447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#448 |
Burger
|
![]() Ikzelf ben zeker niet pro homo, maar wat maakt het uit waar iemand anders zijn liefde aan geeft..Laat die mensen hun leven leiden en wij het onze..
Over het bloed geven, als alles in orde is, ga je dan liever dood mss?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel in jou enge denkwereldje is het misschien een zware schok voor de ouders dat hun kind homo is maar de meeste ouders zijn blij met het geluk van hun kinderen! En dat heeft niets te maken met het misdaadmilieu, helemaal niets, zoja mag je me eens de vergelijkingen geven!
![]() |
![]() |
#450 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach ja als mijn zoon homo moest zijn zou ik er geen hetero van willen maken. Ik zou ook wil hem proberen te leren hoe hij moet omgaan met hetero's die het niet nauw hebben met de holebi-wereld. Het is het beste je zo weinig mogelijk aangevallen te voelen én enkel in verdediging te gaan als het moet. Tegelijkertijd moet je jezelf ook laten horen en weet geven dat je bestaat (want aseksuelen worden bijvoorbeeld genegeerd en bestaan zogezegd niet). Mensen zouden enkel appreciatie voor homo's bijwinnen.
![]() |
#451 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe ik de samenleving kan ontregelen omwille van mijn homoseksualiteit! En god als hij al bestaan mag hebben, we zijn ondertussen ruim 2000 jaar later hé; nu ja als je in je letterlijke geboden wilt hullen; doe maar zu; ik leef mijn leven.
![]() |