![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#442 |
Minister
|
![]()
![]() |
#443 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Herlees het nog eens. En let ook op de reactie van Democratsteve. Dan raak je er wel uit volgens mij.
(voornamelijk p. 22)
![]() |
#444 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien moeten jullie eens leren gewoon uit te gaan van het feit dat iemand een vraag stelt om iets te weten. Iets minder impulsief reageren van uit een ingebeelde achterdocht. Dus wat moet ik afleiden uit de reacties? Nu weet ik al dat de stelling die ik eerder deduceerde uit jullie reacties niet hetgeen is wat jullie willen zeggen. Wat willen jullie dan wel zeggen? Of wacht, ik zal het nog eens proberen.... Jullie zeggen gewoon dat de holocaust een katalysator zal zijn geweest voor de oprichting van de staat Israël. Dat is het, niet?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 16 november 2006 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken er overigens ene die met een standje op de 9/11 conferenties was in Nederland. Hij is met naam en toenaam in bepaalde verslagen over die 9/11 conferenties gekomen en ze schreven niks over hem wat te maken had met 9/11. Wat ze schreven was: hij staat hier met een t-shirt van 9/11 is an inside job en op sites die hij bezoekt wordt de holocaust in twijfel getrokken. ![]()
![]() |
![]() |
#447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het is gewoon een constante die de hele tijd terugkomt. Ik beweer nergens dat jij ons antisemieten noemt. Alleen wordt keer op keer de link naar de Joden gelegd. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zie p. 22. 'k Ben gaan eten.
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
Tijdens WO II zijn er veelvouden van 6 miljoen aan slachtoffers gevallen, niemand heeft hier gesteld dat de holocaust is uitgelokt door één of andere bevolkingsgroep.
![]() |
![]() |
#450 |
|
![]() Zoals reeds gemeld zijn er veelvouden van 6 miljoen aan slachtoffer gevallen, de Joodse gemeenschap heeft de gevolgen van WO II het beste gebruikt om als slachtoffer geïdentificeerd te worden en die rol is zeker een katalysator geweest, niet de holocaust zelf.
![]() |
#451 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De holocaust was een katalysator in het ontstaan van de staat Israël. Deze stelling kan makkelijker worden onderbouwd, heeft niks met antisemitisme, NWO of de tegenstelling believers/non-believers te maken. Het is eerder dan een stelling, veleer een politieke evidentie. Zonder de holocaust had het de Joden veel meer moeite gekost om een eigen staat gerealiseerd te krijgen. Ik ben al tevreden dat jullie de stelling niet volgen dat de holocaust het middel en de staat Israël het doel was. Daar waar de Britten na de Eerste Wereldoorlog de Balfour-verklaring nog konden afdoen als een propagandastunt die beantwoordde aan een geest die leefde in het land, daar kon dit na de Tweede Wereldoorlog niet meer. Om toch nog eens ambetant te zijn: weet je aan welke persoon die Balfour-verklaring was gericht? (Tip: het begint met een 'Roth') [Grijns op m'n gezicht] By the way...Nog minder dan twee maand werken en ik hoop dat ik geen vervelende vergaderdag als vandaag meer moet meemaken, maar ik vrees voor nog minstens één. Jeezes, zo'n dagen maken me werkelijk p*ssed! Goh, waar een forum toch niet allemaal goed voor is...Wacht maar tot ik huisman ben, dan heb ik waarschijnlijk geen redenen meer om de frustraties weg te schrijven in inhoudloze reacties zoals deze.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 16 november 2006 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Aan wie is dit gericht???
![]() |
![]() |
#454 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
(firestone doet dat ook altijd) Bon, in ieder geval ben je zo beleefd tenminste te vr�*gen of je je misschien vergist hebt. Ja dus, verkeerde deductie. Citaat:
Dat is een oprechte vraag en ik hoop dat je die ook kan stellen zonder dat daar antisemitisme wordt achter gezocht. Citaat:
Ik zou wel graag hebben dat wat beter léést. ![]()
![]() |
![]() |
#455 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En weet je, ik ben zo onderhand die beschuldigingen van antisemtisme en nagationisme (en die zijn er wél, he) kotsbeu! En ik doel nu niet op u persoonlijk, (ik ken u trouwens amper) maar om de haverklap worden personen die in de NWO geloven (of de 9/11 insidejobtheorie) hier vergeleken met en beschuldigd van antisemitisme. Erg hoor. Citaat:
![]() Maar nogmaals, ik stelde de vraag. Dus wat denk jij? NS. zie nu net in je laatste post dat ik hier al een antwoord op heb, dus never mind. Ik merk dat je ondertussen ook doorhebt dat je eerste evaluatie wat diende bijgesteld. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 november 2006 om 21:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
Het enige punt waar de anti-semieten inkomen is dat ze zeggen dat de holocaust gelogen is om die staat te kunnen oprichten. Ik hou zeker niet van anti-semieten, maar zij hebben wel door dat de holocaust de oprichting van de staat Isreal veroorzaakt heeft, of tenminste veel vergemakkelijk heeft. En zij denken dat ze onze globaal schuldgevoel misbruikt hebben. Zelfs dan nog moet men nuances kunnen trekken. Men kan ook opzettelijk 6 miljoen Joden vermoord hebben om een staat Irseal te kunnen oprichten om zo geopolitieke doeleinden in het midden oosten te kunnen bereiken, door een groep die helemaal niets om de Joden geeft. En theoretisch zou men zelfs kunnen de holocaust verzonnen hebben om dit doel te bewerkstelligen, zonder dat de Joden er ooit iets mee te maken hebben, maar er gewoon een groep is die Joden en het schuldgevoel tegenover Joden wil gebruiken om een staat op te richten die in hun politeke voordeel en plan past. In dat opzicht is holocaustontkenning zelfs niet anti-semitisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
De rest ziet de waarheid. En die is dat jullie je handen mogen dichtknijpen met een opponent als Firestone. Zij is zowat de enige die ALTIJD discussiert op basis van argumenten en onderbouwde bronnen, die ALTIJD discussiert zonder persoonlijke aanvallen of scheldpartijen, die ALTIJD geduldig blijft ondanks de stront die ze over zich heenkrijgt, ondanks de vele leugens die maar herhaald blijven worden, ondanks het feit dat een overtuigend weerlegde stelling binnen een maand ineens weer opduikt. Op basis van haar forumgedrag kan je eigenlijk stellen dat zij de enige is die serieus op jullie belachelijke stellingen ingaat zonder te ridiculiseren. En dat is iets waarop ik mezelf zelfs weleens betrap als ik weer eens teveel copy/paste 'pindars' achter elkaar heb gelezen. Ik heb dan ook groot respect voor de discussie-etiquette van Firestone en weet zeker dat ik niet de enige ben. Voor wat betreft de anti-semitisme discussie van de afgelopen pagina's: Als je stinkende oude soep opdient als haute cuisine wees dan niet verbaasd als iemand constateert dat het stinkende oude soep is. Daarmee ben je niet meteen de chefkok die ons wil vergiftigen maar wel degene die die soep opdient en op de kwaliteit ervan dient te worden gewezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest van je post is dezelfde zever als we van jou gewend zijn. Stone krijgt de negatieve reacties niet op basis van haar "argumenten", maar opwille van de rest van haar posts. Als je eerlijk analyseert zie je dat direct.
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk bvb. naar wat we schreven en dan naar wat La Chunga ervan maakte...het stemt geenszins overeen, en dat krijgen we keer op keer. ![]() Komt het voornamelijk voort uit vooroordelen? Ik weet het niet, maar het gebeurt al te vaak. Ook jouw posts zijn ermee doorspekt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 17 november 2006 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |