![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams-nationalisme is te gek om los te lopen ! Er zijn gewoon geen woorden voor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest reageert u niet (zoals gewoonlijk) op de rest van mijn reactie. Waarschijnlijk is dat weer iets te moeilijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Belgisch-gezinden hebben (bijna) geen taalwetten nodig want zij respecteren elkaars taal. Zij zullen ze dus wel niet gestemd hebben.
Voor de rest reageert u nog altijd niet op mijn internet-reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het anders heel logisch dat een tweetalige gemeente tweetalige reclame maakt. Of moeten dan ook de tweetalige websites van de Brusselse gemeenten worden gesloten omdat ze in het Vlaams Gewest te consulteren zijn? Om nog maar te zwijgen van de Franstalige! Geef daar maar eens een gemotiveerd antwoord op ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() Ontsnappingspoging van VandenBerghe?
Ik noteer dat u geen antwoord kan verzinnen over mijn internet-opmerking. Voor de rest zie ik niet in wat ik moet aantonen. Een verkeerde bepaling van de taalwet werd zonet door één van uw companen naar voor gebracht: het verbod voor tweetalige overheden om tweetalige reclame te maken in een ééntalig gebied. Ik vind dat de flaminganten moeten ijveren voor een ééntalig internet ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() Het gaat over deze opmerking (nogmaals !):
Ik vind het anders heel logisch dat een tweetalige gemeente tweetalige reclame maakt. Of moeten dan ook de tweetalige websites van de Brusselse gemeenten worden gesloten omdat ze in het Vlaams Gewest te consulteren zijn? Om nog maar te zwijgen van de Franstalige! Ok, of moet er nog een tekeningetje bij? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook had ik graag eens gezien dat u uw stelling onderbouwt. U stelt dat die "verkeerde bepalingen" (meervoud!) er door Vlaamsnationalisten zijn gekomen. De o zo snode "VlaemSSchgezinden" (sic) hebben die "verkeerde bepalingen" in de federale wetgeving weten binnen te sluizen. Welnu, hoe hebben ze dat dan gedaan? Wie waren die Vlaamsnationalisten dan wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inhoud van een gemeentelijke webstek richt zich in de eerste plaats tot de burgers van de gemeente. Maar door de wetmatigheden van het internet kunnen natuurlijk ook anderen hiernaar surfen. Echter, een gemeentelijke instantie die een folder gaat verspreiden in een andere gemeente is iets heel anders. Terwijl bij het surfen naar de webstek alles ligt bij het initiatief van het individu, ligt het initiatief hier juist bij een gemeentelijke overheid. Dat is nu eenmaal het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |