![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
Ik heb jou hier zelfs nog nooit gezien... ![]() Maar als je strafpunten gekregen hebt, zal je ze ongetwijfeld verdiend hebben. De moderatoren hebben niet de gewoonte om iemand strafpunten aan te smeren als daar geen gegronde reden voor is. Bullshit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() U ging mij rapporteren een maand geleden voor het oproepen van geweld.
En waarom is dat bullshit? Omdat het geen blanken zijn en daarom heilige mensen zijn? Wat weet u van Sudan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel en dik verdiende strafpunten dus... Je mag van geluk spreken dat je nog op dit forum aanwezig bent. Dat heb je aan de mildheid van de moderatie te danken. Bij mij kwam je er niet meer in.
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even ter informatie: Ik weet niet hoe het zit in Zuid-Oost-Azie, maar in Sudan en Egypte is slavenhandel nog zeer actief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging niet over slavenhandel, het ging over pedofilie en dat is in Arabië niet legaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de Arabische wetsinstellingen zijn zodanig corrupt dat veel door de vingers wordt gezien. Het zijn mensen waarvoor stam en afkomst belangerijer is dan wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Banneling
|
![]() O ja en tienermeisjes als seksslavin = pedofilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() Maar het wordt er niet gestraft , integendeel het wordt er oogluikend toegestaan. De 10.000 leden van Al Saoud familie hebben allemaal wel een geimporteerd Filippijns kindslaafje dat na de uren de arabische eigenaar nog eens sexueel mag bedienen. Rafke weet dat maar al te goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Islamitische wereld bestaat geen pedofilie (kwestie van minimumleeftijd naar beneden halen), en volgens Achmedinejad ook geen homoseksualiteit. Waar hebben we het dan over?
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 11 oktober 2007 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Ik denk wel dat Rafke wat zweepslagen van zo'n geile bebaarde lekker mannelijke Saoudische mufsiduun echt wel geil zou vinden.
Zo'n mannen zijn in Europa niet meer te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Seks bestond ook niet in de Sovjetunie, moest iemand dat verhaal hier kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve u te onthouden van persoonlijke aanvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() Alles wat bruin is, is goed voor Raf (sorry voor de dubbele bodem, het is niet zo bedoeld, het gaat over bruin in de betekenis van vreemdeling met bruine tint).
Bruine zijn de meest fantastische mensen die er zijn. Die hebben gewoon geen fouten. Nu gaat Raf zeggen: "Toon mij waar ik dat gezegd heb". Dat hoef ik niet te doen. Ik constateer alleen dat ELKE thread met een negatieve kant van de vreemden door Raf genegeerd/ontkend/verdraaid/... wordt. Hij heeft nog niet één punt van kritiek gegeven op criminaliteit door bruinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() slaven worden seksueel misbruikt, ook de minderjarigen natuurlijk.Dus= wél pedofilie.Niet naïef doen hé! U weet dat trouwens zeker en vast heel goed zelf. Waarom niet gewoon toegeven? Uw fouten eerlijk toegeven kan u alleen maar een minimum aan respekt opbrengen vantwege de eerlijke mensen op dit forum...
|
![]() |
![]() |