![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, zoals ik al zei en bevestigd wordt door het deel dat ik hier niet ga quoten, het moet van twee kanten komen.
Ik moet me geenszins verontschuldigen voor mijn mening, en als ge ooit volwassen wilt discussiëren, dan wil ik die mening gerust wat toelichten. Laat het maar weten als ge bereid zijt Mijn open vraag blijft: Reist ge veel? Komt ge dikwijls buiten België Welke landen?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 juli 2011 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef ook niet bereid te zijn uw vragen over welke landen ik heb bezocht te beantwoorden, wel is het aan u uit te leggen waarom Vlaanderen achterlijk is en bekrompen terwijl u Belgie dan wel één van de beste landen vindt om in te wonen, niet ik maar u doet deze vreemde uitspraken, niet ik maar u hoort ze dus toe te lichten zonder als voorwaarde anderen zaken op te leggen die niets met deze discussie te maken hebben! ![]() En dan heeft u het over volwassen een discussie voeren? Blijkbaar kunt u die arrogantie niet achterwege laten, denkt u nog iets zinvol te kunnen bijdragen aan uw toch wel vreemde uitspraken over bekrompen en achterlijk Vlaanderen binnen een fantastisch Belgie??? Of blijf je jezelf verschuilen achter het opleggen van eisen aan anderen,omdat je broek op je enkels hangt en je met de mond vol tanden staat? Volharden in die houding lijkt me niet de juiste strategie hoor...wilt u ook van mijn citaten afblijven en ze niet persoonlijk sensureren? U bent geen moderator, uw houding is alweer weinig respectvol..dat lijkt toch echt een probleem voor u , respect... Laatst gewijzigd door alice : 21 juli 2011 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer ben jij bereid op een volwassen manier te discussiëren? Laat het gerust weten. Citaat:
Is het de bedoeling van die vraag om te laten zien hoe bereisd, wereldwijs en bijgevolg "verdraagzaam" en "genuanceerd" jij wel niet bent; om je eigen zogenaamde morele superioriteit nog eens extra in de verf te zetten zodat je op anderen neer kunt kijken en met een belerend vingertje zwaaien? Want daar begint het namelijk zeer sterk op te lijken. Op zich zou dat nog niet eens zo erg geweest zijn als jij gewoon consequent was geweest, want dan had je nog enig recht op zo'n houding kunnen hebben, maar helaas, consequent ben je duidelijk niet. Niet in deze discussie noch in andere vergelijkbare discussies. Over dezelfde thematiek beweer je nu eens het ene, dan weer het andere, en wanneer je met je eigen inconsistente uitspraken geconfronteerd wordt, verwijt je je discussiepartner(s) niet volwassen te discussiëren, weiger je een duidelijk antwoord te geven, kom je af met goedkope smoezen over stropoppen en de zogenaamde onwil van anderen, terwijl jij uiteindelijk de enige bent die hier systematisch zijn onwil, of onkunde, laat blijken om op een normale manier een discussie te voeren. Jammer, want ik vond dit een behoorlijk sereen topic waar een prima discussie gaande was totdat jij met je interventies kwam.
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me dan toch een hypocriete houding.. Met dat belerend vingertje zou Alboreto niet ver komen, ik vind het een teken van onmacht wanneer je dat denkt nodig te hebben, eigenlijk jammer dat dit soort figuren( er zijn er nog) steeds domineren in de discussies, het niveau wordt er daardoor niet direct beter op.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk o.a. dit deel Neen..daar gaat u voor mij de mist in en geen klein beetje..http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=394 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | ||
|
![]() Citaat:
Again, wilt ge volwassen discussiëren, ben ik daartoe bereid. Tot dan blijft mijn vraag open staan Reist ge veel? Komt ge dikwijls buiten België Welke landen? Ge moet niet in detail treden, gewoon een globaal overzicht zodat ik weet wat ik u moet uitleggen en wat niet. Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 juli 2011 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
|
![]() Oh, maar ik wil gerust toelichten, de bal ligt in uw kamp.
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, jezelf als een grote wereldreiziger voordoen zonder enige bewijzen is gemakkellijk. Misschien ben jij wel een half analfabete boerenknecht die nooit uit zijn piepklein Vlaams dorp geweest is. Dat maakt je mening er niet minder goed of slecht van. Allee, zeg eens , waar ben je zo allemaal naartoe geweest waar je zo fier als een gieter over bent, en in welke mate geeft dat jou het recht om te zeggen dat je beter als een ander weet of dat moslimimmigranten in België een probleem zijn of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen legt u de discussie lam, komt er nog ooit iets van uw uitspraken toe te lichten? Of lukt dat echt niet, kun je natuurlijk ook gewoon toegeven hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet, ik noemde Vlaanderen niet achterlijk en bekrompen , dat deed u , ik vond niet dat Belgie wel één van de beste landen is om te wonen, dat vond u en dus moet u en niemand anders die spagaat toelichten, gewoon zeggen dat je dat niet kunt mag ook hoor..want dat is langzamerhand echt wel duidelijk; hoelang gijzelt u daarmee nog deze discussie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
De bal ligt in uw kamp. Hoelang gaat ge de discussie nog gijzelen?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 22 juli 2011 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De discussie gaat niet eens over waar jij 't over hebt! De discussie ging initieel niet over bekrompen Vlamingen versus België 't beste land om te wonen, dat heb jij er van gemaakt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
Dat was gewoon 'slechts' mijn mening. Alice is daarop ballistic gegaan.
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je 'n uitspraak doet, zou je die toch moeten kunnen staven, zònder dat mensen je vertellen welke landen ze zoal gefrequenteerd hebben, eigenlijk is dat zelfs 'n onbeschaamde vraag waar niemand wat mee te maken heeft, tenzij Alice zelf aangeeft dit te willen delen. Maar, dit alles heeft totaal niets vandoen met 't onderwerp van de draad. De draad heeft - alweer - 'n eigenaardige wending gekregen, toeval?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
kijk, ik was bereid wat meer uitleg te geven en wou de discussie gerust even voeren, maar als allice met zo'n denigrerend en negatief antwoord komt, dan ben ik ook niet echt happig om haar te dienen. Zoals ik al gezegd heb, het moet van twee kanten komen. Als ze begint met een beetje respect te tonen voor haar discussiepartner, iets wat ik de laatste maanden nog geen enkele keer gezien heb, dan ben ik gerust bereid die metadiscussie te beëindigen. Simpel
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
|
![]() Ge hebt gelijk, dit spelletje van u heeft lang genoeg geduurd.
Als ge wilt discussiëren, ge weet wat te doen. ![]()