![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En de vliegtuigcel is maar één factor binnen het operationeel houden van een vloot.
![]() |
![]() |
#462 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben het hier niet over een tweet aan wie weet welke journalist, maar over hetgeen uw minister in een openbare TV-uitzending ten aanzien van het kijkerspubliek en dus van de bevolking verklaart. Maar goed, laten we voor de gein een beetje aan ter zake volstrekt irrelevante rekenkunde doen. Ik leg u voor dat een toestel van 1980 in 2080 precies 100 jaar wordt. En nu u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nieuwsblad |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De F-35 is ondertussen ook al 12 jaar oud en hij is nog altijd niet operationeel.
![]()
![]() |
#469 |
Minister-President
|
![]() Ik geef u graag een wijsheid mee die in Frankrijk geldt, maar ik vermoed evenzeer in België : wie "niet ver van de waarheid" zit, zit naast de waarheid. Met opzet naast de waarheid zitten om bijvoorbeeld iemand om de tuin te leiden is liegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u zich vergist. Vandeput weet ook dat alles wat hij zegt in dit verband, grondig gecheckt en gedubbelcheckt wordt door de oppositie. Dus het had geen zin om te liegen. Hij heeft gewoon zich wat vergaloppeerd in de ouderdom van de vliegtuigen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 maart 2018 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zich als beleidspersoon onopzettelijk vergaloppeert en dus niet de waarheid spreekt, bewijst zijn onbekwaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Minister-President
|
![]() Wel, dan kunnen we voor vandaag met een vrolijke noot besluiten dat we het misschien niet helemaal oneens zijn.
Mijn oprechte dank aan u en andere forummers : ik vind dergelijke discussies waarin ik zowat per direct moet reageren zonder in mijn taalboekjes te kunnen neuzen leerrijk en best leuk, al besef ik dat dit meer taalfouten dan gebruikelijk teweegbrengt. Straks is het voor mij weer vroeg dag en met passende energie er tegenaan gaan, dus ik doe nu nog een uurtje paperassenwerk en dan onder de wol. Aan allen welterusten en gezond terug op ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigen die altijd op de hoogte zijn van alles in het leger, zijn de sossen want die moeten hun bijdrage kunnen innen. #VanMiertbocht.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 25 maart 2018 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De legertop is nooit vies geweest van een gratis feestje en hier ging het om big business. Of zouden ze bij de NVA toch de partijfinanciering door Agosta aan de SP nog in gedachten hebben ...? Op "hoger ..?" niveau is hier alles mogelijk, behalve de staatsschuld omlaag krijgen.
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat VDP nu zijn biezen pakken of niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Crombez is bij uitstek een toegewijde beoefenaar van het populisme door het gluiperig manipuleren met cijfers. Zijn gegoochel met de 15 miljard Euro voor de vervanger van de F-16 doorbreekt de grenzen van het fatsoen. De man staat doodeenvoudig te liegen en te raddraaien. De volgende beschouwingen zijn interessant om lezen: https://doorbraak.be/liegt-john-crombez/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de minister over zowat het belangrijkste contract uit zijn ambtsperiode spreekt over '50-60 jaar oud', terwijl het oudste vliegtuig over 10 jaar nog altijd geen 50 jaar oud is, lijkt dat me toch dicht bij misleiding te liggen.
|
![]() |
![]() |