![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#482 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens de islam wacht een moslim die zich tot een andere godsdienst bekeert de doodstraf. En dat wordt in de praktijk toegepast in flink wat islamitische landen. |
|
|
|
|
|
|
#483 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De meeste Moslims vonden het gewoon spijtig, de verklaring van die 4 jongeren was gewoon dat ze ni sterk genoeg en nie genoeg gedisciplineerd waren, maar ze hadden wel respect voor de Islam maar niemand heeft gezegd "ja geloofsafval dus moet je sterven" |
|
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#485 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Soedan? Saoudie-Arabie, Iran, Afghanistan een 5 tal landen In al de andere Islamitische landen kan je je bekeren naar eendert welke godsdienst De Shariah kan enkel toegepast worden in een land waar de Shariah heerst Hier in Belgie geldt de Shariah niet |
|
|
|
|
|
|
#486 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De islam schrijft evenwel weldegelijk de doodstraf voor voor alwie zich bekeert en aldus de islam de rug toekeert. Dit ontkennen, kan maar twee mogelijke oorzaken hebben. Ofwel bent u onwetend over uw eigen religie; ofwel liegt u doelbewust. |
|
|
|
|
|
|
#487 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dus ik respecteer de wet en ik belijdt mijn godsdienst |
|
|
|
|
|
|
#488 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Enz.... |
|
|
|
|
|
|
#489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U liegt. In Iran zijn al meerdere mensen ter dood veroordeeld omdat ze de islam de rug toekeerden. Ook in Saudi-Arabië.
|
|
|
|
|
|
#490 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#491 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat de islam echter zijn vrije gang gaan en bekeerlingen krijgen de doodstraf. |
|
|
|
|
|
|
#493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zegt iets over de superioriteit van onze opvattingen en de beperktheid van de islamitische. |
|
|
|
|
|
|
#494 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is slechts een bewering van uw hand. Voor het overige lijkt me dat geen morele reden om deze mensen tot de dood te veroordelen.
|
|
|
|
|
|
#495 |
|
Banneling
|
en in uw zoete islamitische paradijzen heb je dat allemaal niet? hoekandana?
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ofwel moeten we concluderen dat Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan e.d. geen voorbeeldige islamitische landen zijn. Landen waar "de zoetheid" van de islam niet te vinden is.
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Conclusie is dus dat 't makkelijker mohamedaan spelen is in ònze westerse landen, beschermd door ònze wetten.
Hoe zoet die vrijheden...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#498 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar gij bepaalt niets, gij zijd noch koning noch minister in dit land In Marokko heb je nog steeds Joden en Fransen die daar gaan wonen, In Egypte heb je ook Kopten In Midden-Oosten heb je tal van Christenen zoals wij hier onze geloof niet ten volle kunnen belijden zo kunnen zij hun geloof ook niet perfect belijden You get it? Ik moet ik ik just niks van jullie ik doe wat ik wil ik bid, ik vast, ik eet HALAL, ik zeg Allah O Akbar, hamdoulilah, Dus als jullie dan beginnen te creperen dan heb ik zoiets van: Ga naar de rechtbank en dien een klacht in of sla uw kop tegen de muur |
|
|
|
|
|
|
#499 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Saoedie-Arabie is een heilige land en nog zoeter dan een lekkere perzik hahahah muahahahaha |
|
|
|
|
|
|
#500 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zeg nogmaals en heb het nogmaals gezegd dat deze jongens met rust worden gelaten integendeel de vriendschappen werden NIET verbroken ze blijven mekaar bezoeken, samen voetballen, samen iets gaan drinken, ook al is 'm hervallen, ...... gast gast |
|
|
|
|