![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tijd speelt in de moslims hun voordeel. Gewoon standhouden, is waarschijnlijk al genoeg. En ze zijn klaarblijkelijk vastberaden genoeg om dat te doen. Ik weet ook waarom: Ze putten hun kracht uit het Geloof. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Al die moslims zijn net zo'n grote geldgieren als al de rest. Iedere idioot wil met BMW of Mercedes rondrijden, waarom weet ik eigenlijk niet. Het schijnt dat dat goed is voor de status? Maar hoe of waarom begrijp ik weeral niet... Tutto nel mondo e burlo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Of denk je dat andere culturen niet evolueren en moderniseren ? Verkrachters worden overal gestraft ? Nounounou, da's nieuws. Een verkrachte vrouw heeft in de culturen waar u mee dweept praktisch geen bestaansrecht meer, en als huwelijkspartner heeft ze afgedaan, ze kan niet meer als "maagd" worden "opgeleverd" in een of andere verstandshuwelijksovereenkomst. Mag ik je voorts erop wijzen dat de islam toelaat dar er "huwelijken met beperkte duur" bestaan ? Een kweekplaats voor hoeren en hoerenlopers zou ik denken ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat het vertrouwen in het systeem is bij de locale moslims. Daar kunnen zij alleen op antwoorden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, dat "rondsletten" gebeurd met hoerenlopers. Al eens aan gedacht ? En je kan je er al dan niet van bewust zijn, maar iedere slet kan per dag een veelvoud aan hoerenlopers "afwerken", dat maakt dat de hoerenlopers wel in de meerderheid zijn. Of zijn we daar blind voor ? Vaderschap: er bestaat een 99.?? % sluitende test voor: vergelijkend dna onderzoek.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beetje kinderachtig om zomaar 1 woord uit z'n context te rukken. Grow up. Of gaat je volgende reply over rukken ? Inmiddels verschiet ik van niks meer als ik uw schrijfsels lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik stel de periode die daaraan voorafgaat eigenlijk niet in vraag. Integendeel. Ik denk dat de fundamenten voor de huidige welvaart te vinden zijn in de offers die de vorige generaties gemaakt hebben. Ik vermoed dat die zich in hun graf aan het omdraaien zijn. Citaat:
Citaat:
Ik heb echter de indruk dat een leefbare cultuur ernaar streeft van de meerderheid van de vrouwen van dit soort toestanden af te schermen. De westerse zedenverloedering echter, maakt van dit soort toestanden de norm. De individuele oplossing -- doorheen culturen -- bestaat erin van te weigeren te trouwen met een bruid die geen maagd is. Dat bespaart een heel pak problemen achteraf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Minister-President
|
![]() Nog maar eens een mooi voorbeeld van hoe selectief blind men in dit kloteland wel is!
Citaat:
"Er is geen terrorisme in Belgie, we hebben ze systematisch uitgeschakeld!".... IDIOTEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | ||||||||||||||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarvoor dienen die janetten van een politie, of de janetten van artsen..... Zodat meneer met zijn zatte botten, niet kan zeggen dat het overdreven is. Citaat:
Citaat:
Leg U er bij neer, volgende keer beter. Citaat:
En houd ervan dat godsdienst fanaten misdaden in naam van het geloof niet meer kunnen plegen. Citaat:
Citaat:
Om kinderen te kleden, te voeden, naar school te gaan? Niet zwanzen he. Maar ja in U redenering is het de eigen schuld van die slet, die het lef had om onder het juk van haar zatte vent te kruipen..... Het is waarschijnlijk ook haar schuld dat ze niet over een voldoende inkomen bezit......had ze maar niet moeten weggaan.... Citaat:
Voor veel alleenstaande moeders, is dat vaak het enige wat ze hun kind te eten kunnen geven....Pudding. Citaat:
Eens een zatlap altijd een zatlap... Poupaert...leer nu eens aanvaarden dat U huwelijk stuk gelopen is, en dat U beider een deel daarin hebben gespeeld. Ruzie en conflicten maak je niet in je eentje, je hebt daar 2 mensen voor nodig. Het is jammer dat meeste scheidingen overgaan in vechtscheidingen waarbij de een de andere partij van vanalles en nog wat verwijt, maar in feiten zijn ze allebij verantwoordelijk voor de breuk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 13 augustus 2005 om 10:10. |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de rekeningen zullen gepresenteerd worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anders geloof ik de geboorteakte gewoonweg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(waarvan een als soldaat) heeft nogtans nooit zich in die zin uitgesproken. Als je hem echter serieus vroeg om vroeger en nu te vergelijken, dan was em rotsvast ervan overtuigd hoeveel de tijd verbeterd was voor zowel jong als oud. Mag ik mijn grootvader zaliger als een ervaringsdeskundige beschouwen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk naar de verwezenlijkingen van de westerse wereld: respect voor het individu democratie voor iedereen gelijkheid van man en vrouw extreem doorgedreven gezondheidszorg sociale zekerheid vrije meningsuiting en jij gaat dit systeem in z'n totaliteit verwerpen omdat UW huwelijk is spaakgelopen, en excuseer me, maar voor ons lezers onder verdachte omstandigheden, u blijft er duister over doen, en dat komt ons beeld over u en uw uitlatingen niet ten goede. Mijn indruk die u nalaat over uw persoon is een gekwetste persoon uiteraard, maar vooral iemand die z'n eigen fouten niet kan inzien en alles afschuift op de "verloederde vrouw en de politie-janetten". Is het jezelf al opgevallen dat je steeds weer in herhaling valt en gefixeerd/geobsedeerd lijkt door deze 2 gegevens ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hoe u in vaagheid vervalt als het over zaken ten gronde gaat. De culturen, die jij zo bewonderd, kent u plotseling niet zo goed meer ... Net daar waar het toch niet al te fameus goed draait ... Toeval ? ![]() Of zware ontkenning (bewust of onbewust) En mja, vrouwen afschermen, laat ons dan maar veronderstellen dat vrouwen een beperktere inteligentie bezitten en zich dan maar door een man moeten laten besturen en commanderen, zoals je eigenlijk met een kind doet ? Besef je eigenlijk wat je hier impliceert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het probleem mag echter als opgelost beschouwd worden, want ze is nu volledig vrij van naar de volgende ezel te zoeken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou u niet soliciteren ? Of informatie doorspelen misschien ? Ik vrees dat de informatie (die u blijkbaar heeft) achterhouden wel eens kan aanzien worden als passief meewerken aan een terroristische organisatie, en uiteindelijk aanslagen mogelijk maakt. Rudy Van Nespen, er rust een heel zware verantwoordelijkheid op uw schouders .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat U ex op iemand anders verliefd is geworden zijn alle andere vrouwen ook maar ineens sletten....Tja dan is er maar een oplossing alleen blijven. Komaan man, liegen over het vaderschap, al u er zo van overtuigt bent dat het Uw kind niet is laat dan een DNA onderzoek uitvoeren. Als ge dat bij al U kinderen gaat doen in je huwelijk, moet je ook niet versteld staan dat de vrouw de scheiding aanvraagt, op basis van grove beledigingen.
![]() |
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
sounds like VB is preparing some drastic terrorist actions to me ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |