Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 15:05   #5241
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Toch merkwaardig dat uitgerekend jij bij al die diensten problemen hebt.
Zou het niet eerder gelegen zijn aan het nuchtere feit dat jij altijd maar opnieuw gaat dwars liggen wanneer je belastingen moet betalen? En dat andere mensen dat veel minder doen?
Beste quercus,

Ik denk niet dat jij ooit zelfstandige activiteiten hebt gehad of ook geen familie hebt die zelfstandig zijn. De zaak draait helemaal niet over belastingen. De zaak draait om een onterechte belastingaanslag die door de fiscus is rechtgezet en terugbetaald met wettelijke interest waar de Belgische staat geen schadevergoeding wil betalen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:06   #5242
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Nadat de waarheid hier is gepost geweest (en bewezen corruptie binnen de fiscus) heeft men 300.000 keer pagina's in deze draad geraadpleegd.
Dat gaat dan over de laatste 2 jaar.

De 10 voorafgaande jaren zijn goed voor 500.000 pagina views.
Ik denk dat je zelf wel kan rekenen.

Gaat die aanzwellende storm liggen?? ... de kans is heel klein.
Ik vrees dat ik u van uw roze wolk ga moeten halen Johan.
Je draad haalt heel wat minder daadwerkelijke 'lezers' dan jij gelooft.

Kijk het volgende eens even na:

Op pagina 4 binnen K&K vind je de gigantische Dlemlddoptvi-draad.
Als u die draad niet kent: hij gaat werkelijk nergens over. De laatste post dateert van 30 augustus. De draad is al een aantal jaar zo goed als dood en begraven.

Toch heb ik die vandaag eens even gevolgd.

Deze morgen om 11u stond hij in K&K bovenaan pag.4 met 139830 reacties en 7185202 views.
Om 16u waren er geen reacties bijgekomen maar sprokkelde de draad al wel 7187604 views.
Om uiteindelijk om 19u te stranden op hetzelfde aantal reacties maar liefst 7188438 views.

Kortom: die draad gaat nergens over, hij is in principe ook al jaar en dag zo dood als een pier, er wordt zelden in gereageerd, er is niks nuttig in te lezen en toch krijgt die draad vandaag tussen 11u en 19u liefst 3236 lezers. Dat zijn er meer dan 400 per uur!!!

Nu vraag ik u: als zo'n draad, dood, nutteloos... zoveel views haalt, geloof jij dan echt dat dat allemaal lezers zijn die die draad nog steeds volgen? Dat er elk uur nog steeds 400 mensen die Dlemlddoptvi-draad komen lezen?
Nee, Johan, je weet wel beter.

Vandaar: geloof jij echt dat er achter elke view die uw draad krijgt ook een menselijke geinteresseerde zit?

Dus nee; de intresse van uw onderwerp afwegen op basis van de 'views' van deze draad is complete nonsens. U maakt uzelf iets wijs.
Vandaar dat ik het raar vind dat u de weinige daadwerkelijke cijfers die de interesse kunnen aangeven gewoon negeert. De verkoopscijfers van uw boek bv. Want daar zit wel een echte mens achter. Webcrawlers en zoekmachines kopen geen boeken.

Ik zou als ik u was toch maar eens met een IT-er spreken over hoe u de cijfers van dit forum op een geloofwaardige manier kan interpreteren want de cijfers waar u hier mee strooit tonen alles behalve menselijke activiteit.
Ik vrees dat u een zware teleurstelling te wachten staat.

Dat bewijzen de cijfers van de Dlemlddoptvi wel.

Jammer maar helaas.

Laatst gewijzigd door BigF : Gisteren om 18:08.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:10   #5243
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Binnen de tijd dat ik dit bericht typ kreeg de Dlemlddoptvi er liefst 400 views bij...

Wat zegt dat over views op een forum?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be