![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff... als ik vertrouwen moet krijgen in deze overheid dan ga ik wel fietsen... we hebben in jaren niet zo'n slechte regering gehad qua combinatie. Nog maar te zwijgen over wat ze in die korte tijd allemaal voor dingen hebben uitgespookt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Brabanders zitten dichter bij de Vlamingen en ze voelen zich een stuk beter. De Hollanders zitten er te ver vanaf en praten meer over het lekker bier en eten en de mooie steden van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 augustus 2007 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat er hier dubbel zoveel bevolking was?
![]() |
#526 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De burgers hebben het meeste last van slechte dienstverlening ,slecht en stroperig bestuur. Zowel de politieke partijen als het overheids en bestuursapperaat lopen jaren achter bij de realiteit van de burgers. Ik weet niet of dat met politieke revoluties zoals met Fortuyn is op te lossen. Mijn voorkeur zou zijn dat een aantal mensen uit het bedrijfsleven en van Universiteiten zich eens flink zich gaan bemoeien met de deplorabele toestand van de staat , bestuur en de publieke dienstverlening. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 4 augustus 2007 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat jouw bedoeling is... Blijkbaar kan je niet vertrekken vanuit een stelling om de discussie objectief te voeren en ga je er gewoon vanuit dat er geen discussie nodig is met een Belgiciste (gezien je denkt je beter te voelen dan een ander) dus ga je de kinderlijke toer op.
Mij niet gelaten hoor... Mensen zoals jij neem ik zelden au sérieux. Het bevestigt alleen maar dat er met jouw types geen discussie gevoerd kan worden.
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een voorbeeld genomen dat makkelijk terug te vinden is via google en andere kanalen. Jij hebt gewoon ter plekke iets in mijn schoenen willen schuiven wat ik helemaal niet beweerd heb. Jouw opmerking was dus wel degelijk verzonnen gezien ik nergens heb gezegd dat Nederlanders een waardeloze mentaliteit hebben. Sorry hoor... maar je moet de discussie wel een beetje eerlijk houden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 4 augustus 2007 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Nedeland hebben we van alles te veel ,dat is een groot probleem. Te veel bestuurslagen ,te veel ambtenaren, te veel regels enz enz. Daarom verliezen steeds meer mensen het vertrouwen in de overheid, (niet alleen mensen die in armoede leven ). De vraag is of je dit met de politiek kunt oplossen die op korte termijn resultaat is gericht. Jouw voorbeeld illustreert de paarse krokodil waar de meeste mensen last van hebben. Daarom laat Nederland en Vlaanderen eerst eens hun eigen bestuur op orde brengen en dan gaan praten over een eventueel samengaan. Dat duurt nog wel 20 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
KIM is dus duidelijk in haar recht als ze zegt dat er met jou niet te diskuteren valt, want jij WIL je eigen foutje niet inzien...
![]() |
![]() |
#537 | |||
|
![]() Citaat:
Hallo Kim, lees nou eens wat er staat! Citaat:
Zo, is het nu duidelijk? Je bent al zes pagina's bezig je eigen domheid te etaleren door gewoon niet goed te lezen. En dan nog onvriendelijk gaan doen als ik je daar op probeer te wijzen. Jammer hè? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
Jij wilt op de valreep ook je domheid nog even etaleren? Mag hoor. Zie verder mijn vorige bericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk he Dimitri, voor een laatste maal want ik ben het gewoon kotsbeu:
Ik heb gezegd dat ik jouw stelling niet erg vond. Ik vroeg je toen wat je vond van een reeds bestaande uitdrukking... Die negeer je compleet en je begint te mekkeren over het feit dat ik je opmerking e.d. niet snap. Ik heb iets willen aantonen met een voorbeeld, jij negeert dat voorbeeld. En het feit dat je nu ineens zegt "het was m'n eigen opmerking" is wel een beetje belachelijk gezien je die opmerking in het kader van een reactie van Kortaf hebt geplaatst, mede als aanval naar mij toe.
![]() |
#540 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, ik zeg niet ineens "het was m'n eigen opmerking", ik reageerde gewoon op jouw opmerking dat ik in mijn post het woord Waal door Marokkaan moest vervangen. Dat heb ik gedaan met een bestaande post van mij. Ga maar eens zoeken op "Walen hebben een waardeloze mentaliteit", dan zul je 'm wel vinden. Misschien kun je dan eindelijk je eigen fout toegeven en deze onzindiscussie afsluiten. |
||
![]() |
![]() |