Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2009, 08:46   #541
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote][quote=djimi;4251627]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

O, maar daar twijfel ik niet aan, hoor. Zelf behoor ik - met mijn diplomaatje van hoger niet-universitair onderwijs - waarschijnlijk niét tot die groep mensen.
U behoort wél tot de "hoger opgeleiden".
Het woord "hoger onderwijs" is vanzelfsprekend...niet?
(Maar lees mijn andere postings (meer dan een miljoen Belgen hebben hogere opleiding dan wij twee ))

Citaat:
Ik ken wel een aantal jongens en meisjes die méér dan één universitair diploma wisten te behalen. Het weze hen gegund, hoor. Ze hebben er lang genoeg voor met hun neus in de boeken gezeten.

Velen onder hen hadden er echter beter aan gedaan hun neus ook nog wat anders te tonen. D�*�*r hebben ze nu helaas te weinig of zelfs helemaal géén tijd meer voor.

Ook hier moet ik het volledig met U eens zijn...

Maar als we sommige afgunstsossen (U weet wel wie ik bedoel) moeten geloven dan mogen wij hier niet komen posten in tegenstelling tot zijzelf die als luie pasha's op institutionele wijze onze bedrijven om zeep helpen vanuit hun vakbondscellen (lees: beschermde werkplaats voor mini habentes)

Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juli 2009 om 08:48.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 09:07   #542
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;4251644][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

U behoort wél tot de "hoger opgeleiden".
Het woord "hoger onderwijs" is vanzelfsprekend...niet?
(Maar lees mijn andere postings (meer dan een miljoen Belgen hebben hogere opleiding dan wij twee ))

Ook hier moet ik het volledig met U eens zijn...

Maar als we sommige afgunstsossen (U weet wel wie ik bedoel) moeten geloven dan mogen wij hier niet komen posten in tegenstelling tot zijzelf die als luie pasha's op institutionele wijze onze bedrijven om zeep helpen vanuit hun vakbondscellen (lees: beschermde werkplaats voor mini habentes)
Euh, ik wil u niet alle illusies ontnemen, maar als ik terugdenk aan het 'hoger onderwijs' dat ik mocht 'genieten', moet ik toch toegeven dat ik mij ernstige vragen stel bij dat woord 'hoogopgeleid'.

Wat die persoon die u bedoelt betreft: ik heb die mens tot nu toe één keer ontmoet, en een 'luie pasha die onze bedrijven om zeep helpt' is hij ècht niet. Ongetwijfeld heeft-ie zijn 'kleine kantjes' (wie van ons heeft die niet?), maar verder is hij best een aardige kerel. Op een forum komt die aardige kant misschien wat moeilijker uit de verf, maar wat wilt u?
Dit is geen Facebook, hé.

Dat betekent uiteraard nog helemaal niet dat wij hier niet zouden mogen komen posten. Zo vèr reikt zijn macht heus niet.

Laten we ons dus maar weer bezig houden met hetgeen Peumans al dan niet zal weigeren te doen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 12:45   #543
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Houd U ver van mannen die opscheppen tout court...
Dank voor de goede raad, Fieseler, al heb ik er niet op gewacht om die gouden regel steeds te volgen, voor zover de beperkte omvang van de planeet en het niet in een slotklooster verblijven het mogelijk maakt.

Terug aansluitend bij het onderwerp van deze thread, zoals Djimi terecht opwerpt : niets bijzonders, die vermeende heldhaftige stelling van Peumans.

Ik las bovendien dat Peumans aangaf wel degelijk te zullen ingaan op elke uitnodiging cq. audiëntie vanwege de koning, indien dit behoort tot de vereisten van zijn functie.

Anderzijds weet Peumans zeer goed dat

1. wie te kennen geeft niet te zullen ingaan op een uitnodiging vanwege het paleis, gewoonweg niet uitgenodigd wordt

2. als het volgens het advies van de Staatsveiligheid gaat om een persoon die tot de “subversieve elementen” dient te worden gerekend, deze hoe dan ook nooit uitgenodigd wordt. Dat is sowieso het geval bij nationalisten aller kunne, en bij mensen van wie wordt vermoed dat zij niet geneigd zijn om voldoende volgzaam onderdaan des konings te gaan spelen.

Deze principes indachtig, en al kan ik één en ander niet in detail van hieruit volgen, zou het mij erg verbazen indien u bijvoorbeeld reeds iemand van het VB in de nabijheid van het staatshoofd hebt gezien. Voor de Staatsveiligheid en het koningshuis zijn elementen van NV-A zo ongeveer van hetzelfde verwerpelijk kaliber, dus …

Kortom, beweren dat je niet zult ingaan op een uitnodiging waarvan je bij voorbaat weet dat ze nooit zal komen, is niets méér dan in een wijd open doel trappen.

Laat ons dus maar afwachten en zien wat Peumans er qua Vlaamse en republikeinse rechtlijnigheid van bakt bij belangrijker gelegenheden.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 13:48   #544
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Dank voor de goede raad, Fieseler, al heb ik er niet op gewacht om die gouden regel steeds te volgen, voor zover de beperkte omvang van de planeet en het niet in een slotklooster verblijven het mogelijk maakt.

Citaat:
Terug aansluitend bij het onderwerp van deze thread, zoals Djimi terecht opwerpt : niets bijzonders, die vermeende heldhaftige stelling van Peumans.

Ik las bovendien dat Peumans aangaf wel degelijk te zullen ingaan op elke uitnodiging cq. audiëntie vanwege de koning, indien dit behoort tot de vereisten van zijn functie.

Anderzijds weet Peumans zeer goed dat

1. wie te kennen geeft niet te zullen ingaan op een uitnodiging vanwege het paleis, gewoonweg niet uitgenodigd wordt

2. als het volgens het advies van de Staatsveiligheid gaat om een persoon die tot de “subversieve elementen” dient te worden gerekend, deze hoe dan ook nooit uitgenodigd wordt. Dat is sowieso het geval bij nationalisten aller kunne, en bij mensen van wie wordt vermoed dat zij niet geneigd zijn om voldoende volgzaam onderdaan des konings te gaan spelen.

Deze principes indachtig, en al kan ik één en ander niet in detail van hieruit volgen, zou het mij erg verbazen indien u bijvoorbeeld reeds iemand van het VB in de nabijheid van het staatshoofd hebt gezien. Voor de Staatsveiligheid en het koningshuis zijn elementen van NV-A zo ongeveer van hetzelfde verwerpelijk kaliber, dus …

Kortom, beweren dat je niet zult ingaan op een uitnodiging waarvan je bij voorbaat weet dat ze nooit zal komen, is niets méér dan in een wijd open doel trappen.

Laat ons dus maar afwachten en zien wat Peumans er qua Vlaamse en republikeinse rechtlijnigheid van bakt bij belangrijker gelegenheden.
Ik volg U hier 100%

Maar toch doet het mij goed aan het hart dat een politicus die zijn plaats te danken heeft aan de media (lees: establishment) nu datzelfde establishment nog eens in diezelfde media te kakken zet.

Met andere woorden:
Wat U hierboven over het koningshuis annex staatsveiligheid zegt is meer dan juist maar het zijn ook de media als slippendragers van het establishment die er de afgelopen jaren hebben voor gezorgd dat Vlaams Nationalisme in de populistische pers (als ik me zo mag uitdrukken) een vieze odeur kreeg.
Met een mediafiguur als Peumans (want laat ons eerlijk zijn: kijk eens aan hoe ze hem om het VB te schaden hebben gepromoot) die nu identiek dezelfde boodschap geeft als het VB ben ik uiteraard zeer tevreden.

Ik help U trouwens hopen dat de NVA (na hun valse start) de Vlaamse regering dwingt om enige rechtlijnigheid aan de dag te leggen tav "hun eigen volk".

Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juli 2009 om 13:50.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be