![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is het al decennia gebruikelijk dat in veel gemeentes bouwgronden en huizen eerst naar autochtonen gaan. Ik weet van een verkaveling in Zeeland waar enkel mensen die al minstens 20 jaar in de gemeente woonden grond mochten kopen, en ook ik moest ooit een aantonen een "band" te hebben met de stad waar ik een apartement wou kopen. In Zwitserland word grond ook vaak eerst aan autochtonen aangeboden. Wat het Vlaamse gewest wil doen is dus eigenlijk niks nieuws. En het werd eigenlijk tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat het systeem in Nederland ook reeds bestaat.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=filosoof;3249133]Wat zijn jullie toch een racisten, zeg! Discrimineren op basis van afkomst. Foei!
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Uw postings druipen van de haat en de nijd...Ik weet niet wie u bent, tot welk ras of volk u behoort, maar u bent een racist van het onzuiverste rioolwater, een échte Vlamingenhater. Hopelijk woont u niet tussen de Vlamingen, dat moet vreselijk zijn voor u...En voor hen. Dus: Donder zo snel mogelijk op, indien dat het geval is!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En opgepast met wat u op de bokes legt: voor de moslimmekes & jodekkes geen varkenvlees, voor de Hindous geen rundsvlees, voor de boudisten liever vegetarisch voedsel, en indien u zich vergist bent u een racist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |