![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een stem op de CD&V daarentegen! Vijf minuten politieke moed en BHV wordt onverwijld gesplitst en zonder grote staatshervorming geen regering!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() In iedere peiling waar de resultaten van de kartelpartners apart vermeld worden haalt de N-VA 6 �* 8 % van de stemmen. In deze peiling haalt de N-VA 3,2 %. Jij hebt je twijfels over deze peiling, maar het percentage van de N-VA neem je voor de absolute waarheid aan. Van logica gesproken! Niet dat me dat verwondert van jou, je wensen voor werkelijkheid nemen is nu eenmaal je handelsmerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet, dat is dat het NVA voor het kartel niet veel voorstelde. Eén (1) verkozene. Met name: Geert Bourgeois. Laatst gewijzigd door system : 28 april 2008 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik zou wel eens willen zien, moest de NVA alleen naar de verkiezingen trekken, hoeveel zetels ze zouden halen. Nog niet de helft van LDD, wat zeg ik, misschien nog niet eens éénvierde van de LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben overigens geen NVA stemmer of aanhanger, maar eerlijk is eerlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Alweer die loze veronderstellingen. Moest....zouden... misschien... Je afkeer voor de Vlaams-nationalisten moet wel heel diep zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wel, je spreekt over een peiling die je zelf niet accepteert, over niets dus. Afgezien daarvan is het toch mooi dat een partijtje dat volgens jou nauwelijks 3 pct haalt, nu al een jaar de vaderlandse politiek overhoop haalt. En dat zal blijven doen, want volgens serieuze peilingen haalt de CD&V alleen op dit moment zo'n 20 pct. Lang niet meer genoeg om het leiderschap op te eisen. Leterme is dus veroordeeld tot de NVA en zal dat blijven. Voila: 3 pct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot dat de feiten mij ongelijk geven, vrees ik eerder het omgekeerde.
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() LDD wil de koopkracht verhogen door de werkgeversbijdrage te laten dalen. Hahaha. Dat is hetzelfde liedje als met de notionele intrestaftrek.Ongelooflijk hoe er ook maar één mens op die eikel wil stemmen, ofwel dom ofwel zelf een eikel die een ander niets gunt. Amerika achterna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Kan zijn. Maar ik stel dat ze amper 4 % halen. De NVA is bezig zoals het VB. Het spitst zich te veel toe op het communautaire. De Decker is 'slimmer'. Hij weet dat mensen daar niet echt mee bezig zijn en spreekt daarom ook over andere dingen. Hij zal dan ook niet ver liggen (en misschien erboven) van de 10%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 29 april 2008 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 29 april 2008 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Zonder enige pretentie, maar ik heb op dit forum voorspeld dat LDD boven de kiesdrempel zou komen bij de laatste verkiezingen. Niemand zag dat zitten. Maar LDD kwam boven de kiesdrempel. Misschien een toevalstreffer van mijnentwege. Mogelijk. Maar nu voorspel ik dat, indien de NVA aleen opkomt, zij uitkomt tussen de 3.5 en de 5.5%. Het zou dus goed kunnen dat ze kiesdrempel halen, maar het tegenovergestelde is zeker niet uit te sluiten.
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 07:21. |
![]() |
![]() |