![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ik vond de film... | |||
gewoon erg tegenvallen (géén oscars!!!)! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
best meevallen. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 39,62% |
prachtig, spannend, boeiend, hetgeen ik verwachtte,... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Ik heb er niet zo op gewacht, en het interesseert me helemaal niets. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,53% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vond het filmpje nogal simpelkes. Die aanslagen en de haatpraat zijn niet goed te praten, maar de realiteit is genuanceerder dan dat. Debielen en gevaarlijke zotten heb je uiteraard overal, zie maar naar Bush en Krimson. Hier in Brussel zitten de meesten toch maar braaf naar hun iPod te luisteren of aan hun liefje te prutsen, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar met mijn laatste opmerking bedoelde ik niet dat er positieve dingen zouden kunnen voortkomen uit kwaadaardige acties. Ik bedoelde dat wanneer de angst er diep in zit bij de bevolking (wat momenteel zeker het geval is), de maatschappij vatbaarder wordt voor voorstellen en ingrepen die de democratie zelf ondermijnen. Kijk naar de VS, waar na de vernietiging van het WTC de angstige bevolking zonder morren een aantal wetswijzigingen geslikt heeft die de persoonlijke vrijheid verregaand eroderen. Zelfs wanneer hun president nu zonder blikken of blozen zijn veto aanwendt tegen een verbod op foltering is er nog steeds een groot deel van de bevolking die dat zonder protest aanziet. Dezelfde evolutie naar een onvrije maatschappij zou hier kunnen plaatsvinden als Wilders en Co erin slagen om mensen zo ver te krijgen dat ze uit pure angst instemmen met de meest ondemocratische wetswijzigingen en massaal stemmen op extreem rechts. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vanaf 20 jaar beginnen ze minder te luisteren naar de ouderen, maar dan heb je het niet meer over de probleemjongeren, buiten een paar uitzonderingen. Lastige jongeren doen lastig enkel om stoer over te komen. Tegen iemand van de eerste generatie lastig doen is niet stoer, dus daar heb je je oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat hun oplossingen je niet aanstaan, daar kan ik inkomen. Maar heel die groep bekijken als een monolitisch blok met maar één mening en stijl (die van De Winter, waarschijnlijk) is onjuist en nog zonde ook. We hebben alle redelijke krachten nodig om dit boven ons hoofd groeiende probleem op te lossen (en bij het VB zitten zeker ook heel wat redelijke en intelligente mensen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Vanzelfsprekend.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 28 maart 2008 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het lijkt hier wel het verhaaltje van de kip en het ei!
Citaat:
Alleen blijf ik me afvragen waarom er soorten van apartheidssystemen moeten worden ingesteld voor mensen die hier al drie of meer generaties lang wonen. Hebben ze nog steeds geen enkele normale vorm van communicatie gevonden? Wie zijn de "verkozenen"??? Bedoelt Doki de vertegenwoordigers van de frauderende moslimexecutieve, of de verkozen volksvertegenwoordigers? Want in dat laatste geval heb ik ook nog nooit een door mij verkozen volksvertegenwoordiger aan de deur gehad om... om wat te komen zeggen? en nog eentje: volkomen akkoord dat de politie de mogelijkheid niet krijgt om strenger op te treden (door die verkozenen opgelegd), maar zelf heb ik nooit gedacht dat men crimineel mag worden OMDAT de politie toch niet optreedt. Mijn kinderen zijn helemaal niet crimineel geworden omdat de politie niet optreedt. Geldt het dan enkel voor Marokkanen? Zijn er nog zo'n apartheidsvoorstellen? Meer allochtone agenten bijvoorbeeld, omdat ze niet naar de witte rassiesten moeten luisteren? Mag ik dan ook een boete weigeren als zo'n allo-agent mij verbaliseert? Of moet ik me maar leren aanpassen als ik niet emigreer?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt je van deze. De Dhimmie-Doki's zullen dit politiek correcte apartheidsdenken beslist geweldig vinden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moby, dat sommige jongeren niet meer naar hun vader luisteren komt omdat ze daar welbewust toe worden aangezet.
Ik hoorde zelf hoe jongeren door vertegenwoordigers van ware Islam werd voorgehouden dat hun vader zelf niets over Islam wist, en de imam nog veel minder! Als reden werd opgegeven dat hun vaders nu eenmaal nooit gestudeerd hadden en slecht een volksislam kenden, wat niet gelijk was aan ware islam ( idem voor de imam die niet voldoende bekend was met de situatie van jongeren in het Westen) Om die reden werd aan jogeren aangeraden niet bij vader of de imam te komen met vragen of problemen maar( u raad het al!) bij de vertegenwoordigers van ware islam, de salafisten uiteraard! Natuurlijk zat er waarheid in hun standpunt; vaders verwachtingen staan vaak te ver af van de leefwereld van jongeren en dat geldt al zeker voor de imam bij veel Marokkaanse moskees in Vlaanderen. Maar de doelstelling was tegelijkertijd pervers; jongeren werd tegenover ouders een superioriteitsgevoel aangepraat, de oudere generatie in moskees vaak buitenspel gezet en vervangen door jongeren die ware islam natreven en dat is laat ik duidelijk zijn; de Islam met het gezicht wat de Wilders film laat zien! Het gaat dus niet zoals jij stelt' over enkele lastige jongeens' maar over het brainwashen van grote groepen jongeren op getructureerde wijze en hat aanzetten tot afwijzing en soms zelf haat tegenover de samenleving. En in iedere moskee iemand van de overheid? Daar heb ik ervaring mee; je lult mee of wordt getreiterd, bedreigd en staat alleen tegenover een volslagen onwetende linkse kerk! Niet het Vlaams belang maar de ontkenning van deze en andere mechanismen zorgen voor polarisatie hoor, bij het fanatisme van extreem links is het Vlaams belang nog gematigd! Wel spinnen beide partijen in zekere zin garen uit de problemen voor politieke winst. Het zou jammer zijn mocht u de problemen van radicalisering die heel gestructureerd verloopt in menige grootstad magninaliseren! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Wilders dan een filmpje maakt OVER de terreuracties van de MOSLIMS dan is het Wilders zijn schuld dat mensen ondemocratische wetswijzigingen gaan accepteren... yeps. ik begrijp het
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat jij tot het extreem rechtse kamp zou behoren. Grif toegegeven, de integratiepolitiek van de voorbije decennia is compleet mislukt. De specifieke problemen die er zijn, bijvoorbeeld met baldadige jongeren in grote steden, zijn onvoldoende benoemd geweest, misschien inderdaad soms uit schrik om als racist te worden bestempeld. Maar ik zou niet zover wilen gaan om het VB een medaille te geven als verdienstelijke klokkenluider. Hun klokkengelui was en is zo vals als maar kan, en is niet gericht op het oplossen van problemen maar op het stigmatiseren van bevolkingsgroepen. Het is dus niet alleen hun stijl of methode die uren in de wind stinkt, maar ook hun drijfveer en de selectieve inhoud van de dingen die ze onder de aandacht brengen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl Doki moeite heeft met het feit dat extreem-rechts de moslims als één monolytisch blok zien (een beschuldiging die hij niet één keer heeft kunnen hard maken en die dus louter berust op haat en vooroordelen), hebben we hem nog nooit moeite zien hebben met het omgekeerde, nl het afschilderen van 'rechts' als 1 monolytsch blok die met één stem spreekt. Nee, aan die demonisering doet Doki maar al te graag mee. De pot verwijt de ketel dus. Alleen Doki zal nooit schuld bekennen. Nooit zal hij de haat (h)erkennen die hijzelf etaleert tegenover een bevolkingsgroep die niet dezelfde linkse denkbeelden als hij deelt. Hetgeen Doki het VB verwijt, daar schittert hij zelf in, meer nog, daar excelleert hij in. Net als in hypocrisie. Laatst gewijzigd door Online : 28 maart 2008 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel dan voor dat men in de kerken bij de pastoors ook eens wat politieke meetings gaat organizeren.
Als de ene geen scheiding wenst tussen moskee en staat, dan kiest deze atheist voor de Paus van Rome!
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() De extreme reactie van Nederlandse politici, pers en media op het filmpje van Wilders is het beste bewijs dat wilders gelijk heeft. De poco's zijn in de val gelopen die Wilders heeft gespannen: hun dwaze reactie bewijst dat er inderdaad iets serieus mis met de ultra extreemrechtse ideologie die men islam noemt. En wat uiterst verontrustend is, is de dhimmitude van premier Balkenende die zich openlijk voor de nationale en internationale pers als een laffe, bange, blanke dhimmi-man onderworpen heeft aan de islam.....
Laatst gewijzigd door Neptunus : 28 maart 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk stom toeval zijn, maar indien Wilders dit scenario in gedachten had, dan is het wel een super-strateeg! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Farid Zahnoun, alias Farid Abou Anas, hitst moslimjongeren op tégen hun ouders. Ik hoorde hem prediken dat ze hun ouders NIET mochten gehoorzamen als hun ouders hen iets vroegen dat tégen de islam was; in dit geval moesten ze van de salafist Farid Zahnoun ongehoorzaam zijn tegenover hun ouders. Ik hoorde fascist Farid Zahnoun ook prediken dat de straf voor seks van een gehuwde met een ander persoon waarmee men niet is getrouwd, overspel dus, moet gestraft worden met 100 zweepslagen en steniging. Ook een ongehuwd moslimmeisje die een kind krijgt met een ongelovige moet volgens hem 100 zweepslagen krijgen en gestenigd worden. Extremist Farid Zahnoun gebiedt de moslimvrouwen ook om mannelijke dokters en verplegers weg te sturen als ze in een ziekenhuis terecht komen. Het wordt hoog tijd dat tegen deze fascist klacht wordt neergelegd. Jongeren voor islam, de meest intolerante (andere meningen worden niet geduld en éénieder die een mening uit waarmee ze niet akkoord zijn wordt aangepakt, vals belasterd en bedreigd) en meest extreemrechtse organisatie van Antwerpen is een rotte appel die jongeren opruit tégen deze samenleving, die spanningen, conflicten en problemen veroorzaakt en die nu de kiemen zaait voor het geweld van morgen (wat nu al onderhuids gebeurt). Laatst gewijzigd door Neptunus : 28 maart 2008 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |