![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
Bekijk resultaten enquête: Aantal stemmen dat CAP nu zou halen | |||
-20.000 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 83,33% |
20.000 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
+20.000 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Parlementslid
|
![]() Hier misschien ja, maar het klopt toch dat jij jouw Vlaamse punt regelmatig aankaart?
Citaat:
Herwig Jorissen is mee (of hoofd?) verantwoordelijke voor de splitsing van de metaalbond, was tegen de acties wellicht om zijn eigen machtspositie uit te bouwen (jullie zijn niets zonder de metaal, en de metaal dat ben ik - iets wat als dit de bedoeling was totaal verkeerd uitgepakt moet hebben), heeft btw ook een extreemrechts verleden maar dat behoort wel degelijk tot het verleden. Den tip is nu lid van de SP.a. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door FallenByTheHand : 25 juni 2008 om 22:52. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de VVB pleit voor solidariteit tussen Vlaanderen en Wallonië. Zouden we even de nietszeggende holle oneliners achterwege kunnen laten, en over concrete zaken kunnen spreken? ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zucht: Jorissen is de baas van ABVV-Metaal (de vlaamse sectie) : het ging hier over wat er leeft in de vakbond rond de communautaire kwestie Dat was dus geen nietszeggende oneliner maar een concretisering van de context. ( Overigens: ik vermoed dat je VBO bedoelt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is overigens opvallend dat kapitalisten en de pvda 1 belangrijk punt gemeen hebben: het ten alle kosten willen behouden van de federale sociale zekerheid. Voor degenen die niet weten waar ik het over heb: in "Visie" van 20 juni (helaas bij mij al op het containerpark beland) stond hieromtrent een zéér interessant artikel.
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ik misbegrepen ben
Ik bedoelde niet letterlijk dat de PvdA allianties/kartels/... gaat vormen met de rest vn kleinlinks, ik bedoelde enkel dat ze meer en meer aanvaard worden en niet meer als sectair aanzien worden en gezien het feit dat CAP een mislukking is geworden én de PvdA toch nogal fel groeit dat de meeste kleinlinks stemmers de PvdA zullen verkiezen. Om toch een echt linkse stem in het parlement te krijgen. Srr vr misverstand |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zouden twee verschillende systemen nog een beetje papierwerk meer met zich meebrengen. Dat ziet VBO natuurlijk ook niet zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hear hear
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Laatst gewijzigd door FallenByTheHand : 30 juni 2008 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Sterker nog: ik heb een nieuwe handtekeningleverancier.
![]()
![]() |
![]() |