![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs dat zal niet helpen, soms controleren ze heel partieel. belastingen kunnen ten allen tijde drie jaar terug controleren, bij een geschil 5 jaar ... daar moet je rekening mee houden. en ik moet zeggen, ik heb de indruk dat ze met tax-on-web wel meer personeel vrij krijgen om te controleren (de controles komen dichter bij het aanslagjaar, en ik heb de laatste 6 jaar al steevast een controle gehad ... (nu ik duik door het bewijzen van beroepskosten wel onder de 30% soms onder de 20% gemiddelde aanslagvoet, t zal daar mss ook wel mee te maken hebben) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Taux moyen, zie ik op 2de blad laatste regel. Bij mij iets boven de 30 en mijn vrouw ook; maar haar voet is iets kleiner/lager. Als je boven de 30 blijft, minder kans op controle? Heb nog maar zelden controle gehad. Wel eens simpele dingen zoals kilometerstand kunnen bewijzen. Laatst gewijzigd door azert : 27 juni 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je afwijkt (kosten gaan ineens omhoog of zo) zeker controle maar sowieso als je je beroepskosten bewijst heb je sowieso meer kans op controle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ze moeten inderdaad tijd over hebben. Ik had een vraagje omdat mijn vrouw een fiche niet ontvangen had, ik bel... en tot mijn verbazing meteen een vriendelijke vrouw aan de lijn (ik d8, zal altijd bezet zijn) maar vliegensvlug had ze alle gegevens op de computer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Je verwacht geen antwoord als je ze opbelt, of een oude vermoeide stem en een computer die nog opgestart moet worden met windows 3.1 (allee, ik toch in Franstalig België); maar nee hoor. Moderne dienstverlening. Zelfs een keer gebeld omdat men mijn beroepskosten over het hoofd gezien had en dan ook snel een telefonische rechtzetting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enfin, ik weet niet of 'm zo fier was maar ik heb wel bewezen dat ik niet helemaal waardeloos ben (= iets waaraan hij de laatste tijd toch begon te twijfelen, denk ik). Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 juni 2008 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Einde mei binnen gedaan,en zal een ferme duit moeten betalen
![]()
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er niet op gevraagd, dus moeten ze niet verwachten dat ik sta te springen om dit te regelen. ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Ik maak altijd de oefening zelf en laat dan alles controleren door de boekhouder. Die doet dat "gratis", samen met de aangifte in de vennootschapsbelasting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() die van ons moeder just gedaan
straks die van mijzelf afwerken ze gaat 'onder voorbehoud' 1300 terugtrekken ipv de 800 waar ze eigenlijk recht op heeft ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 juni 2008 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Gisteren gaan afgeven, ik ga dus goe terugtrekken.
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs nog niet aan beginnen denken.
Doe die altijd pas binnen op het ogenblik dat ze klagen hem niet te hebben ontvangen. Na de eerste aanmanning tot binnenbrengen van je aangifte, moet je immers nog geen boete of toeslag betalen en zo ben ik zeker geen 2keer op 1 jaar een betalingsopdracht van de staat te ontvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het niet direct aan hem durft te vragen, vraag het aan zijn vrienden en collega's, die kunnen je direct vertellen hoe hijje afschilderd tegenover hen. Maar de meeste vaders zijn wel zeer fier en trots op hun dochters en dulden geen ongeschikte manspersoon in hun buurt. Moest hij je waardeloos vinden, dan zou je zelfs nog niet eens mogen weten dat hij zelf problemen heeft met het invullen van zijn belastingen, maar hij is zelfs niet bang dat jij hem minder gaat waarderen en respecteren omdat jij dat beter kan. Hij heeft dus heel veel respect, vertrouwen en vaderliefde voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() ik heb die fiche van mijn werkgever niet eens gekregen
![]() Kan ik nu dat ding invullen? Nee toch. ![]() Blij dat ik daar weg ben. Altijd gedoe. |
![]() |
![]() |