Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2008, 11:21   #41
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurasko Bekijk bericht
ooit eens gedacht aan het feit dat het merendeel van de maatschappij niet denkt zoals jij?
De meeste willen wel degelijk een halt toeroepen aan de islam maar ze hebben wel ergens postjes te verdedigen voor hun kinderen die te dom zijn voor in de prive te werken. Ik heb het gezien om te lachen hoe ze aan een politieke job geraken in een kabinet. Vandaar dat ze hoopten dat de nva en cd env aktie gingen ondernemen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 13:10   #42
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Inderdaad.... het VB haalt nationaal nog geen 15% van de stemmen...
Dus 85% staat niet achter het gedachtengoed....

Of moeten we nog maar eens (intussen al een keer of twintig) op de volgende verkiezingen wachten???

Ik zeg U: volgende keer is het VB er weer niet bij!!!
Denkt u nu echt dat iedereen die zich vragen stelt bij de opkomst van radicale godsdiensten op het VB stemt ?
Als we dan de resultaten van extreem links gaat bekijken, dien ik tot de uitermate kortzichtige conclusie te komen dat er blijkbaar nog veel minder mensen achter uw gedachtengoed staan.

Laatst gewijzigd door Wimpeus : 12 augustus 2008 om 13:12.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 13:23   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurasko Bekijk bericht
ooit eens gedacht aan het feit dat het merendeel van de maatschappij niet denkt zoals jij?
Al aan gedacht ja!
En toen dacht ik erbij dat je eerst al diegenen die van het systeem leven en profiteren niet naar hun mening moet vragen bij dat soort statistieken en dat ik in de omgang met andere mensen, van welk niveau of milieu ook, tot de vaststelling kwam dat het merendeel wel dacht zoals ik!
Raar hé! Het is niet omdat we in onze gemanipuleerde media andere geluiden horen over "wat de mensen denken" volgens hen, dat we het nog moeten geloven ook!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 14:26   #44
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Denkt u nu echt dat iedereen die zich vragen stelt bij de opkomst van radicale godsdiensten op het VB stemt ?
Als we dan de resultaten van extreem links gaat bekijken, dien ik tot de uitermate kortzichtige conclusie te komen dat er blijkbaar nog veel minder mensen achter uw gedachtengoed staan.

'volledig' ontbrak..... slecht weinig mensen staan volledig achter de VB standpunten! 85% staat daar niet achter....

Nee ik ben niet extreem links!

Ik zoek naar realistische oplossingen voor problemen van deze tijd!

realisme= begrijpen dat de Westerse wereld niet meer de alleenheerser is zaols het 25jaar geleden nog wel was!
Aanpassen aan een wereld met andere culturen is een noodzaak!
Aanpassen of verdwijnen..... nummeriek zijn we te zwak om onze wil overal op te dringen.
Zelfs een machtige natie als de VS slaagt er nog maar amper in in Irak...
Veel meer kunnen ze niet meer hebben.....
De westerling is niet meer bereid z'n leven op te offeren... dus kan het beter via diplomatieke weg en die gaat met geven en nemen!

Ook in Vlaanderen..... geven en nemen! Zich aanpassen, zowel allochtonen als autochtonen...
Mijn land, mijn grond, mijn vaderland zijn voorbijgestreefde begrippen!
Een Mo hier geboren is net zo veel Vlaming als Phillipe De Winter....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 14:30.
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 14:27   #45
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Al aan gedacht ja!
En toen dacht ik erbij dat je eerst al diegenen die van het systeem leven en profiteren niet naar hun mening moet vragen bij dat soort statistieken en dat ik in de omgang met andere mensen, van welk niveau of milieu ook, tot de vaststelling kwam dat het merendeel wel dacht zoals ik!
Raar hé! Het is niet omdat we in onze gemanipuleerde media andere geluiden horen over "wat de mensen denken" volgens hen, dat we het nog moeten geloven ook!
Inderdaad ons denken is vrij. Als ik met de mensen praat zijn er vele die bang zijn van de pocos. Ze hebben bang racist te worden uitgemaakt ook al zijn de racisten de islammieten. De aanhangers van Mo de pedo. Ik zeg hen dat ze gerust voor hun mening mogen uitkomen immers de aanhangers van mo de pedo doen dat ook zoals het roepen van hoer en bedek je. De grootste angst van de autochtone is dus dat de poco hen zal straffen voor hun mening over die haatdragende religie de islam. Vandaar dat we de pocos de zwarten van nu de collaborateurs van de islam moeten stoppen.
Oud 12 augustus 2008, 14:33   #46
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Inderdaad ons denken is vrij. Als ik met de mensen praat zijn er vele die bang zijn van de pocos. Ze hebben bang racist te worden uitgemaakt ook al zijn de racisten de islammieten. De aanhangers van Mo de pedo. Ik zeg hen dat ze gerust voor hun mening mogen uitkomen immers de aanhangers van mo de pedo doen dat ook zoals het roepen van hoer en bedek je. De grootste angst van de autochtone is dus dat de poco hen zal straffen voor hun mening over die haatdragende religie de islam. Vandaar dat we de pocos de zwarten van nu de collaborateurs van de islam moeten stoppen.
'Mo de pedo' dit is natuurlijk makkelijk vanachter je computertje....

Weinig respectvol!

Zeg veel over Uw niveau!!!

Waarschijnlijk is sex voor U ook met Uw broek naar beneden achter Uw computertje... anders kan je niet ZOOOOOOOO gefrustreerd zijn!!!
Oud 12 augustus 2008, 19:49   #47
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Weinig respectvol!

Waarschijnlijk is sex voor U ook met Uw broek naar beneden achter Uw computertje... anders kan je niet ZOOOOOOOO gefrustreerd zijn!!!
ahahahahaha mijn ventje bevredigt mij genoeg ahahahahaa ik heb geen pc nodig bah! Nog meer zulke domme beledigingen? Dat zegt alles over uw niveau Ja de doorsnee poco met zijn rug tegen de muur, de waarheid doet pijn he

Mo is een veroveraar en een oorlogszuchtige pedo die geen zelfbeheersing heeft en vrouwen onderdrukt. Er zijn natuurlijk mensen die daar op geilen he ...rara
Oud 12 augustus 2008, 21:03   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Weinig respectvol!

Ongeloofelijk!!!!!
Respect vragen voor een pedofiel.
Ik dacht alles al gezien te hebben maar dit slaat wel alles.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 21:12   #49
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ongeloofelijk!!!!!
De seksuele relatie van de 54-jarige Mohammed, islamitisch profeet met de wellicht negenjarige Aïsja, als een van zijn echtgenoten. De stricte definitie dat er seksuele handelingen worden verricht vóór de geslachtsrijpheid maakt dat dit huwelijk niet pedofiel is; alle bronnen maken melding dat dit huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche van Aïsja. Reden voor het huwelijk was dat Mohammed de banden met Aïsja's vader Aboe Bakr, een van zijn belangrijkste volgelingen, wilde aanhalen en bezegelen.

Dus dit is allemaal voor discutie vatbaar.....

Daar verdoen jullie je tijd dus mee... muggeziften over een oud boek!

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 21:14.
Oud 12 augustus 2008, 21:20   #50
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ongeloofelijk!!!!!
ahahahahahahaah die is grappig
Oud 12 augustus 2008, 21:22   #51
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
De seksuele relatie van de 54-jarige Mohammed, islamitisch profeet met de wellicht negenjarige Aïsja, als een van zijn echtgenoten. De stricte definitie dat er seksuele handelingen worden verricht vóór de geslachtsrijpheid maakt dat dit huwelijk niet pedofiel is; alle bronnen maken melding dat dit huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche van Aïsja. Reden voor het huwelijk was dat Mohammed de banden met Aïsja's vader Aboe Bakr, een van zijn belangrijkste volgelingen, wilde aanhalen en bezegelen.

Neen de moslims verdoen hun tijd ermee om ons hun wil en hun valse mo de pedo op te dringen met ideetjes van het meest achterlijke niveau.

Toch leuk dat u toegeeft dat het belachelijk is van de islammieten om een oud boek voor werkelijkheid te nemen en bovendien ht ons op te dringen. Stem daarom tegen halal en onderdrukking en voor de vrijheid van alle vrouwen en hun nakomelingen.

Trouwens vele moslims nemen die negen jaar voor waarheid en die meisjes maar afzien ocharme.

Laatst gewijzigd door shaddy : 12 augustus 2008 om 21:24.
Oud 12 augustus 2008, 21:30   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
, Dus dit is allemaal voor discutie vatbaar.....
Niets vatbaar voor discussie.
Als je als volwassene gaat rotzooien met een kind van negen jaar ben je een walgelijke pedofiel.....punt!!!!
Oud 12 augustus 2008, 21:33   #53
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je als volwassene gaat rotzooien met een kind van negen jaar ben je een walgelijke pedofiel.....punt!!!!
Inderdaad ! Wat het vooral walgelijk maakt is dat hun religie de islam het goedkeurt, en dat de volgelingen van mo blij zijn dat ze het kind mogen "neuken".
Oud 12 augustus 2008, 21:40   #54
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest je nu iets beter zijn in begrijpend lezen......

Komaan lees de posting nog eens! Zet uw aandacht op dat was in het rood staat, vet of onderlijnd is!

Middelbare school niet afgemaakt???
Oud 12 augustus 2008, 21:42   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

als volgens jou alle bronnen melding maken dat het huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche (?) van Aisja, wil je dan die bronnen er eens bijzetten?

Ik ken enkel ahadith die vermelden dat het huwelijk geconsummeerd werd toen Aisha negen was geworden en toen ze van de schommel werd gehaald door haar moeder. Bovendien mocht Aisha nog na het consummeren van haar huwelijk met poppen spelen, iets dat verboden was voor meisjes die reeds menstrueerden. Ook dat staat in de sahih ahadith.

Dus als jij bronnen hebt die iets anders vermelden, dan zou ik ze graag zien.

Trouwens: zelfs al had het negenjarige meisje reeds haar regels, dan nog blijft ze slechts negen jaar en nog niet geschikt als sexuele partner.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2008 om 21:42.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 22:02   #56
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als volgens jou alle bronnen melding maken dat het huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche (?) van Aisja, wil je dan die bronnen er eens bijzetten?

Ik ken enkel ahadith die vermelden dat het huwelijk geconsummeerd werd toen Aisha negen was geworden en toen ze van de schommel werd gehaald door haar moeder. Bovendien mocht Aisha nog na het consummeren van haar huwelijk met poppen spelen, iets dat verboden was voor meisjes die reeds menstrueerden. Ook dat staat in de sahih ahadith.

Dus als jij bronnen hebt die iets anders vermelden, dan zou ik ze graag zien.

Trouwens: zelfs al had het negenjarige meisje reeds haar regels, dan nog blijft ze slechts negen jaar en nog niet geschikt als sexuele partner.
Hierin moet ik je gelijk geven....

Maar in die tijd waren er blijkbaar andere normen en waarden dan nu...
Idem voor onze cultuur:
In het oude Athene was het gebruikelijk dat volwassen mannen en adolescente jongens seksuele handelingen met elkaar verrichtten.
(zijn alle Grieken nu pedo's?)

De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor...
(leven wij nu in een pedo-maatschappij?)

Turkije is bezig met het her-beoordelen van de hadith, omdat vele hadith's in strijd zijn met de Koran. Theologen aan de Universiteit van Ankara bereiden een boek voor waarin de radicale hadith's die in de loop van de eeuwen erin zijn geslopen eruit te filteren....

Kan jij recente bronnen vinden van Imans die pedofilie goedkeuren?
of zeuren we over een oud boek?
Oud 12 augustus 2008, 22:20   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het oude Athene was het gebruikelijk dat volwassen mannen en adolescente jongens seksuele handelingen met elkaar verrichtten.
(zijn alle Grieken nu pedo's?)
Wij zeggen toch niet dat alle moslims pedo's zijn.
Maar dat MO een pedo was staat vast.
Oud 12 augustus 2008, 22:40   #58
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij zeggen toch niet dat alle moslims pedo's zijn.
Maar dat MO een pedo was staat vast.
Niks staat 'vast'....

Maar waarom de vermelding 'volgelingen van MO de pedo'??

Leopold II was ook een notoir pedofiel..... zijn wij nu ook volgelingen van een pedo?????

Zijn er nu Imans die pedofilie goedkeuren?? ZO JA WELKE DAN BRONNEN??
Ken jij Moslims die pedofilie goedkeuren?
Is pedofilie algemeen aanvaard in de Moslimwereld?

Dus wat zitten jullie nu te zeuren???

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 22:41.
Oud 12 augustus 2008, 23:40   #59
Eurasko
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Al aan gedacht ja!

Dus als ik het even moete samenvatten is iedereen tegen vreemdelingen maar houdt iedereen dat voor zich uit angst zijn baan te verliezen bij de overheid,waar het merendeel van de bevolking werkt?
Eurasko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 08:57   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor...
(leven wij nu in een pedo-maatschappij?)
lagere straffen dan wat?

Citaat:
Turkije is bezig met het her-beoordelen van de hadith, omdat vele hadith's in strijd zijn met de Koran. Theologen aan de Universiteit van Ankara bereiden een boek voor waarin de radicale hadith's die in de loop van de eeuwen erin zijn geslopen eruit te filteren....
goed zo.

Citaat:
Kan jij recente bronnen vinden van Imans die pedofilie goedkeuren?
of zeuren we over een oud boek?
Ze noemen het geen pedofilie. Maar vb. in Iran staat in de wet dat huwelijken met kinderen vanaf negen jaar zijn toegestaan (in navolging van Mo): het is niet omdat ge een kat een koe noemt dat het geen kat is. Oude mannen die een kind van negen huwen zijn pedofielen. Negenjarige kinderen zijn niet volgroeid, of je het nu een huwelijk noemt of niet.

Heb je toevallig die fotoreportage gemist?

Kindbruidjes in Afghanistan

Extra probleem is dat deze gebruiken ook langzaam hier bij ons binnensijpelen. Waar (zeker in ned + belgie) kerkelijke huwelijken niet mogen worden afgesloten zonder een voorafgaand burgerlijk huwelijk, blijken de imams deze wet vierkant aan hun laars te lappen.
Op die manier is het best mogelijk om nichtje nr. 12 op islamitische wijze uit te huwelijken op een leeftijd waar volgens onze wetten sprake is van pedofilie. Officieel zal ze dan wel als "dochter" geregistreerd staan zodat papa ook nog kindergeld kan krijgen.

Voorbeeldje hiervan uit Engeland

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2008 om 09:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be