![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() De meeste willen wel degelijk een halt toeroepen aan de islam maar ze hebben wel ergens postjes te verdedigen voor hun kinderen die te dom zijn voor in de prive te werken. Ik heb het gezien om te lachen hoe ze aan een politieke job geraken in een kabinet. Vandaar dat ze hoopten dat de nva en cd env aktie gingen ondernemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als we dan de resultaten van extreem links gaat bekijken, dien ik tot de uitermate kortzichtige conclusie te komen dat er blijkbaar nog veel minder mensen achter uw gedachtengoed staan. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 12 augustus 2008 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen dacht ik erbij dat je eerst al diegenen die van het systeem leven en profiteren niet naar hun mening moet vragen bij dat soort statistieken en dat ik in de omgang met andere mensen, van welk niveau of milieu ook, tot de vaststelling kwam dat het merendeel wel dacht zoals ik! Raar hé! Het is niet omdat we in onze gemanipuleerde media andere geluiden horen over "wat de mensen denken" volgens hen, dat we het nog moeten geloven ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'volledig' ontbrak..... slecht weinig mensen staan volledig achter de VB standpunten! 85% staat daar niet achter.... Nee ik ben niet extreem links! Ik zoek naar realistische oplossingen voor problemen van deze tijd! realisme= begrijpen dat de Westerse wereld niet meer de alleenheerser is zaols het 25jaar geleden nog wel was! Aanpassen aan een wereld met andere culturen is een noodzaak! Aanpassen of verdwijnen..... nummeriek zijn we te zwak om onze wil overal op te dringen. Zelfs een machtige natie als de VS slaagt er nog maar amper in in Irak... Veel meer kunnen ze niet meer hebben..... De westerling is niet meer bereid z'n leven op te offeren... dus kan het beter via diplomatieke weg en die gaat met geven en nemen! Ook in Vlaanderen..... geven en nemen! Zich aanpassen, zowel allochtonen als autochtonen... Mijn land, mijn grond, mijn vaderland zijn voorbijgestreefde begrippen! Een Mo hier geboren is net zo veel Vlaming als Phillipe De Winter.... Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weinig respectvol! Zeg veel over Uw niveau!!! Waarschijnlijk is sex voor U ook met Uw broek naar beneden achter Uw computertje... anders kan je niet ZOOOOOOOO gefrustreerd zijn!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mo is een veroveraar en een oorlogszuchtige pedo die geen zelfbeheersing heeft en vrouwen onderdrukt. Er zijn natuurlijk mensen die daar op geilen he ...rara ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dit is allemaal voor discutie vatbaar..... Daar verdoen jullie je tijd dus mee... muggeziften over een oud boek! Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch leuk dat u toegeeft dat het belachelijk is van de islammieten om een oud boek voor werkelijkheid te nemen en bovendien ht ons op te dringen. Stem daarom tegen halal en onderdrukking en voor de vrijheid van alle vrouwen en hun nakomelingen. Trouwens vele moslims nemen die negen jaar voor waarheid en die meisjes maar afzien ocharme. Laatst gewijzigd door shaddy : 12 augustus 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Inderdaad ! Wat het vooral walgelijk maakt is dat hun religie de islam het goedkeurt, en dat de volgelingen van mo blij zijn dat ze het kind mogen "neuken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan lees de posting nog eens! Zet uw aandacht op dat was in het rood staat, vet of onderlijnd is! Middelbare school niet afgemaakt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken enkel ahadith die vermelden dat het huwelijk geconsummeerd werd toen Aisha negen was geworden en toen ze van de schommel werd gehaald door haar moeder. Bovendien mocht Aisha nog na het consummeren van haar huwelijk met poppen spelen, iets dat verboden was voor meisjes die reeds menstrueerden. Ook dat staat in de sahih ahadith. Dus als jij bronnen hebt die iets anders vermelden, dan zou ik ze graag zien. Trouwens: zelfs al had het negenjarige meisje reeds haar regels, dan nog blijft ze slechts negen jaar en nog niet geschikt als sexuele partner.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2008 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in die tijd waren er blijkbaar andere normen en waarden dan nu... Idem voor onze cultuur: In het oude Athene was het gebruikelijk dat volwassen mannen en adolescente jongens seksuele handelingen met elkaar verrichtten. (zijn alle Grieken nu pedo's?) De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor... (leven wij nu in een pedo-maatschappij?) Turkije is bezig met het her-beoordelen van de hadith, omdat vele hadith's in strijd zijn met de Koran. Theologen aan de Universiteit van Ankara bereiden een boek voor waarin de radicale hadith's die in de loop van de eeuwen erin zijn geslopen eruit te filteren.... Kan jij recente bronnen vinden van Imans die pedofilie goedkeuren? of zeuren we over een oud boek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom de vermelding 'volgelingen van MO de pedo'?? Leopold II was ook een notoir pedofiel..... zijn wij nu ook volgelingen van een pedo????? Zijn er nu Imans die pedofilie goedkeuren?? ZO JA WELKE DAN BRONNEN?? Ken jij Moslims die pedofilie goedkeuren? Is pedofilie algemeen aanvaard in de Moslimwereld? Dus wat zitten jullie nu te zeuren??? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 12 augustus 2008 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus als ik het even moete samenvatten is iedereen tegen vreemdelingen maar houdt iedereen dat voor zich uit angst zijn baan te verliezen bij de overheid,waar het merendeel van de bevolking werkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je toevallig die fotoreportage gemist? Kindbruidjes in Afghanistan Extra probleem is dat deze gebruiken ook langzaam hier bij ons binnensijpelen. Waar (zeker in ned + belgie) kerkelijke huwelijken niet mogen worden afgesloten zonder een voorafgaand burgerlijk huwelijk, blijken de imams deze wet vierkant aan hun laars te lappen. Op die manier is het best mogelijk om nichtje nr. 12 op islamitische wijze uit te huwelijken op een leeftijd waar volgens onze wetten sprake is van pedofilie. Officieel zal ze dan wel als "dochter" geregistreerd staan zodat papa ook nog kindergeld kan krijgen. Voorbeeldje hiervan uit Engeland
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2008 om 09:09. |
|||
![]() |
![]() |