Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 19:26   #41
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het blok doet dat al jaren
Correctie : het blok heeft al jaren militanten die zich met man en macht voor de partij inzetten.
Oud 26 augustus 2008, 19:31   #42
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar moet de linkse systeempers nu echt héél laag gaan om nog munitie te vinden in hun smerige oorlog tegen het VB.
Diene post Hallebarde is zoooooo grappig. Door welke man (of hond) ben jij gebeten ? Waar is jouw gevoel voor humor naar toe?

Is het dan toch waar dat VBers niet (meer) kunnen lachen ?
Oud 26 augustus 2008, 19:41   #43
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

't Is moeilijk om in het huidige politieke circus nog veel humor te zien ...
Als je al jaaaaren dezelfde clowns bezig ziet ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 20:26   #44
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
SEN-SA-TIE !! SEN-SA-TIE !! KOMT ALLEN ZIEN ! SEN-SA-TIE !!
Na j�*�*�*ren intensch speurneuzenwerk, is komen vastgesteld te zijn geworden, dat eenen valschen snoodaard, onder verscheidene vermommingen waaronder zelfsch zijn bloedeigen naam, de bevolking van de Belgische Natie heeft aangezet, opgeklopt en aangespoord, ja zelfsch ten deele heeft verplicht tot vuile streeken en verwerpelijke daaden, gelijk foert zeggen tegen den Kooning en Vlaams klappen in het openbaar, in benden en des nachts.
Den misdoener heeft schrijfwerk allerhande aan de serieuze gazetten gestuurd, en deezen om den vinger weeten te winden, zoodat zij de vuiligheid op hunne perschen hebben gedruckt.
Alzoo werd het land in wreed gevaar gebracht, en is het duidelijk geworden dat alle zoogenaamde persoonen die hunne smeerige geschriften naar gazetten en foorums sturen, in feite één en denzelfden misdaadiger zijn.
Ik bent er nòg niet goedt van.
’t Is een groot geluck dat de mannen van den Ghumo zoo nu en bijwijlen eens een wreed geheim weeten te ontdecken door hun onverdrooten inzet in den pruimentijd, en dat zij middels hunnen heldhaftigen strijdt teegen den vijand, het land kunnen vrijwaaren van den ondergang.
Ende ik denck te weeten dat ook de getallenrijke stemmen die het Vlaamsch Belang heeft gehaald in den loop der jaaren eveneens door enen en denzelfden persoon geleeverd werden. Sssst! Wordt pas volgenden week in de weektijdinghe Humo wereldkondig gemaakt...
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 07:45   #45
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Bedoel je dit distel in dat topic waarvan je een link geeft :

?

Werkelijke uitslag kamer 2007

CD&V/N-VA 29,6%
Vlaams Belang 19%
sp.a-spirit 16,3%
Open Vld 18,8%
Groen! 6,3%
Lijst Dedecker 6,5%
Overige 3,5%
Kijk eens aan, een echte belg die alleen maar leest wat hij wilt lezen. Nu val ik helemaal van mijn stoel se.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 07:46   #46
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het blok doet dat al jaren
Net als de andere partijen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 27 augustus 2008, 07:59   #47
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anakin Bekijk bericht
Correctie : het blok heeft al jaren militanten die zich met man en macht voor de partij inzetten.
Hebben die ook 30 aliassen?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 08:04   #48
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Hebben die ook 30 aliassen?
De meeste Bubbels wel
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 08:07   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De meeste Bubbels wel
Die staan bij mijn weten niet wekelijks in humo o.i.d. met lezersbrieven.
Oud 27 augustus 2008, 08:12   #50
Grinderman
Vreemdeling

Grinderman's schermafbeelding

Standaard

Heb het artikel volledig gelezen en het lijkt me goed onderbouwd en duidelijk dat de mannen van de humo zeker zijn van hun stuk (om mogelijke rechtszaken zeker te kunnen winnen).

Het verwondert me in elk geval totaal niet. Ideale manier om een maatschappij nog meer te verzuren dan ze al is.
Grinderman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 08:13   #51
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die staan bij mijn weten niet wekelijks in humo o.i.d. met lezersbrieven.
den Bruno staat er anders genoeg in, zij het wel steeds onder zijn eigen naam... of zit die ondertusen al bij BAB, BIB, BOB, BYB of BEB ?
Ge gaat hier toch niet beweren dat den humo een vlaamsgezind magazine is?

enfin.. ik vond het wel een goed 'artikel', maar ze vestigden naar mijn mening iets te erg op het 'Vlaams Belang' ipv het probleem aan te kaarten... op de voorpagina stond de VB-vlag met daarop zo'n slogan...

VB-bashing
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 27 augustus 2008 om 08:14.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 08:17   #52
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
den Bruno staat er anders genoeg in, zij het wel steeds onder zijn eigen naam... of zit die ondertusen al bij BAB, BIB, BOB, BYB of BEB ?
Ge gaat hier toch niet beweren dat den humo een vlaamsgezind magazine is?
Ik ben geen Humo-lezer, tenzij in de wachtkamer bij de dokter.

Citaat:
enfin.. ik vond het wel een goed 'artikel', maar ze vestigden naar mijn mening iets te erg op het 'Vlaams Belang' ipv het probleem aan te kaarten... op de voorpagina stond de VB-vlag met daarop zo'n slogan...

VB-bashing
Het is vooral een artikel met weinig inhoud, veel amusementswaarde.
Oud 27 augustus 2008, 08:18   #53
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, een echte belg die alleen maar leest wat hij wilt lezen. Nu val ik helemaal van mijn stoel se.
Pas op met uw staartbeen !

Ik neem aan dat het antwoord dus "Nee" was. Je moet durven "nee" zeggen in 't leven. Zo moeilijk is dat niet.
Oud 27 augustus 2008, 08:44   #54
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Net als de andere partijen.
Mijn beste Distel... ge hebt gelijk. Maar het toppunt is dat die kranten die dat in het nieuws brengen zelf niet vies zijn van manipulatie. Vandaag bracht zelfs De Standaard hierover een bericht.

Laten we nu eens de manipulatie nagaan bij De Standaard. Sedert enkele jaren hebben ze een forum waarop iedereen(?) zijn berichten kan zetten. Dat is al niet correct. Uw bericht moet eerst passeren langs de censuur. Uit die gecensureerde brieven wordt dan een selectie gemaakt die in ‘Lezersbrieven’ van De Standaard gezet wordt. Als er in ‘politiek-correcte’ materies 997 brieven tegen zijn en 3 voor, dan zullen die 3 ALLEMAAL gepubliceerd worden en misschien 1 of 2 van die andere…op voorwaarde dat ze niet teveel tegen zijn.

Bij het ontstaan van dit forum merkte ik eveneens op dat bestaande berichten nadien uitgezuiverd werden, kwestie van het nageslacht geen ‘verkeerd’ idee te geven over de relatieve aantallen van pro en contra.

Conclusie: het zijn zeker niet onze kranten die moeten overlopen van verontwaardiging over de manipulatie bij de media….En dan hebben we het nog niet over radio, TV…
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 09:14   #55
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grinderman Bekijk bericht
Heb het artikel volledig gelezen en het lijkt me goed onderbouwd en duidelijk dat de mannen van de humo zeker zijn van hun stuk (om mogelijke rechtszaken zeker te kunnen winnen).

Het verwondert me in elk geval totaal niet. Ideale manier om een maatschappij nog meer te verzuren dan ze al is.
En manipulatie en brainwashing in Belgie wordt dan ineens wereldnieuws.
Alsof Belgie niet de meetkundige plaats van brainwashing is. Alsof de vrt geen regimezender is...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 09:29   #56
lollysticky
Minister

Standaard

Citaat:
Het is vooral een artikel met weinig inhoud, veel amusementswaarde.
Ik ben wel een humo-lezer.. int bad zo... brains op 0 !
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
Oud 27 augustus 2008, 09:36   #57
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
Ik ben wel een humo-lezer.. int bad zo... brains op 0 !
Met die inkt van de Humo die zo gemakkelijk lost moet dat achteraf wellicht geen mooi zicht zijn?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 10:00   #58
lollysticky
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Met die inkt van de Humo die zo gemakkelijk lost moet dat achteraf wellicht geen mooi zicht zijn?
ja kmoet zeggen dat de kwaliteit wel gedaald is
de bladeren 'absorberen' ook te veel waterdamp!
tboekje weegt zwaarder als ik uit bad kom
Oud 27 augustus 2008, 10:12   #59
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Pas op met uw staartbeen !

Ik neem aan dat het antwoord dus "Nee" was. Je moet durven "nee" zeggen in 't leven. Zo moeilijk is dat niet.
Kijk maar naar La Wallonie.
Oud 27 augustus 2008, 10:14   #60
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Mijn beste Distel... ge hebt gelijk. Maar het toppunt is dat die kranten die dat in het nieuws brengen zelf niet vies zijn van manipulatie. Vandaag bracht zelfs De Standaard hierover een bericht.

Laten we nu eens de manipulatie nagaan bij De Standaard. Sedert enkele jaren hebben ze een forum waarop iedereen(?) zijn berichten kan zetten. Dat is al niet correct. Uw bericht moet eerst passeren langs de censuur. Uit die gecensureerde brieven wordt dan een selectie gemaakt die in ‘Lezersbrieven’ van De Standaard gezet wordt. Als er in ‘politiek-correcte’ materies 997 brieven tegen zijn en 3 voor, dan zullen die 3 ALLEMAAL gepubliceerd worden en misschien 1 of 2 van die andere…op voorwaarde dat ze niet teveel tegen zijn.

Bij het ontstaan van dit forum merkte ik eveneens op dat bestaande berichten nadien uitgezuiverd werden, kwestie van het nageslacht geen ‘verkeerd’ idee te geven over de relatieve aantallen van pro en contra.

Conclusie: het zijn zeker niet onze kranten die moeten overlopen van verontwaardiging over de manipulatie bij de media….En dan hebben we het nog niet over radio, TV…
Klopt. Ik heb nog - kort - als freelance journalist gewerkt. Men heeft mij toen zelfs op de man af gevraagd om artikels te manipuleren zodat ze in bepaalde opzichten wat positiever zouden uitvallen. Het hoeft niet gezegd dat ik mijn medewerking toen meteen beëindigd heb en sindsdien overgestapt ben naar een andere sector.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be