![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat je niet moet doen is rechts naast een rechtsafslaande camion rijden. Als ik niet weet wat de bestuurder gaat doen blijk ik er achter, of ik blijf er voor zorg er voor dat de bestuurder mij ziet en dwing hem achter mij te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Mogen voetgangers op de autostrade wandelen ? Mogen fietsers op de autostrade fietsen ? Mogen auto's op het fietspad of het voetpad rijden ? In al deze gevallen : NEE. Fietsers mogen OOK niet op het voetpad rijden, mochten ze dat wel, zou het een fietspad zijn, en dan mogen de voetgangers daar niet lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stel je voor dat we nu nog allemaal met paard en kar zouden rijden!
dan reclameren ze nu over de benzinestankt! Woon maar eens langs de karrostrade met al die mest!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig zouden er dan ook nog een flink pak kamelen rondstappen. Stinkt dat ook zo, kamelemest ? Naar het schijnt gebruiken de bedouïnen dat voor hun schafpot op te koken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ha! maar dat zou dan weer energiebesparend kunnen zijn... alleen, wat gaat Mieke vogels dan zeggen over al die rookpluimpjes op al die terrassen en in al die tuinen? Nu mogen we zelfs geen takske meer opstoken, laat staan elke dag een paar kamelenkeutels.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Ik passeer iedere dag langs het astridplein, en inderdaad, dat plein is een ramp. Het begint al als je het Centraal Station uitwandelt, bijna niemand wandelt daar op het daarvoor bestemde voetpad, maar wel op de rode stenen (= fietspad!). Erger wordt het wanneer je werkelijk OP het astridplein komt, om alles nog onduidelijker te maken wordt de rode steen vervangen door plaatjes die het fietspad markeren. Ik weet waar je daar moet wandelen omdat ik er toevallig iedere dag voorbij kom, maar mensen die daar niet dikwijls of voor de eerste keer komen zijn zich van geen kwaad bewust als ze op het fietspad begeven (wat je hen niet kwalijk kan nemen...).
Nu dacht ik in de krant gelezen te hebben dat ze die plaatjes gingen uitbreken (ik weet wel niet meer welke krant, ofwel de Morgen, het Nieuwsblad of de Gazet van Antwerpen). Wat het dan gaat worden? Geen idee, maar waarschijnlijk zal de toekomstige toestand weinig verschillen met de huidige... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie herinnert zich nog de aanleg van de gouden baan in Zwijndrecht? Ik geloof dat die DRIE maal werd heraangelegd. Op den duur hadden de winkeliers een bord aan hun raam hangen: "volgende keer graag parket." In diezelfde gemeente werd er iets van blauwe steen gebruikt op de voetpaden van de winkelstraat: spiegelglad bij regen (wéten die architecten dat dan niet? of wordt er enkel naar het esthetische gekeken?) helemaal uitgebroken en heraangelegd. en nu het Astridplein ook al opnieuw. De Groenplaats is voor zover ik me herinner ook al eens heraangepast, of was dat de Meir?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
veel automobilisten zien niet naar fietsers , zelfs aan het type wagen kan je al véél zien
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
elke wagen begrenzen tot 40 km/h zou al een schoon ding zijn !
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() de facteur fietst op het voetpad maar strikt genomen mag hij dat ook niet - ttz er is geen enkele regelgeving die hem dit privilege verleent - idem met rijden zonder licht
dit kan wel eens problemen geven met de verzekering trouwens in geval van een ongeluk - zijn werk dwingt hem dus eigenlijk om zichzelf in overtreding te brengen - in een situatie waarbij hij in geval van een ongeluk zowieso in fout is. een degelijk bestuur van de post zou trouwens van de overheid aanpassing eisen vd wetgeving op dit vlak - maar in zo n stinkend rood nest is respect voor het individu; voor hun werknemers, net zoals in de voormalige ussr totaal onbestaande
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2008 om 13:06. |
![]() |
![]() |