![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vragen staat vrij; maar het antwoord zal nee, dank u zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Dan spuit de stront u plat door de broek he StraatRue?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Noels is voor mij toch wel volledig door de mand gevallen.
Hij deed telkens beweringen die hij totaal niet kon staven en sprak zichzelf meermaals tegen zoals hier al is aangehaald. Volgens hem is BNP de enige oplossing voor Fortis, maar waarom? Zijn redenering was totaal onduidelijk = kijk maar naar de buurlanden? Bij de bewering dat de oppositie de schuld was van deze politieke situatie heeft hij er bij mij volkomen gelegen. Ik heb mij dan ook de vraag gesteld voor wie deze man rijdt? 1 Voor BNP parisbas 2 voor een politieke meerderheidspartij vermoedelijk CD&V Heeft hij trouwens ook geen boek (naar grijsland) geschreven met Leterme? edit: was niet Geert Noels maar wel bevriend econoom Koen De Leus.
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook zonder oppositiepartijen zou deze regering trouwens gevallen zijn. Men komt totaal niet overeen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het eco crisis is dat we de democratie moeten overboord smijten. De democratie is immers niet het obstakel het zijn onbekwame politici die het obstakel vormen.
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
ik zou eerder schrijven voor wie hij "reed" toen dus... Pas op veel van zijn argumenten waren zoals gewoonlijk correct hoor maar zijn "ik ben gelukkig econoom en moet daar niet over oordelen" gemengd met "de beslissing om de verkoop op te houden is niet goed" doet mij ook wel een beetje (triest) twijfelen aan zijn motieven in het programma phara... Ik denk niet dat die man meedoet aan politiek daar is hij te slim voor ik vrees eerder dat het je puntje één is. Enfin ttz eerder voor zijn huis (petercam dus) en waarschijnlijk daarbij voor economische motieven zoals inj je puntje 1...
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() De bijzondere volmacht van Martens had als doel om op een snelle wijze een overeengekomen doel te bereiken namelijk de munt te devalueren. Het kader hiervan was dus zeer duidelijk namelijk een snelle procedure om het doel te bereiken en de schade te beperken.
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Nu, als u en ik daarop betrapt worden dan gaan we recht de gevangenis in, wanneer worden de strafdossiers geopend tegen Leterme en van Deurzen en Reynders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blazen zonder argumentatie, daar bent U goed in 13492 posts zonder noemenswaardige inhoud, dat moet een record zijn. Zelfs uw defenitie van laster is verkeerd. Er kan alleen maar sprake zijn van laster als de persoon die de uitspraken doet ZEKER weet dat ze verkeerd zijn en dat kan BEWEZEN worden dat hij dit wist. Verder moet men de uitdrukkelijke BEDOELING hebben te schaden. Dat is pas laster in de juridische betekenis van het woord. Wel Largo ik denk dat wat ik zeg over Noels waar is en het omgekeerde niet, ik ben overtuigd dat ik de waarheid spreek en dat het tegendeel onwaar is. Er zijn ook mensen die Leterme een onbekwame lul vinden en die er van overtuigd zijn dat dat zo is , het is hun begot toch toegelaten dat de vinden zeker. Ga eerst nog een beetje naar school voor dat ge met de grote mensen gaat discuteren. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() gij zijt u zo belachelijk aan het maken ma doe maar door hoor ik lig hier bijna plat...
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() nu lig ik echt op de vlakte...gij zijt gewoon een karikatuur ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe oud zijt gij in feite, een jaar of 15, meer dan dat kan het niet zijn ,gezien het niveau van uw conversatie. Ge maakt Uzelf onsterfelijk belachelijk. Trouwens, wat heeft de Van Dale hiermee te maken ? Het is de strafrechterlijke betekenis die telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
kunnen hebben..
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
|
![]() Citaat:
maar alé ik zal nog een stapje vooruit doen voor u omdat jij nog steeds in een waan van gelijk leeft en dat mag niet hé ![]() artikel uit de tijd vorige maand: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
![]() En ook nog eens m'n antwoord aan maarte... en vooral ook dit stukje uit dat antwoord: Citaat:
![]() |
![]() |