![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat met de uitslag van Miss verkiezingen is geknoeid uit politiek belang? | |||
Ja, wellicht |
![]() ![]() ![]() |
19 | 41,30% |
Nee, onzin! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 47,83% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,87% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor Eurosong en derivaten (waarop iedereen nu maar al te graag kotst), voetbal,... De Turken spelen overal thuis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verzetten? Tegen wat? Tegen debiele shows, Eurosong enz..? Als die mensen dat nu leuk vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze is niet in den Belziek geboren, dat zou ook wel 1 van de eisen mogen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Toch geen lelijk kind. Spijtig inderdaad dat ze niet tweetalig is. jeweil , frans-turks ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() En ook Engels, want da's de wereldtaal bij uitstek. Ik hoop toch Engels...
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de vriendin van Demirel heeft wel heel veel stemmen gehaald dank zij de Turkse gemeenschap, die zal haar lobbywerk gedaan hebben !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Turkse lobby, doelman Demirel, de rest is logisch nee ?
Bron : een dosis gezond verstand en inzicht... toch niet moeilijk ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze mochten er sowieso niet bij zijn ! gediskwalificeerd vooraf ! onze waalse politici zijn niet veel beter ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt moeilijk aan een miss eisen stellen waar de politici al niet aan voldoen.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 december 2008 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() U geeft blijkbaar dus wel om "belziek"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() een miss België wordt verkozen om haar schoonheid en niet om haar 5 dubbele master in kwantumfysica.
En uw argument is racistisch, wilt ge nog alleen arische vrouwen als kandidaten ofzo? Het Belgische volk bestaat niet alleen uit West-Europeanen, VB militanten. welcome to 2008, als je dat niet aankan ontwikkel dan een tijdmachine met professor Barabas Laatst gewijzigd door brussel1200 : 28 december 2008 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat dat de bedoeling was, dat missen in spe zoveel mogelijk mensen aanzetten om voor hun te stemmen. Nee?
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() het volk mort maar sire trekt het zich niet aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() waar zijn de youtube filmpjes over haar antwoordpogingen in't Nederlands?
+ 'k denk dat de organisatoren al vlugger denken meer kans te maken op zo'n miss worldverkiezing met een Turkse dan met een Belgische dame; de kans op gesjoemel lijkt mij groter uit die hoek dan vanuit de turkse geheime dienst. Maar ik wil vnl. youtube filmpjes om te lachen met mensen die graag als vlees gekeurd worden.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit twee is eenvoudigweg dat België de laatste 60 jaar nu eenmaal veranderd is, ook qua samenstelling van de bevolking. Dat vroeg of laat een miss verkozen wordt uit één van deze nieuwe bevolkingsgroepen is dan ook niet echt onlogisch. Neem daar bij dat nieuwkomers altijd iets extra gemotiveerd zijn om het waar te maken in het nieuwe land en de verkiezing van een Miss België met Tsjechische of Turkse roots is niet zo heel ongewoon. Maak je verder ook niet te druk om een zaak als dit: het is máár een missverkiezing en als je werkelijk denkt dat men met iets al dit de mening van de publieke opinie zal veranderen wat betreft een eventuele Turkse toetreding tot de Europese Unie, dan vergis je je nogal schromelijk. Wat betreft uw toespeling op het onderscheid dat ik zou maken tussen Vlamingen en Walen: ik maak inderdaad een onderscheid tussen deze twee maar dat betekent hoegenaamd niet dat ik één van deze twee groepen superieur zou beschouwen aan de andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() zou het veel moeite kosten om die snor weg te houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ4Nq5H4 Laatst gewijzigd door filosoof : 24 januari 2009 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |