Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat met de uitslag van Miss verkiezingen is geknoeid uit politiek belang?
Ja, wellicht 19 41,30%
Nee, onzin! 22 47,83%
Ik twijfel 5 10,87%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2008, 14:25   #41
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Pfff, "schoon" occasie dan toch ze...

Eerst de missen, dan de ministers! Bij de rechterlijke macht kunnen ze ook wat ondersteuning gebruiken inzake de nakende Shariawetgevingen en bij de polies zitten ze al op hun knieën om Bilal en Fatima te mogen opnemen in hun korps, met of zonder strafblad (Ik mag hier doodvallen als het niet zo is).

Arm, arm Vlaanderen. De Walen staan met stront naar ons te gooien en iedereen knijpt gewoon z'n neusje dicht...
Waarom maakt u zich toch druk om deze Miss-Belgie toestanden?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 14:44   #42
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Omdat als we er ons nu niet tegen verzetten, ge er uw kop op kunt verwedden dat daarmee de teneur voor de toekomst gezet is. Welke betekenis heeft die keuring dan nog eigenlijk? Is de kern van de zaak nu juist niet om het Belgisch "vlees" een beetje te promoten?

Hetzelfde geldt voor Eurosong en derivaten (waarop iedereen nu maar al te graag kotst), voetbal,... De Turken spelen overal thuis...
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 14:54   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat als we er ons nu niet tegen verzetten, ge er uw kop op kunt verwedden dat daarmee de teneur voor de toekomst gezet is. Welke betekenis heeft die keuring dan nog eigenlijk? Is de kern van de zaak nu juist niet om het Belgisch "vlees" een beetje te promoten?

Hetzelfde geldt voor Eurosong en derivaten (waarop iedereen nu maar al te graag kotst), voetbal,... De Turken spelen overal thuis...

Verzetten? Tegen wat?
Tegen debiele shows, Eurosong enz..?
Als die mensen dat nu leuk vinden?
Oud 27 december 2008, 15:01   #44
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfff, "schoon" occasie dan toch ze...

Eerst de missen, dan de ministers! Bij de rechterlijke macht kunnen ze ook wat ondersteuning gebruiken inzake de nakende Shariawetgevingen en bij de polies zitten ze al op hun knieën om Bilal en Fatima te mogen opnemen in hun korps, met of zonder strafblad (Ik mag hier doodvallen als het niet zo is).

Arm, arm Vlaanderen. De Walen staan met stront naar ons te gooien en iedereen knijpt gewoon z'n neusje dicht...
Wat heeft dat nu met de Walen te maken???
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 15:07   #45
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
't Is geen misse.
Alleen spreekt ze geen Nederlands, dus heeft ze het recht niet om Belgie te vertegenwoordigen. Die regel zou heel duidelijk moeten gesteld worden bij het aanvaarden van de kandidaturen, zo zouden ze er geen eentaligen kunnen winnen.

En ze is niet in den Belziek geboren, dat zou ook wel 1 van de eisen mogen zijn.

jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 15:12   #46
FDM
Banneling

Standaard

--------------------------------------------------------------------------------

Toch geen lelijk kind. Spijtig inderdaad dat ze niet tweetalig is.

jeweil , frans-turks !
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 15:20   #47
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

En ook Engels, want da's de wereldtaal bij uitstek. Ik hoop toch Engels...
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 17:08   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Ze was echt de mooiste kandidate hoor. Enkel die Italiaanse was een evenwaardige concurrent IMO. Ja, Turken zijn berucht om hun fanatiek televoting, maar we moeten ook geen spoken zien hè?
een spook is het zeker niet

maar de vriendin van Demirel heeft wel heel veel stemmen gehaald dank zij de Turkse gemeenschap, die zal haar lobbywerk gedaan hebben !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 17:12   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Bron?
de Turkse lobby, doelman Demirel, de rest is logisch nee ?

Bron : een dosis gezond verstand en inzicht... toch niet moeilijk ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 27 december 2008, 17:16   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
het is de tweede keer dat een miss belziek wint en de vragen in het Nederlands helemaal niet begreep en ze nog minder kon beantwoorden !!

ze mochten er sowieso niet bij zijn ! gediskwalificeerd vooraf !

onze waalse politici zijn niet veel beter
Oud 27 december 2008, 23:16   #51
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
het is de tweede keer dat een miss belziek wint en de vragen in het Nederlands helemaal niet begreep en ze nog minder kon beantwoorden !!

Je kunt moeilijk aan een miss eisen stellen waar de politici al niet aan voldoen.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 december 2008 om 23:17.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 12:45   #52
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

U geeft blijkbaar dus wel om "belziek"?
Oud 28 december 2008, 12:59   #53
brussel1200
Vreemdeling

Standaard

een miss België wordt verkozen om haar schoonheid en niet om haar 5 dubbele master in kwantumfysica.

En uw argument is racistisch, wilt ge nog alleen arische vrouwen als kandidaten ofzo?
Het Belgische volk bestaat niet alleen uit West-Europeanen, VB militanten. welcome to 2008, als je dat niet aankan ontwikkel dan een tijdmachine met professor Barabas

Laatst gewijzigd door brussel1200 : 28 december 2008 om 13:00.
brussel1200 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 14:27   #54
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een spook is het zeker niet

maar de vriendin van Demirel heeft wel heel veel stemmen gehaald dank zij de Turkse gemeenschap, die zal haar lobbywerk gedaan hebben !!
Ik dacht dat dat de bedoeling was, dat missen in spe zoveel mogelijk mensen aanzetten om voor hun te stemmen. Nee?
Oud 14 januari 2009, 22:50   #55
FDM
Banneling

Standaard

het volk mort maar sire trekt het zich niet aan
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 00:55   #56
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brussel1200 Bekijk bericht
een miss België wordt verkozen om haar schoonheid en niet om haar 5 dubbele master in kwantumfysica.

En uw argument is racistisch, wilt ge nog alleen arische vrouwen als kandidaten ofzo?
Het Belgische volk bestaat niet alleen uit West-Europeanen, VB militanten. welcome to 2008, als je dat niet aankan ontwikkel dan een tijdmachine met professor Barabas
U denkt allicht dat we met die tijdmachine achteruit willen flitsen maar, geloof me, vooruit kan ons ook nog lukken hoor...!
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2009, 03:02   #57
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

waar zijn de youtube filmpjes over haar antwoordpogingen in't Nederlands?
+ 'k denk dat de organisatoren al vlugger denken meer kans te maken op zo'n miss worldverkiezing met een Turkse dan met een Belgische dame; de kans op gesjoemel lijkt mij groter uit die hoek dan vanuit de turkse geheime dienst. Maar ik wil vnl. youtube filmpjes om te lachen met mensen die graag als vlees gekeurd worden.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2009, 19:42   #58
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Excuus, meneer de flamingant: paranoia zegt u ? Hoe verklaart u dan tevens dat nadat de Europese unie de Euro munststukken had geslagen (waarbij Turkije buiten de monetaire unie werd gehouden), de Turken terstond bijna identieke munten lieten circuleren die ook in onze automaten aanvaard werden (omdat de automaten ze niet van elkaar konden onderscheiden), terwijl hun imitatie "2 Euro" stuk veel minder waard bleek dan onze echte 2 euro munstukken. Alweer een inteventie van de geslepen turken om duidelijk te maken: ons kan je niet buitensluiten, wij horen er bij en zijn gelijkwaardig aan jullie... Of berust deze bevinding ook op mijn veronderstelde paranoia?
Autochtonen die mede-autochtonen meteen de grond inboren en voor gek verslijten omdat ze machinaties van een te duchten vijand veronderstellen zijn als u het mij vraagt zielig...

Nogmaals excuus: ik dacht per abuis dat uw tsjechische een poolse was... Wat een schandalige vergissing. Behoorden deze beide volken niet tot het voormalige oostblok soms? Gelukkig dat niet een Marokkaanse Miss Belgie geworden is, anders had u mij voor idioot versleten omdat ik een Turkse had genoemd. Of maakt u onderscheid tussen Turken en Marokkanen? Ik niet, beste flamingant! Evenmin als ik onderscheid maak tussen Vlamingen en Walen, jammer voor u maar helaas...
Je moet eens een onderscheid proberen maken tussen twee zaken: feit één dat Turkije inderdaad zeer happig is om toe te treden tot de Europese Unie, een feit dat niemand ontkent. Dat men met die nieuwe Turkse munten de psychologische stap naar de eventuele toekomstige invoering van de euro wil verkleinen is best mogelijk maar staat volledig los van deze missverkiezing.

Feit twee is eenvoudigweg dat België de laatste 60 jaar nu eenmaal veranderd is, ook qua samenstelling van de bevolking. Dat vroeg of laat een miss verkozen wordt uit één van deze nieuwe bevolkingsgroepen is dan ook niet echt onlogisch. Neem daar bij dat nieuwkomers altijd iets extra gemotiveerd zijn om het waar te maken in het nieuwe land en de verkiezing van een Miss België met Tsjechische of Turkse roots is niet zo heel ongewoon.

Maak je verder ook niet te druk om een zaak als dit: het is máár een missverkiezing en als je werkelijk denkt dat men met iets al dit de mening van de publieke opinie zal veranderen wat betreft een eventuele Turkse toetreding tot de Europese Unie, dan vergis je je nogal schromelijk.

Wat betreft uw toespeling op het onderscheid dat ik zou maken tussen Vlamingen en Walen: ik maak inderdaad een onderscheid tussen deze twee maar dat betekent hoegenaamd niet dat ik één van deze twee groepen superieur zou beschouwen aan de andere.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2009, 19:56   #59
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

zou het veel moeite kosten om die snor weg te houden?
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2009, 20:06   #60
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je kunt moeilijk aan een miss eisen stellen waar de politici al niet aan voldoen.
http://www.youtube.com/watch?v=4HjOtv4pFc4
http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI
http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ4Nq5H4

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 januari 2009 om 20:13.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be