![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Is't opeens geen 'klikken meer als ge uitspraken van't Belang gaat 'melden' of zelfs 'oproepen' tot melden rooiwesp? Zijn er 'gradaties van 'melden' en 'klikken'? Geldt het enkel maar als het om de 'goei' of de 'slechte' gaat? Hoort dat bij 'nederig' zijn in Uw ander draadje? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Elke vergelijking loopt mank. Maar deze raakt noch kant noch wal.
Laatst gewijzigd door system : 30 juni 2009 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Een niqab is evengoed verboden, hoor.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, meneer de filosoof, moet het ook nog niet gaan om echt gepleegde feiten, maar wel de angst van de mensen daarvoor. Verhaaltje ter illustrasie: ik ben motorrijder. Enige jaren terug ging ik eens tanken. Er hing daar een mededeling: bankontakt enkel voor bedragen boven 'k weet niet meer juist hoeveel. Zonder nadenken hield ik mijn helm op mijn kop (wel de vizier van de sisteemhelm volledig naar boven) en ging naar de kassa binnen. De reaksies van dat juffrouwke zal ik nooit meer vergeten. En voortaan is het eerste wat ik doe op een overvalgevoelige plaats als een benzinestasion, mijn helm afdoen. Ziet ge dus zo'n nikab of boerka al voorbij een apotekeres, juwilier, eenderwelke andere kassajuffrouw ... bla bla ... lopen ...?? Ooit, misschien al binnen 5 of 10 jaren zullen we zover zijn dat een hoofddoek, zelfs een religieuze, niet meer zo 'garant' staat voor anti-westerse-kultuur ... bla bla ... dat hij vanaf dan wel aanvaard kan wordenj, vb. in loketten van openbare diensten. Nu nog niet dus. Noch die hoofddoek, noch dat kristus-kruis enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Ach zo'n wandelende tent is handig bij onweer
![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch blijft het klikken, en is het een grove ontmaskering van iemand die heel de tijd het woord 'vrede' zit te prevelen gelijk een nonneke aan hare paternoster zit te friemelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ondanks de hier geopperde bezwaren (die niet geheel onterecht zijn) sta ik achter de oproep van FDW. Electoraal gezien zou een boost van boerka's in het straatbeeld het VB nochtans geen windeieren leggen...
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() . (verkeerd knopje)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juni 2009 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2009 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gewoon een walgelijke oproep. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2009 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wel een vaststelling. Ik zie dat u mijn bezorgdheid in deze deelt. Dat is al een stapje in de goede richting.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juni 2009 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |