![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan de gedachten van personen niet controleren, die Gedanken sind frei! Elke totalitaire maatschappij bijt de tanden daarop stuk als ze dit probeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Weet je wat uiteindelijk zeer belangrijk is: dat je hier niet begint te schreeuwen tegen me. Dat wil zeggen dat je ook respect hebt voor mijn mening. Hoe oneens ik het ook (soms) met die van jou kan zijn, je hebt ten allen tijde het recht om ze te uiten. En net dat recht proberen sommige "weldenkede strijders" ons door samen te klieken en te bestoken met non-argumenten te ontnemen. Ik krijg er de kriebels van. Net kreeg ik nog van een achterlijk scoutskereltje een dreigement op het VT4 forum, hij zou eens op m'n racistisch bakkes komen kloppen (z'n argumentendoos was leeg denkek) ... spannend, temeer ik zo'n negentienjarigeweldenkendebelgischevlagscoutskerel tjes per 4 neem ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laten we tolerant zijn voor inheemse en natuurlijke verschijnselen , inherent aan onze cultuur, die horen bij een intelligent en welvarend bewustzijn. Er zijn ontelbaar belangrijkere dreigingen voor onze cultuur. Een homoseksueel kan een evengoede conservatieve patriot zijn als een heteroseksueel , zolang hij de reproducerende belangen en culturele voordelen van de heteroseksuele hoeksteen van de maatschappij respecteert. Heteroseksualiteit is de bedoeling en motor van onze soort , homoseksualiteit een neveneffect van ons geavanceerd bewustzijn. Dit buwustzijn is tevens wat ons verheft tot meester van de planeet. Homoseksualiteit is geen keuze en is er dus altijd al geweest. Ik heb liever een maatschappij die deze aanzienlijke historische bevolkingsgroep tolereert zodat ik tenminste quasi zeker kan zijn dat mijn dochter trouwt met een overtuigd hetero dan in een repressiemaatschappij te leven waar ik er van uit kan gaan dat 1/10 "applicanten" geforceerd verdoken homo's zijn. Kom zeg , ik ken genoeg homo's die enkel Links stemmen omdat ze schrik hebben voor repressie door Rechts terwijl ze vrij conservatieve ideeen hebben. Dat is pas abnormaal. Rechts zijn gaat over een geesttoestand , een ideeëngoed , niet over waar je genen je zeggen je piemel in te steken. Extreem rechts verbindt zich al te graag met de natuurlijke en organische hierarchie , wel dat ze dan consequent zijn : Homoseksualiteit is een natuurlijk fenomeen bij intelligente diersoorten. Als het zo'n gevaar zou betekenen voor onze soort dan zouden we al uitgestorven zijn aangezien het er altijd al geweest is , zelfs in tijden waar er geen sprake was van een staat die zo'n gedrag zou kunnen controleren. Het heeft waarschijnlijk een nut zoals alles in de natuur. Ik zeg niet dat je er van moet houden , dat kan je niet als hetero , je moet dit gewoon aanvaarden. We kunnen ons niet veroorloven 10% van de menselijke en dus ook westerse bevolking voor zoiets triviaal als exogeen te beschouwen. Anderzijds betekent tolereren niet dat we ons moeten laten verleiden tot de linkse positieve discriminatie , waar 10% van de bevolking evenveel recht van spreken heeft als de andere 90%. Homo zijn is ok , maar hetero is de norm. Als een positieve geboortebalans de barometer is van een gezonde cultuur , kan het ook niet anders dat we het heteroseksueel gezin als norm handhaven. Heteroseksuelen hebben dan ook meer rechten in zake gezinsfinanciering als homoseksuelen. Er is geen maatschappelijk nut in het bevorderen en dus subsidieeren van homoseksuele samenlevingsvormen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() BTW, op het naaktstrand in Bredene schijnt dat open lucht vogelen ook erg in trek te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Bweurk, ik moet er niet aan denken. Kleine hummeltjes horen geen sexuele toestanden te zien! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ja, voor sommigen is binnenshuis wippen blijkbaar niet spannend genoeg meer (of is de spanning uitgerokken? ![]() En in plaats dat ze dan naar Ibiza trekken ofzo... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Huurt u een helicopter en schuim de Vlaamse wegen eens af ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IN BREDENE MOCHTEN ZE OOK AL NIET...
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens volledig in tegenspraak met de totale vrije meningsuiting die je propageert. De maatschappij heeft niet de plicht om als rechter op te treden. Waar zou de maatschappij of bepaalde leden ervan de autoriteit vandaan halen om als rechter van (ab)normaal, ziek-gezond, mooi-lelijk, goed-slecht op te treden? Of blijf je nog steeds hangen en volharden in een maatschappijbeeld waarin een zelfverklaarde bestuurlijke elite uit handen van één of andere goddelijke instantie het alwetend onderscheidingsvermogen ontving ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() Guderian, je mening uiten doe je met je mond, een pen of een toetsenbord. Niet met een geweer of gaskamer.
Triestig hoe die fascisten proberen te argumenteren dat genocidale plannen een vorm van 'vrije meningsuiting' zijn. |
![]() |
![]() |