Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2004, 00:07   #41
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Vrije meningsuiting stopt nergens! Dring uw dogma's en uw beklemmend links-liberaal wereldbeeld aan jezelf op maar niet aan anderen.
Guderian, zou u ook zo'n groot voorstander van absolute vrije meningsuiting zijn indien er geen linkse partijen aan de macht waren, maar wel uw kliekje? Uit uw postings af te leiden vrees ik het ergste...

Men kan de gedachten van personen niet controleren, die Gedanken sind frei! Elke totalitaire maatschappij bijt de tanden daarop stuk als ze dit probeert.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 00:56   #42
luqje
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luqje
Je zou je veel frustratie besparen mocht je dat übermensh-beeld naast je leggen Gudi, spijtig genoeg leven we niet in een ideale wereld, wij zijn niet perfect, hoe graag je dat ook zou willen. Trouwens, die normen van je, waar haal je die?
Huh??? Ik zie hier niks anders dan frustraties bij mensen die mijn mening niet kunnen verdragen.

Ik heb ook nergens gezegd dat we perfect zijn. Maar dat is geen reden om een gebrek gelijk te stellen aan wat normaal is, en dat ook te gaan belonen.

De maatschappij moet hetgeen goed, schoon, nobel, hoogstaand, rechtvaardig, normaal... is in functie van volksverheffing (niet in functie van persoonlijke voorkeur) promoten en verdedigen, en wat slecht, lelijk, vulgair, onrechtvaardig, ziekelijk, abnormaal... is negeren en marginaliseren, en waar mogelijk proberen uit te schakelen.
Guderian, ook wat lelijk en ziekelijk is werd door de natuur gemaakt hé. Je kunt het proberen vermijden... maar uitschakelen lijkt me toch een beetje teveel, hoe zou ik het zeggen: zuiverend? Je bekijkt het een beetje te zwart/wit.

Weet je wat uiteindelijk zeer belangrijk is: dat je hier niet begint te schreeuwen tegen me. Dat wil zeggen dat je ook respect hebt voor mijn mening. Hoe oneens ik het ook (soms) met die van jou kan zijn, je hebt ten allen tijde het recht om ze te uiten. En net dat recht proberen sommige "weldenkede strijders" ons door samen te klieken en te bestoken met non-argumenten te ontnemen. Ik krijg er de kriebels van.

Net kreeg ik nog van een achterlijk scoutskereltje een dreigement op het VT4 forum, hij zou eens op m'n racistisch bakkes komen kloppen (z'n argumentendoos was leeg denkek) ... spannend, temeer ik zo'n negentienjarigeweldenkendebelgischevlagscoutskerel tjes per 4 neem
Oud 25 april 2004, 01:38   #43
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Homo's krijgen opschorting van straf - 24/04/2004

KRUISHOUTEM - De meeste van de zeventien homoseksuele mannen, die zich voor de Oudenaardse rechter moesten verantwoorden voor openbare zedenschennis op de Carestel-parking aan de E17 in Kruishoutem, hebben opschorting van straf gekregen. Twee onder hen werden bij verstek veroordeeld tot een gevangenisstraf van acht dagen en een boete van 130 euro.
De Carestel-parking aan de E17 was in Kruishoutem gekend als ontmoetingsplaats voor homokoppels. In een achtergelegen bosje stond ook een mobilhome, die frequent door de mannen werd bezocht. In april vorig jaar brandde die mobilhome volledig uit. Brandstichting werd niet uitgesloten.

Tijdens de zomermaanden van vorig jaar stapten echter steeds meer mensen, die op de parking halt hielden om even te verpozen, met klachten naar de politie. Bleek dat de homoseksuele mannen zich allerminst stoorden aan de aanwezigheid van gezinnen of truckers om in het struikgewas seksuele betrekkingen te hebben. Daarop besloot de politie om op te treden. Verschillende mannen werden op heterdaad betrapt.

Momenteel worden op de parking geen problemen meer vastgesteld. Op vraag van het parket van Oudenaarde werd een gedeelte van de struiken door de Regie der Wegen verwijderd.

ziek is die soort...
Ook in Wallonië hebben ze van die homoparkings. Op een parking in Peruwelz langs de autostrade zagen we er ooit eens eentje met zijn broek op de enkels uit het struikgewas kruipen, wat later zagen we een tweede flikker zijn roodaangelopen hoofd uit de struik steken. Flink gelachen toen.
Wel ja , lachen is gezond. Dat is de juiste attitude. Zolang het niet leidt tot systematische inbreuken op de openbare zeden , is dit eigenlijk gewoon om te lachen. Homoseksualiteit is natuurlijk. Het is aanwezig in vele intelligente en sociale diersoorten. De "vloek" van het geevolueerd bewustzijn zeg maar. Ajb, homoseksualiteit vormt geen enkel probleem voor de maatschappij. Het stelt 10% voor in de maatschappij en biseksualiteit waarschijnlijk eens zo meer , dus kan het niet als een afwijking gezien worden. Het is een fenomeen van nu en van het verleden. Laten we ons er over zetten. Ze zijn heus niet verantwoordelijk voor het geboortedeficit , daar is de individualisatie en het herleiden van de individuele behoeftes als hoogste goed ten koste van de familie voor verantwoordelijk en dus niet een natuurlijk fenomeen dat sinds mensenheugenis aanwezig is.
Laten we tolerant zijn voor inheemse en natuurlijke verschijnselen , inherent aan onze cultuur, die horen bij een intelligent en welvarend bewustzijn. Er zijn ontelbaar belangrijkere dreigingen voor onze cultuur. Een homoseksueel kan een evengoede conservatieve patriot zijn als een heteroseksueel , zolang hij de reproducerende belangen en culturele voordelen van de heteroseksuele hoeksteen van de maatschappij respecteert. Heteroseksualiteit is de bedoeling en motor van onze soort , homoseksualiteit een neveneffect van ons geavanceerd bewustzijn. Dit buwustzijn is tevens wat ons verheft tot meester van de planeet.
Homoseksualiteit is geen keuze en is er dus altijd al geweest. Ik heb liever een maatschappij die deze aanzienlijke historische bevolkingsgroep tolereert zodat ik tenminste quasi zeker kan zijn dat mijn dochter trouwt met een overtuigd hetero dan in een repressiemaatschappij te leven waar ik er van uit kan gaan dat 1/10 "applicanten" geforceerd verdoken homo's zijn. Kom zeg , ik ken genoeg homo's die enkel Links stemmen omdat ze schrik hebben voor repressie door Rechts terwijl ze vrij conservatieve ideeen hebben. Dat is pas abnormaal. Rechts zijn gaat over een geesttoestand , een ideeëngoed , niet over waar je genen je zeggen je piemel in te steken.
Extreem rechts verbindt zich al te graag met de natuurlijke en organische hierarchie , wel dat ze dan consequent zijn : Homoseksualiteit is een natuurlijk fenomeen bij intelligente diersoorten. Als het zo'n gevaar zou betekenen voor onze soort dan zouden we al uitgestorven zijn aangezien het er altijd al geweest is , zelfs in tijden waar er geen sprake was van een staat die zo'n gedrag zou kunnen controleren. Het heeft waarschijnlijk een nut zoals alles in de natuur. Ik zeg niet dat je er van moet houden , dat kan je niet als hetero , je moet dit gewoon aanvaarden. We kunnen ons niet veroorloven 10% van de menselijke en dus ook westerse bevolking voor zoiets triviaal als exogeen te beschouwen.
Anderzijds betekent tolereren niet dat we ons moeten laten verleiden tot de linkse positieve discriminatie , waar 10% van de bevolking evenveel recht van spreken heeft als de andere 90%. Homo zijn is ok , maar hetero is de norm. Als een positieve geboortebalans de barometer is van een gezonde cultuur , kan het ook niet anders dat we het heteroseksueel gezin als norm handhaven. Heteroseksuelen hebben dan ook meer rechten in zake gezinsfinanciering als homoseksuelen. Er is geen maatschappelijk nut in het bevorderen en dus subsidieeren van homoseksuele samenlevingsvormen.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 09:19   #44
Xanthippe
Schepen

Xanthippe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthippe

... of de ideale schoonzoon. 't Is maar hoe je het bekijkt

Zou jij zo'n randdebiel als schoonzoon willen?
Als de ideologie van zijn schoonmoeder verwant is aan de zijne, vindt ze hem geen randdebiel maar een intelligente jongen met visie.
Xanthippe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 15:45   #45
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

Geen nood Seba. Het wordt eens tijd dat die homohatende elementen hier is duidelijk een les krijgen wat kan en niet kan.
Kijk eens in de archieven van dit forum en je zal zien dat dit niet zal lukken. Al ooit gehoord van hopeloze gevallen?

Indd, er is zelfs één iemand waar het zover gaat die haar eigen kind, bloedeigenkind op straat zou zetten mocht blijken dat het homo is. Van ouderliefde gesproken...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 15:50   #46
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
"Poepen" hoor je in de privésfeer te doen. Wat is dat trouwens toch met die neukfestijnen in struikgewassen of stadsparken? Huur dan toch een hotelkamer verdorie!
Kom, kom, in open lucht, dat heeft toch iets opwindends, of niet?
Oud 25 april 2004, 16:03   #47
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
"Poepen" hoor je in de privésfeer te doen. Wat is dat trouwens toch met die neukfestijnen in struikgewassen of stadsparken? Huur dan toch een hotelkamer verdorie!
Ja, en die gezinnetjes die ook even willen bekomen van een lange rit, dat is lekker uitdagend en opwindend?
BTW, op het naaktstrand in Bredene schijnt dat open lucht vogelen ook erg in trek te zijn.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 16:28   #48
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Ja, en die gezinnetjes die ook even willen bekomen van een lange rit, dat is lekker uitdagend en opwindend?
BTW, op het naaktstrand in Bredene schijnt dat open lucht vogelen ook erg in trek te zijn.
Zo een gezin, op terugtocht van Zuid-Frankrijk... even stoppend om de kleine kindjes een appel en drankje te voeren.
Bweurk, ik moet er niet aan denken. Kleine hummeltjes horen geen sexuele toestanden te zien!
Oud 25 april 2004, 16:33   #49
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zo een gezin, op terugtocht van Zuid-Frankrijk... even stoppend om de kleine kindjes een appel en drankje te voeren.
Bweurk, ik moet er niet aan denken. Kleine hummeltjes horen geen sexuele toestanden te zien!
Idd

Maar ja, voor sommigen is binnenshuis wippen blijkbaar niet spannend genoeg meer (of is de spanning uitgerokken? )...
En in plaats dat ze dan naar Ibiza trekken ofzo...

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 25 april 2004, 16:36   #50
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Idd

Maar ja, voor sommigen is binnenshuis wippen blijkbaar niet spannend genoeg meer (of is de spanning uitgerokken? )...
En in plaats dat ze dan naar Ibiza trekken ofzo...
Idd, een gezin met kinderen kan beter naar Ibiza gaan. Dan moeten ze met het vliegtuig gaan, niet met de auto. Geen vrijende koppeltjes te zien dan langs de weg !
Oud 25 april 2004, 17:21   #51
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
En wat nog erger is, er bestaan zo geen parkings waar vrouwen komen!
Die bestaan zeer zeker.
Gelieve mij die plaatsen te bezorgen zodat ik de feiten kan onderzoeken.
Oud 25 april 2004, 17:25   #52
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Citaat:

Die bestaan zeer zeker.
gij vies ventje!

Huurt u een helicopter en schuim de Vlaamse wegen eens af

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 25 april 2004, 18:30   #53
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

IN BREDENE MOCHTEN ZE OOK AL NIET...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 18:31   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Die bestaan zeer zeker.
De bekendste is die achter het AC-Motel in Bertem, langs weerskanten van de autosnelweg zijn er achter het hotel bosjes waar hetero's bijeenkomen voor anonieme seks. Veel plezier met je onderzoek. Mogen we op een uitgebreid verslag rekenen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 18:32   #55
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
De bekendste is die achter het AC-Motel in Bertem, langs weerskanten van de autosnelweg zijn er achter het hotel bosjes waar hetero's bijeenkomen voor anonieme seks. Veel plezier met je onderzoek. Mogen we op een uitgebreid verslag rekenen?
Ben even weg, tot morgen!
Oud 25 april 2004, 18:33   #56
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mét foto's en ander bewijsmateriaal, openingstijden van dat spel en eventuele live webcamstream

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 25 april 2004, 18:35   #57
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Denk erom: jasje aan voor het buitengaan
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 18:36   #58
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Denk erom: jasje aan voor het buitengaan
Sorry, ben al weg, te laat. Ik zal anders straks nog eens binnenwippen.
Oud 25 april 2004, 19:02   #59
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De maatschappij moet hetgeen goed, schoon, nobel, hoogstaand, rechtvaardig, normaal... is in functie van volksverheffing (niet in functie van persoonlijke voorkeur) promoten en verdedigen, en wat slecht, lelijk, vulgair, onrechtvaardig, ziekelijk, abnormaal... is negeren en marginaliseren, en waar mogelijk proberen uit te schakelen.
Wat een onzin.
Trouwens volledig in tegenspraak met de totale vrije meningsuiting die je propageert.

De maatschappij heeft niet de plicht om als rechter op te treden.
Waar zou de maatschappij of bepaalde leden ervan de autoriteit vandaan halen om als rechter van (ab)normaal, ziek-gezond, mooi-lelijk, goed-slecht op te treden?

Of blijf je nog steeds hangen en volharden in een maatschappijbeeld waarin een zelfverklaarde bestuurlijke elite uit handen van één of andere goddelijke instantie het alwetend onderscheidingsvermogen ontving
Oud 25 april 2004, 19:40   #60
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Guderian, je mening uiten doe je met je mond, een pen of een toetsenbord. Niet met een geweer of gaskamer.

Triestig hoe die fascisten proberen te argumenteren dat genocidale plannen een vorm van 'vrije meningsuiting' zijn.
wb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be