![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij om zulke flut reden iemand fysiek letsel wil toebrengen hoor jij in een instelling thuis. En al zeker niet achter het stuur. Als jou zoon of dochter ervoor kiest agent te worden en iemand als jij doet hetzelfde bij hem/haar...wie is dan de slechte?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, nee willekeur en toeval, daar gaat het hier om é.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij geeft gas bij om me af te snijden maar ik geef ook wat gas bij, hij rijdt tegen mij en gaat met zijn smikkel tegen de kasseien. Hij verschoot nogal, die mannen zijn gewoon dat iedereen in zijn broek doet voor hen, het sloeg dus dapper tegen. Hij is dus in fout en de rechter bevestigde dit volmondig. En als mijn zoon bij de politie gaat dan slaag ik zijne kop in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je wil mensen fysiek letsel toebrengen omwille van voorrang van rechts en je zou het hoofd inslagen van je zoon omwille van zijn carierekeuze...je behoord in een gesloten mentale instelling. ![]() Tuurlijk, alsof jij hebt gezegd dat je met opzet hem wilde aanrijden. ![]() Maar nee, jij bent hier niet de slechte zalle ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 13 december 2009 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u misschien, maar daar spreek ik me niet over uit. En dan dat ik mijn zoon het hoofd zou inslaan, ik had nu niet gedacht dat er iemand dat letterlijk zou nemen, ik zal dan ook eens een smoeltje trekken hier: ![]() Pas op he, als mijn zoon nu een houten kop moest hebben dan zou ik er wel de pios eens inkloppen, dat wel. Geloof me maar, ik ben nog ene van de goei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat niet letterlijk was...antwoord dan op de vraag, anders negeer je hem gewoon omdat je er niet op kan/wil antwoorden. Wat als jou zoon kiest om agent te worden en iemand als jij rijd hem met opzet aan omwille van een voorrangsregeltje, wie is dan de slechte? Pios? Nee, ik geloof jou niet als je iemand opzettelijk aanrijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet geldt ook voor agenten van de politie, zelfs als ik erbij betrokken ben, dat schijnt u te storen op de een of andere manier. Een pios is een pikhouweel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al gezegd dat ik hier de voorrangsregel niet aan het tegenspreken ben. Ik heb ook al gezegd dat het nogal logisch is dat een rechter jou gelijk geeft ivm de voorrangsregel. Hoewel ik zowiezo het verhaal betwijfel...als je echt zoveel lef zou hebben, waarom heb je dan tegen de rechter ook niet het lef gehad om te zeggen dat je het met opzet deed? Dat stoort mij helemaal niet, waarom zou het. Wat mij stoort is dat jij mensen mogelijk blijvend letsel wil bezorgen omwille van een voorrangsregel. Zeg ik ergens dat jij geen voorrang had? Doordat jij dit normaal blijkt te vinden zeg ik dat je in een instelling behoord en zeker niet achter het stuur. Je bent een gevaar op de weg. Als jou zoon agent wil worden en een persoon als jij rijd hem met opzet aan omwille van een voorrangsregel, wie is dan de slechte?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De agent had geen voorrang en hij probeert mijn voorrang af te snijden, en hij rijdt tegen mij. Dat is bij wet verboden en zeer slecht gedrag. Plus dat daar dan nog eens de voorbeeldfunktie van die man bijkomt, dat is gewoon schandelijk gedrag. Ik weet niet wat er zich in uw hoofd afspeelt maar u bent hier niet alleen onwettelijk maar ook ronduit schandalig gedrag van die agent aan het goedpraten. U bent toevallig toch geen flikske zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 december 2009 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste, met Illwill discussieren is als de Zenne (momenteel zeker) proper krijgen met behulp van 1 tennis racket en een koffiekop.
Blijft wel mijn mening dat of het nu Stalin of Hitler is die een verkeerde voorrang neemt, ik van oordeel ben dat je ELK ongeval moet vermijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, ongevallen zijn niet plezant en beter te vermijden. Een goede raad die de agent beter ter harte zou nemen. Het had hem een veroordeling voor zijn schandelijk gedrag kunnen besparen. Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 december 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
My point is made.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geroep over hoe ik in een instelling hoor doet me denken aan mijn tijd in het leger. Daar was er een officier zo gebeten op me dat ik een psychiatrische evaluatie moest gaan doen in Keulen Mariaburg. Dat was ook zo'n grappige historie. |
|
![]() |
![]() |