![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je praat naast de kwestie. Maakt die Spaanse organisatie gewag van foltering in Spanje of niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me echter meer op een complottheorie:
And, to finish, … what about torture in Europe? Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt die Spaanse organisatie gewag van 'common policy' wat betreft het folteren/martelen van gevangenen, zoja; zouden er geen bestraffingen zijn, zoniet; hadden ze niet eens een 'rapport' kunnen maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje heeft blijkbaar nog steeds last van paramilitarisme. Onbegrijpelijk dat 'democraten' zoiets durven verdedigen.
Kijk hoe de Spaanse pers het zeer dodelijke en mensenrechtenschendende paramilitarisme in Colombia 'verdedigt' en de verwondering over het bestaan van iets gelijkaardigs in spanje hoeft minder te verwonderen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 september 2009 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() man man man... wat jij allemaal niet doet om Spanje toch maar heilig te verklaren! Wat is eigenlijk jou probleem daarmee? Complottheorieën, nu zijn we er helemaal!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He? Dit volg ik niet. Leg dat eens wat gemakkelijker uit? Je hebt er blijkbaar wel een heel groot probleem mee dat er gezegd wordt dat er in Spanje blijkbaar gemarteld wordt. Wat scheelt er?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 18 september 2009 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() oftewel chaos,panic and disorder
![]()
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in haar hoofd dan toch
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indien dat folteren/martelen goedgekeurd werd door het beleid, van hogerhand opgelegd was; waren er dan mensen bestraft voor het folteren/martelen? ![]() PS; Indien er 'gemarteld' werd of wordt in Spaanse gevangenissen, heb ik daar totaal geen last van, ik begeef me normaal gezien niet in criminele kringen, maar als ik ooit de behoefte heb om de crimineel uit te hangen ga ik dat wel in België doen, waar ik op mn wenken bediend wordt en het zelfs doorgaans beter heb dan menig dakloze/arme Belgen, zelfs de oudjes in bejaardentehuizen zijn slechter af - dat AI dáár eens een onderzoek start!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je ps is irrelevant, en daar ga ik dus ook niet op in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wie maakt carrière in de EU-instellingen, waar bekwaamheid en plichtsbesef door de leiding worden verfoeid , waar slijmen naar boven en trappen naar beneden de voorwaarden zijn om tot enige noemenswaardige "verantwoordelijkheid" te worden toegelaten? Juist: de Spanjaarden slaan daar, hun aantal in aanmerking genomen, alle andere nationaliteiten. Het lijkt wel de tachtigjarige oorlog: het dappere geuzenvolk stemt de EU-grondwet de prullenmand in (nou ja, dat dacht iedereen die nog illusies koesterde over de democratie in Europa), terwijl de natie van Alva en Filips II zich als voorbeeldige ONDERDANEN gedraagt. Ik geloof dat het spook van Franco nog steeds rondwaart, zoals ook in het voormalige Oostblok de mensen nog niet begrepen hebben wat democratie eigenlijk is. Niet dat ik iets tegen Spanjaarden of Oost-Europeanen heb, hoor, maar: Lang leve Frankrijk, Nederland en Ierland!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 18 september 2009 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vuestro rey deber�*a callarse"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En daarom zal Txiki de stilte in de gezagsgetrouwe gesubsidieerde media nooit doorbroken mogen zien, helaas.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie in de Basken echter een moedige David die voor zijn rechten opkomt, en dus ook voor de rechten van vele andere Davids. En ik weet uit ervaring hoe het kan voelen, het jaar in jaar uit tegen een Goliath te moeten opnemen. Dat niet alle Basken daartegen opgewassen zijn en dat sommigen hun toevlucht nemen tot geweld, geweld waarvoor ook de Spaanse geschiedenis sinds de burgeroorlog het bedje gespreid heeft, daarvoor wil ik echter wel enig begrip opbrengen; ook in dat begrip voor geweld zie ik een vorm van geweldloosheid. Dus misschien zijn we het niet zo oneens als u dacht.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 18 september 2009 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waarschijnlijk een verwijzing naar de totaal ondiplomatische uitbarsting van de enigste niet verkozene, het Spaanse staatshoofd, op een vergadering van ibero Amerikaanse staten tegen Chavez. "zwijg" brulde de niet verkozene tegen de verkozene. Tussen haakjes, de berichtgeving van El Pa�*s mbt Latijns Amerika is in het algemeen erg leugenachtig. Volg de zakenbelangen van de eigenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Evengoed maakt Spanje zich kwetsbaar voor oncontroleerbare beschuldigingen door het handhaven van dat "incomunicado". Preventief/administratief (voor)arrest bij zeer duidelijke aanwijzingen van criminaliteit is tot daar aan toe, maar niet in volslagen verborgenheid.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 september 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Voorlopige hechtenis is altijd een moeilijke oefening. België heeft in ieder geval geen lessen te geven op het gebied van gevangenistoestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |