![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij zit het gewoon in jullie natuur.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ofwel een leesteken, of een wiskundig begrip, of een toegekende score na een competitie of examen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij herkende Goku niet? Die ken zelfs ik. En ik denk niet dat ze interesse hebben in een miniscuul evenementje ergens, zeker niet als het tegen racisme is, ervoor was iets anders geweest.
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze in Japan eens goed zullen lachen met ons "antiracisme". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.debito.org/roguesgallery.html Maar dat terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Lachen? Bulderen doen ze daar met ons gesukkel. Ik mocht 20 jaar geleden al in geen enkele diskotheek in Tokyo binnen, met mijn bleek vel. Ik kan ze geen ongelijk geven. Ik steek 2 koppen boven al die onderdeuren daar uit. Da's ook geen zicht.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 2 november 2009 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Over symbolen rippen gesproken trouwens.. Als je tenminste weet van welke plaat deze tekening gepikt is, en moest je weten dat deze band alles behalve andere ideeen dan " anti-antifa" ideeen er op na te houden. .
Ik denk dat Zentropa eens moet stoppen met het zielig proberen te recupereren in de hardcore scene. ze kunnen zich bij RAC en slechte barrock houden (en de volle 2 archisléchte Italiaanse hc bands die in neo-fascisme gesukkelt zijn). Voel u vrij om een bands als One Life Crew te quoten maar deze bands waren uitzonderingen.. en allesbehalve fascistische overigens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Een streetrave tegen het fasjiesme. De tijden van "Laat de Moren Madrid niet binnen!" zijn toch ook duidelijk gedaan. Ze gaan de maatschappij redden en het fascisme tegenhouden door een streetrave te houden...
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() "Coördinator" Hermy moet zelf zijn VMO knuppel niet meer vanonder het stof halen... hij heeft twintig ja-knikkers (sorry, "militanten") die het nu voor hem zullen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leeg bericht?
![]() Zou iedereen nu aub eens willen leren dat die [img]-dingen NIET werken. In het beste geval krijgt de andere kant een leeg bericht te zien, in het slechtste geval de goatse... Werk aub eens met bijlagen. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 november 2009 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
klein-links sinds jaar en dag dat nog altijd niet doorheeft (en wellicht nooit zal doorhebben)
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Grappig dit.
![]() |
#58 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 3 november 2009 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() heb de site van N-SA wat bekeken. Eigenlijk buiten categorie ja.
niet echt fascistisch, zeker niet nazistisch. Volgens mij eerder nationaal-bolsjewisme als je het een naam moet geven. Zeker niet slechter dan andere stromingen binnen de politiek. En al helemaal geen schande om er voor uit te komen. Voor mij wat teveel anti kapitalistisch en anti amerikaans/navo N-SA, correct me if I'm wrong Laatst gewijzigd door frank1234 : 3 november 2009 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |